![]() |
Hmm misschien heb je wel gelijk ja... vind alleen de kleur en de structuur voor zover te zien op de foto wel heel erg naar underlayment neigen.
|
Ziet er inderdaad uit als tapijt, is mischien zacht voor de knieën?
|
Quote:
Check foto 4 in die post. Kun je een stuk beter zien wat het is.... |
Idd gewoon tapijt tegels. Maar hoe het is gelegt... Tja lampen waren waarschijnlijk al een grote kostenpost :P
|
inderdaad, moet je daar rondom die quad eens kijken :D
|
Er zit hier ook wat schot in de zaak voor een nieuwe schuur op 't erf van m'n vader, 13 bij 9 meter :)
Vanavond even naar de bouwtekeningen kijken :D |
Quote:
Hee, da's mooi ! Dan heb jij vast wel wat ruimte om overtollige VW-onderdelen op te slaan, die anders naar de oudijzerboer zouden gaan ? Zie ook http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=98564 |
dit is waar ik de laatste weken gesleuteld heb
![]() lekker zo'n oud en rommelig gevoel bij alles, overal stellingen vol ''zooi'' waarvan ze precies weten waar welk deeltje licht :cool: |
ohh my..
![]() |
jaja, die amerikaanse garages met hun brede oprits blijven gaaf.
|
dat blijft het zeker! kan niet wachten tot ze in nederland dit gaan introduceren :D
|
Deze is ook gaaf...gemaakt van de romp van een oud vliegtuig:
![]() ![]() |
leuk , speciaal voor de laagvliegers ;)
|
|
srry hoor maar ook die kadett coupe'tjes erin prachtig
ben ook opel fan ... voor vele hier een misdaad voor mij niet meer dan logisch als enige vw rijder in een opel familie |
heerlijke coupetjes!!
ook wel een leuke thread ![]() ![]() ![]() ![]() hij maakt erg leuke fietsjes in de ruimte.. ![]() Linkje met een boel foto's :cool: http://www.garagejournal.com/forum/...12578&showall=1 |
Hij maakt inderdaad hele leuke fietsjes. En een hele mooie metal shop zo in de bossen.
|
je zal het hier nooit zien met al dat chipwood, maar wel een fijne werkplek :thumbup:
![]() ![]() |
mooi hok inderdaad!!
|
America, het land dat aan elkaar hangt met osb platen
|
Inderdaad...maar ik vind het toch wel een mooie manier van bouwen :)
|
moeten ze hier ook wat meer gaan doen..
regels beetje versoepelen kwa grote en lekker aan de gang met osb plaatjes maar is wat vers foto werk :thumbup: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
wow...meer dan dat, hoeft het ook niet zijn :)
|
Quote:
Knew you'd like it ;) Is losjes ook een inspiratie voor mijn werkplaatsje. |
![]() ;) |
leuk voor als de vrouw een keer zegt; als je toch altijd in de garage bent ,ga je er maar wonen :D
|
hier ons klus hokje
![]() |
[QUOTE=corrado-usa]hier ons klus hokje
![]() ![]() |
Het is met al dat waaibomenhout ook niet zo gek dat er na een storm of orkaan hele wijken van de kaart geveegd worden. :shake:
|
Is die brug nou verzonken in de vloer? Mooi :D
Ik heb gelukkig een vloervrije tweekoloms klaarliggen :rock: |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dat zijn weer een paar hele sjieke werkplaatsjes, gaaf gedaan ook die laatste met die hefbrug
|
Lijkt me alleen wel lastig sleutelen...zo zonder gereedschap ;)
|
het lijkt mij een tekening ofzo?
|
All times are GMT +1. The time now is 12:52. |