![]() |
Wow... Dat staat zo al retedik, supergave wielen gerben!
|
thanx mike&marco;vind het zelf ook wel heel errug stoer:D
|
Super velgjes Gerben! :thumbup:
|
Als ze klaar zijn maar ff foto´s maken denk :D Adresje voor omboren heb je al? weet anders wel iemand die meestal niet te duur is :thumbup:
|
antwoord op je sms :hoogeveen zit wel een goede
|
benny bennink ?
|
velgen zal hem goed doen bij de verlanging. :thumbup:
|
da's een knap breed set hoepels :thumbup:
|
Velg ziet er leuk uit maar is idd wel breed. Ik weet niet hoe laag je wilt rijden maar deze maten kunnen wel voor problemen zorgen.
Welke bandenmaat komt er omheen? |
thanx everyone,heb inmiddels een adres voor omboren.
@edwin,voor 205/40,achter 245/35..... enige probleem wat ik totnogtoe heb kunnen ontdekken is dat de draaicirkel iets groter word:D maar hij moet sowieso iets omhoog gedraaid idd. |
Quote:
:eek: |
Quote:
voor en achter een halve cm ja,valt iets mee toch? |
;) ach voor die paar meetings :P
|
Quote:
bert bennink ;) en die bedoelde ik ook :thumbup: |
leuk! ben benieuwd naar het complete geheel
|
Quote:
:) heb al iemand gevonden om de rims om te boren,bracht het onderwerp ter sprake bij jeroen(VDBWorks)en die bleek het ook vaker bij de hand gehad te hebben.gelijk afgesproken,en voor een hele nette prijs ook nog :thumbup: |
ziet er goed uit zo !!! staan deze ook al op het 35i forum ?????
|
Quote:
nope..... ;) |
plannen zijn ietwat gewijzigd,de borbets gaat waarschijnlijk iemand anders blij van worden.dit omdat ik wat anders heb gezien in plaats van de audi(toch weer aircooled,ja ik weet het,had het afgezworen maar het is zo gaaf;) )daar ga ik aankomend weekend om kijken.
voor de rest is er niet veel gebeurd,ben alleen van de week m'n uitlaatdemper verloren en heb eindelijk die klote elektrische ramen storing de kop in kunnen drukken.... en onderlaatst ineens een giga stinklucht in de auto onderweg,keek onder de kap,alles drijfnat van de olie,klepdekselpakking leek wel van bakeliet;) nu alleen nog nieuwe achterremmetjes monteren,die zijn af.... |
Ik ben benieuwd wat voor Aircooler het wordt kerel! :thumbup:
Zal wel wennen zijn na al die luxe auto's! :tongue: |
Quote:
heb er al eens 1 als daily gehad,dat was niet zo'n succes..... blok draaide constant in de soep :screwy: die stond er zo bij; ![]() ![]() |
dus ga je toch weer een poging om een aircooler als daily te gebruiken.
ik ben benieuwd, en die witte hierboven zag er ook netjes uit! :thumbup: |
Quote:
thanx,en de passat blijft als daily,want anders ga ik weer nat....ben te haastig voor 30pk :tongue: gewoon oldie voor erbij,net als ik nu de audi heb... |
ah zo, wordt dan een aardig wagenpark zo!
hebben ze bij jou in de buurt geen parkeergarage te huur of zo? :D |
Quote:
de grootte blijft hetzelfde als nu,de golf mk3 en de passat staan voor de deur,de golf mk2 staat in de loods en voor de audi huur ik een box.wou de audi wegdoen en dan de passat als meetinggebakje,maar heb toch liever een classic erbij...m.a.w. van het plan om wat uit te dunnen komt niks terecht :D :D |
Quote:
het enigste wat er uitgedund wordt zijn waarschijnlijk je haren! :D ik ben benieuwd naar je aircooler iig! :thumbup: |
Dus toch nog de audi weg?
Mwah ik wil het wel horen heh :P |
![]() zelf sml's gefabriceerd,maar dan op basis van euro lampen..... is dus alleen zichtbaar als de lampen branden. |
Dus toch nog voor me kaar gekregen. Met LEDs? Ziet er wel goed uit :)
|
jep,printje met 3 leds gescoord op het www,3 kleine gaatjes geboord in de lampen,printjes erachter gekit.werkt als een tiet;)
|
passat staat momenteel op de 17ers,de oversized doppen begonnen hoe langer hoe meer pijn aan m'n ogen te doen.vind de wielen alleen erg ver naar binnen vallen achter,dus de kassen worden waarschijnlijk nog gerold icm een spacertje.foto's volgen als ze hier in de polder klaar zijn met die klotegroenten:D
|
passat erdfruter :D
|
vanavond even wat geprutst aan de passat,moest 1,5cm spacer tussen om de wielen netjes te laten vallen achter en dan zat er niets anders op als omhoog.....dus heb de hele auto 2cm omhooggedraait,ook omdat de voorwielen als een imbeciel aanliepen op het binnenscherm en de spatbordrand.hij is misschien niet meer vf waardig zo,maar hij ziet er wel dik uit en rijd stukken beter.
vreemd eigenlijk dat bij die goedkope setjes de demping verandert als je de hoogte verandert......nou ja vreemd:rolleyes: |
Quote:
Niet alleen bij goedkope setjes hoor. Mijn KW reed 4cm hoger ook veel zachter. En bij vorige niet goedkope setjes was 't net zo. Wat voor wielen zitten er nu onder eigenlijk? |
Quote:
achter met een spoorverbreder van 15mm. |
![]() word echt eens tijd voor een goede camera.......:redface: maargoed zo staat de passat er nou bij....... |
mooi setje winter hoepels....
|
Quote:
dat dacht ik ;) |
eigenlijk mag hij wel een klein stukje verder zakken of kan je dan niet meer sturen?
|
Quote:
ik had hem eerst veel lager,maar rijd best vaak met aanhanger etc en dat is gewoon levensgevaarlijk,heb dan totaal geen druk meer op de kogel waardoor je snel de controle verliest en moeilijk tot stilstand komt. plus dat het dan constant aanloopt,ik vind het voor een daily-werkhok-familybitch mooi zat zo. |
All times are GMT +1. The time now is 21:52. |