![]() |
Quote:
indd :thumbup: |
Nokia 6300. Uitstekend toestel en 't ding doet prima datgene waar ´t ooit allemaal om is begonnen, Bellen!
|
Maar zo'n slim ding kun je ook niet meer vergelijken met een normaal lulijzer.
Al die opties zijn wel een beetje stroom extra nodig. Die van mij ligt iedere avond aan de lader, is normaal is mij verteld. :screwy: Maar dat ligt er ook aan wat je er mee doet. En opties die je niet gebruikt uitschakelen heel belangrijk. ;) |
bellen/smsén/forummen/facebooken doe ik alleen met m'n telefoon,meer niet.en dan blijft ie ruim 3 dagen bruikbaar.
|
Samsung Galaxy S2, wat een top ding :)
![]() |
heb op dit moment een HTC Desire Z
|
sinds kort toe aan m`n 2de HTC, heb nu de radar
![]() |
![]() K800i, booyaaa! (kutstudenten, geen smartphone kunnen betalen, dit dat...) |
Samsung Galaxy S Plus. Ideaal, werkt best goed!!
Ben trouwens ook student.. |
Blackberry 9900 Bold
|
Iphone 4 :)
|
Ik heb deze HTC ..
![]() de Desire S dus .. ;) |
Sinds 2 weken de Galaxy SIII, TOP apparaat! :)
|
na mijn Blackberry bold 9700 nu in het bezit van de nieuwe Sony Xperia S
|
Iphone 4 en wil voorlopig ook niet anders.
|
HTC Legend die hard aan vervanging toe is!! Wat een kak ding.. :mad:
|
Nokia 5130 XpressMusic, gaat al een drie jaar mee en heb hem zonet nog van de trap laten vallen. Ding is gemaakt van steen.
![]() |
Samsung Galaxy Note, je weet wel, die grote... Echt een fantastische telefoon en als je, zoals ik, grote handen hebt prima met een hand te bedienen. Kwaliteit van de foto's ook super en superveel handige snufjes, beste telefoon die ik ooit gehad heb!
|
Schoonpa heeft 'm ook, voor hem vooral handig i.v.m. bezoek aan klanten en daar PDF's en ontwerpen kunnen laten zien, onderweg mail checken e.d.
|
Samsung galaxy S2 en miss in december over naar de nieuwe NOTE of miss de Iphone 5
|
BB 9900 Bold 20gb & IPhone 4 32gb
|
nokia n86 alleen voor de foto's en het bellen :D
|
iphone 4s :D
|
Hiervoor de Htc sensation, nu de nieuwe iphone wil nooit meer wat anders, wat een super toestel! :thumbup:
|
Quote:
:goodpost: |
Komt die hoor. De Motorola Atrix 4G
![]() |
sony experia u ofzoiets :redface:
|
Inmiddels de iphone 5, super apparaat!
|
Wil overstappen naar een I phone, maar uhm nog een samsung s1...oldschool ? NOPE!
heb nog een dope nokia 8800 liggen voor gebruik in het buitenland. Wissel nogal vaak de symkaarten /providers... 8800 is net als die 3310 niet kapot te krijgen :P of je er met een fiets overheen gaat, er mee rugby speelt en ver gooit.....heb veel ermee getest omdat ik em niet meer gebruikte toen, totdat het reizen begon. en toen deed hij het nog. luky me (A) |
Samsung Galaxy Ace, kan er op FB'en en Whatsappen....klaaaaarrrrr !!
Mijn vrouw wilde een Iphone 5 maar wat moet je daar een hoop bijbetalen....damn... Dus gewoon sim-only gedaan, Iphone 4 doet het nog prima !! |
Iphone 5 . Geweldig spul
|
Sony Xperia T
|
HTC Sensation XE
|
iPhone 5
|
HTC One
|
Galaxy S3, geniaal toestel. Werkt perfect tot nog toe.
|
Iphone 3GS.
Inmiddels dik drie jaar oud, maar still going strong. :D |
Binnenkort een Huawei Ascend P6 voor mezelf;
http://img.talkandroid.com/uploads/...eaks_colors.jpg En een Galaxy S3 mini voor vrouwlief :thumbup: |
Lekker ouderwets: een Nokia 3410. ;)
![]() |
Heb een prachtige niet te slopen nokia 6700 oid.
Heb ook nog ooit een nokia sirocco gehad, omdat ie bij mn auto hoorde :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 06:51. |