![]() |
ben ik geheel met je eens pul!
@ limburger thnx en PB |
zo voorlopig zal het rond het topic van deze golf even heel stil gaan worden, auto gaat voorlopig eerst flink wat maande in een stalling om wat te spare etc zodat hij op geknapt kan gaan worden
vandaag een dagelijkse auto gekocht die hier te vinden is: http://www.volksforum.com/forum/sho...905#post1014905 |
goed bezig john,als je op deze voet verder gaat word dit een topper:thumbup:
|
bedankt mense, zal idd vast goed kome pul met de golf al zal het mischien even dure maar dat geeft niet.. @ gedition de auto staat voorlopig nog wel even buite heb een binne locatie maar die vind ik niet geschikt genoeg dus zoeke eerst nog even verder
|
nou de golf staat helaas nog steeds buiten maar we zoeken door en zitte ook zeker niet stil..
een PG cockpit binnegekrege: ![]() en nog zo'n dashboard unitje met ABS erin omdat mijne is doorgebrand.. |
Updateje van een zeer nette grill logo
![]() en zoals het er nu naar uit ziet heb ik vanaf januari een mooie plaats om de auto te stale en er ook aan te kunne werke tot die tijd nog even iets anders tusse door probere te vinde en anders die 2 maandjes nog maar ff buiten late staan.. |
Die variant vrijdagmiddag zien staan bij de Multimate....ziet er goed uit!!
|
Volgens mij werkt jouw N op het toetsenbord af en toe niet.
|
thnx chris!
en die NN werkt zeker wel gebruik hem alleen niet zo vaak.. |
zal der nog is een update in gooie..
zoals het er nu naar uit ziet gaat de G60 vanaf januari dan eindelijk naar binne en zulle er wat werken gaan beginne plannen pakken allemaal iets anders uit dan ik had gehoopt maar we hebben geen haast :thumbup: we hebben dan ook nog niet geheel stil gezete zoals een aantal kleine update's op de vorige pagina aantone, ben verder al flink aan het zoeke naar verdere spullen en ik hoop dat dit jaar nog de dynamo steuneset klaar licht bij ruud om het zelf gefabriceerde setje te kunne vervangen verder wil ik nog een aantal samco slange etc bestelle en zal er een RVS 4-2-1 spruitstuk op komen er zullen nog wat dingetje worden gespoten zoals intercooler kleppen deksel etc.. als dit allemaal naar wens verloopt en ik met het voorjaar klaar ben wil ik er nog een zomertje in rijde en zulle ook de C2's er onder komen en zoek ik voor de variant een leuk ander setje om dan uit eindelijk na de zomer 2011 toch aan het uiterlijk te kunne gaan starte Photoshopje ![]() Keep you guys updated ;) |
Ziet er goed uit zo...knap geshopt :)
|
vet stoer zo :thumbup:
|
Staat m inderdaad wel goed !
|
ben er ook niet geheel on tevrede mee maar je moet nog maar afwachte hoe het in het echt zal staan, zowieso een schroefsetje aan schaffe zit nu kw vast verlaagd onder
|
Heel mooi, die Porsches. Goeie shop. :thumbup:
|
voor the time being heb je toch wel ff een jas voor em gekocht mag ik hopen met dit weer? anders heeft ie het wel erg koud nu :)
Nou die wielenshop ziet er in het eggie precies hetzelfde uit hoor dus gewoon doen die wielswap, het is dat het erbij staat anders zou je zeggen dat de foto echt is :thumbup: gr, roy |
lag onder een jas met daar over een goeie isolerende laag sneeuw :)
daarnet even tevoorschijn getoverd weer morge gaat die in iedergeval tot na oud en nieuw even bij m'n werk naar binne staat die met die feest dage alvast lekker binnen |
kijk je zorgt dan toch nog goed voor em tijdens de feestdagen :)
zou het ook niet vertrouwen met oud en nieuw als ie buiten zou staan, zul je net zien dat er iets gebeurd met vuurwerk ofzo :shake: |
wat een verwennerij zeg die auto lekker warm binnen :D
|
:D is niet verkeerd idd, in januari de auto verplaatsen zodat we aan de slag kunnen
maandag steunen set op halen bij ruud foto's volgen :cool: |
Zoals beloofd de foto's van de set :thumbup:
ben der zelf erg blij mee en ziet er goed uit! ![]() RVS Spruitstuk is ook binnen ![]() Update's volgen :cool: |
zo weer even stil geweest maar ondanks dat toch weer niet stil gezete
ben hem weer wat meer aan het rijde omdat het ding inmiddels goed vochtig is van binnen :( stalling die ik op het oog had gaat niet door maar mischien dat ik bij vriende terecht kan binne redelijk korte tijd omdat daar de auto's bijna klaar zijn afgelope weekend weer wat nieuw spulletjes in huis, auto van een vriend van me gedemonteerd en een zooi spul over genomen :thumbup: ![]() ![]() verder nog diverse afdekkapjes die in mijn G60 missen stukje plaatstaal om het rottedeel onder mijn raam mee te kunne fixe in de toekomst.. zooi deurrubbers etc |
een ik hoop en veelbelovende update!
morge ga ik eindelijk kijke bij een eige box 2,5x5 het is niet groot maar kan de nodige dinge daar doen.. plus dat ik dan eindelijk gewoon mijn eige plekkie binne heb :thumbup: en ik eindelijk eens kan gaan beginne verder was vandaag het spruitstuk eindelijk binne.. ![]() ;) |
dat zijn weer goede vordereingen :thumbup:
ik hoop deze auto nog eens in het echt te bewonderen :cool: gr pieter. |
Quote:
x2 :thumbup: zou mooi zijn als John op de Frisian Edition Meet op 1 Mei aanwezig zou kunnen zijn met deze mooie MkII Edition ;) dus bij deze gelijk de vraag John :D |
Dat ga je wel merken hoor dat spruitstuk.
Erg mooi. Gr Ronnie |
ben erg benieuwd naar dat spruitstuk!,
de edition meet zou ik super graag bij wone maar weet niet of ik dan al klaar ben met de G60, anders proberen met de station af te komen :thumbup: |
Quote:
Altijd goed John :thumbup: |
daarom komt helemaal in orde :D of niet :tongue:
gister in iedergeval naar die box weze kijke en die heb ik genomen, foto's etc zullen wel volgen als de auto binnestaat en er wat inrichting gedaan is ben er in iedergeval erg blij, en een stalling voor de G60 en een kleine sleutelruimte :cool: |
zo vandaag de sleutel in ontvagst genomen ben er igg erg blij mee :thumbup:
vanavond even wat spulle ophangen steunen planken, stale opbergkastje plaatse etc.. En dan kan morge de auto eindelijk naar binnen meer foto's zullen wel volge :cool: ![]() |
:eek: MOOOOI Hokje voor je MkII John :thumbup:
en met stroom,en licht ideaal!! dat ie daar maar lekker mag slapen :D gefeliciteerd kerel :) |
dikke auto man, echt gaaf;)
|
thnx allebei,
na vandaag en gister lekker wat ingericht te hebben en alle spulle over gerede te hebbe was het vandaag zover dat de G60 eindelijk naar binnekon zo blij als een kind maar kan zijn ![]() ![]() van de week is wat interieur delen eruit trekke en zorge dat daar de boel weer droog word :thumbup: |
leuke ruimte John!
|
thnx man :cool:
|
mooie ruimte ideaal als je nog niet klaar ben en de volgende dag verder wil;)
|
Kijk eens aan, toch gelukt met je stallingsruimte :thumbup:
veel plezier ermee vent ;) |
thnx man, idd toch gevonden en ineens allemaal heel rap ook :thumbup:
tis idd super dat je de boel de boel kan laten nick, ben nu heerlijk uit het werk tot het avond eten nog ff lekker aan het prutse en als het tijd is om te gaan licht uit deur dicht en gas :thumbup: stoelen en achterbank zijn er inmiddels uit en heb al flink wat sponzen uitgeknepen met water, voelt al een stuk droger.. van de week verder met het weghale van het tapijt etc |
zo na al flink wat dage ziek geweest te zijn was ik vandaag weer even in de box omdat een maatje van me m'n adapters eve wilde lene om zijn porsches te passe
gelijk het fototoestel even meegenome en een paar plaatjes geschote ben dus voordat ik ziek werd gebleve bij het voorste stuk tapijt bij de rechter achterstoel zie je het isolatie helemaal donker, is dus doordrengt van het vocht en dat komt onder m'n raam door ![]() updates zulle wel weer volge :thumbup: |
kan ook van dat klemmetje zijn van waar de deurpaneel aan gehaakt wordt! :thumbup:
*edit* zie ook dat het jammergenoeg op het plaatwerk zit (half gekeken!) |
All times are GMT +1. The time now is 11:34. |