![]() |
|
en morgen feest....dat hij goedgekeurd is. :lmao: :wee:
|
|
goedgekeurd
|
thnx wildeknak
en de jetta is vandaag idd goedgekeurd door de rdw :D :D |
Mooi resultaat zo.... :thumbup:
|
staat er mooi strak bij :thumbup:
|
Proficiat kerel.
Heel vet voor je en nu lekker goedkoop rond hobbelen. Dus die AP set ben je blij tevreden over, ik ga die ook bestellen voor de mijne, lekker comfortabel, toch stug genoeg en kan lekker laag, voor een mooie prijs. Veel rij plezier. Gr Ronnie |
en alles nu klaar of niet..
|
Clean and great looking Jetta!
|
|
Prachtig!! Hoeveel pk heeft je blok?
|
Quote:
ik heb geen idee. ik wil eerst nog wat dingen aanpassen en dan laat ik de auto afstellen op de testbank en dan kijken we ook hoeveel vermogen hij heeft eerst het volgende nog klaar maken: - externe oliekoeler (is onderweg) - bak reviseren (binnenkort afspraak voor maken) - rvs uitlaatsysteem op maat (binnenkort afspraak voor maken) - intercooler (druk naar op zoek, maar tot op heden niks kunnen vinden wat past) - overdruk klep op spruitstuk verwijderen en afdoppen - en misschien nog een grotere turbo |
Wanneer komt je golf nu eens aan de beurt.
|
Voor een intercooler kun je volgens mij de buizen van een golf 3 TDI pakken, of je de intercooler daarvan ook wil gebruiken is wat anders natuurlijk :D
Voor een turbo zit ik nog te denken aan een garret vnt van een TDI (en ik heb een SB in een 80 liggen) |
Quote:
op de koppeling, 5-bak en rvs uitlaat na gebeurd er niet veel meer aan de golf de CY motor komt er sowieso niet in :tongue: |
Quote:
aan de accu zijde kan ik helaas niks kwijt, dus aan de delen van een golf 3 heb ik niks |
|
er zijn weer 2 update's in aantocht
as maandag naar jelmer voor een rvs uitlaatsysteem op maat en kon vandaag m'n velgen verkopen dus binnenkort ook nieuwe velgen onder de jetta :D |
bbs RM of RS er onder...
|
|
die zijn 6j 15inch met dacht et 38
|
Quote:
Ok, dank je. Ik zit namelijk met een probleempje met mijn eigen velgen 7j 15 inch waar de banden van aanlopen. Ik heb een gebruikt setje 175/55-15 op de kop getikt wat ik wil gaan uitproberen. Zodoende mijn vraag... :thumbup: |
oke
zelf had ik er 165/50 15 omheen liggen en die banden zijn nu om mijn nieuwe 7j 15inch velgen gekomen |
Quote:
Gaat dat een beetje passen? Heb je daar geen fotootje van? (is een beetje off topic, maar zou het toch wel graag willen weten.. :redface: ) |
zo, vanmiddag eindelijk de nieuwe wielen kunnen monteren onder de jetta
het viel niet mee met de montage van de banden en vooral niet met het oppompen, er was geen lucht in te krijgen. maar gelukkig kon ik nog terecht bij de jongens van Kuil banden. die hebben het even gedaan met een luchtkanon :D en zo ziet het er nu uit ![]() ![]() ![]() maandag morgen wordt de auto uitgelijnd en dan maandag middag naar jelmer voor de rvs itlaat op maat 8) |
Lekker hoor! Stuk dikker zo
|
Moet je even met remmenreiniger de band rondom inspuiten, vuurtje erbij. BOEM! lucht erin :thumbup:
|
ziet er super strak uit :thumbup:
|
Ziet er goed uit man.. Lekker origineel..
Heb je op de achter as al spoorverbreders zitten..?? :D |
Quote:
geprobeerd maar wou ook niet, lukt alleen met een kanon bij deze velgen en morgen moet er 1 opnieuw gebeuren, er lekt namelijk lucht bij de rand van de velg/band langs :mad: |
Quote:
spoorverbreders van 5 of 10mm komen er nog tussen, maar die moet ik nog even bestellen ;) |
|
Kon je geen setje voor mij mee nemen :giggle:
|
Quote:
ze hadden maar 1 zo'n setje bij zich :tongue: dus helaas edwin :D |
zo, de uitlaat zit eronder. het heeft in totaal 7 uur geduurd en we waren gister middag om 16.00 begonnen. dus 23.00 uur klaar en toen nog 2,5 uur terug rijden. het was dus lekker laat en vanmorgen weer vroeg weg naar m'n werk, dus aardig brak vandaag
maar het was het allemaal waard, want het uitlaatje is super geworden en klinkt ook lekker :D :D foto's volgen vanavond of morgen en heb me ook nog een setje spoorverbreders (1cm) bij jelmer opgehaald, deze gaan er as zaterdag onder incl een extra stabi aan de voorzijde |
het verslag
op de heenweg ![]() daar op de brug ![]() oude uitlaatsysteem ![]() ![]() downpipe met flexibel deel ![]() bocht gemaakt zodat de stabilisator van een gti ook gemonteerd kan worden ![]() dempervervanger ![]() aangepaste s-rohr ![]() demper van simons incl s-rohr gemonteerd ![]() eindresultaat ![]() ![]() hij klinkt nu niet alleen beter, hij is ook een stuk sneller geworden aangezien de druk nu beter weg kan |
nice,ziet er netjes uit!
|
Ja klinkt het goed? Ik ben ook van plan om bij Jelmer te gaan voor de Jetta, mooi rvs van voor tot achter. Met 1 demper, even sparen en dan maar eens een afspraak maken.
Ziet er erg netjes uit. Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 07:51. |