![]() |
Quote:
ja eerst wel heb een heel aantal foto's bekeken van golfjes met en golfjes zonder spoiler en vind beide mooi :D dus komt eerst geen op ;) of misschien maar een complete r32 klep ophalen incl spoiler (die ik nog weet te liggen in dld) |
gauw laten liggen daar:D
veel strakker zonder spoiler:thumbup: hopen dat het snel mooi weer word,die BBSen steken er idd wel erg knullig onder;) |
wat voor maten hebben die helios wielen nou...vind het wel sjieke friemel. Ben benieuwd als die er strax onder hangen!
|
Quote:
19 inch :thumbup: |
et? en J waarde?
|
de helios velgen zijn 8,5j 19inch met et 45
en et wordt straks voor et30 en achter et25 |
Quote:
breedte :thumbup: |
even snel 2 foto's geschoten bij daglicht
![]() ![]() |
Serieus Niels, het moet echt gauw maart/april worden! :tongue:
|
Quote:
haha salih, idd moet gauw maart/april worden kunnen eindelijk de helios velgen er onder :cool: :cool: |
weet je al wat voor maat je er onder gooit of niet?
ik denk 215/35 of 225/35 toch? :thumbup: |
215/35 idd van dunlop
|
Quote:
dure bandjes maar een goede keus! :thumbup: |
Quote:
valt nog mee hoor, zolang je maar een goedkoop adresje hebt ;) ben trouwens net zoveel kwijt als voor 18" conti banden |
Lijstje word wel in rap tempo korter zo niels!
|
Quote:
het lijstje die ik gepost heb idd wel, maar heb nog genoeg andere plannen :D :D |
aan je nieuwe lijst wordt toch gewerkt niels
|
Quote:
in m'n hoofd wel, maar op papier (nog) niet :D |
Heel mooi stuurtje, ziet er goed uit.
Gr Ronnie |
zo, vandaag eindelijk tijd gehad om een paar nieuwe foto's te schieten
had de auto gisteren nog even gewassen en onderdak gezet dus was mooi droog en schoon :D de foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
:cool:
|
heb me vandaag een nieuw setje winter wielen gekocht :D
18" phaeton champion velgen deze velg(en) dus ![]() |
nice,beter als die iele BBSen....
|
Quote:
dat dacht ik. moet alleen nog even zien of ze er dit jaar nog onder komen of volgend winter pas. wil eigenlijk eerst de nieuwe zomer wielen klaar hebben en de bbsjes gaan er waarschijnlijk binnenkort onder weg en dan komt de bolf eerst op (roestig)staal te staan met winterbanden. heb de bbsjes namelijk aan m'n pa verkocht en zijn setje staal erop ingeruild :D |
deze winter natuurlijk,anders moeten we zo lang wachten op pics:D
|
Moet mooi zijn deze dikke winter combi...!!
|
Quote:
dat zal zowiezo nog wel even duren velgen liggen hier nog niet en m'n adapters zijn ook nog niet klaar maar zodra ik de velgen + adapters hier heb, zal ik ze wel even passen |
Quote:
thnx lars |
Leuke velgen man!
|
Quote:
thnx miquel |
dit gaat een hele mooie winter combinatie worden
zeer mooie velgen niels |
Quote:
thnx willem, ben zekers benieuwd hoe of het straks lijkt. hoop ze begin volgende week binnen te hebben dan die ene adapter maar weer even bij arno ophalen voor het passen :D en dan moet hij snel die andere maar klaarmaken |
winter pics :D :D
![]() ![]() ![]() |
en nog 2
![]() ![]() |
bolf altijd al vet gevonde en ziet er nice uit!
juist geen fan van de bumper keuzes :thumbup: |
Moi, ziet er echt super uit. Heb je in korte tijd mooi gedaan Niels. :thumbup:
Als je je verveeld, hier staat ook nog wat te wachten :D |
Quote:
haha, dat dacht ik :D wil je wel eem mee helpen hoor zeg maar wanneer je de jetta front wilt monteren :D |
hier maar weer eens een update posten
heb toch besloten een cupra lip onder de bolf te plaatsen dus van de week maar even 1 besteld en vandaag even gemonteerd en zo het het er dan uit :D ![]() ![]() van de week de zijkanten nog even een stukje inkorten, is nog niet helemaal naar m'n zin |
ook kwam vandaag m'n nieuwe us middenconsole binnen
dus die kunnen we er van de week ook even in knutselen :D :D ![]() ![]() |
vandaag eindelijk m'n middenconsole kunnen plaatsen
(was nog een paar dingen nodig en een beetje tijd :D) de middenconsole ![]() ![]() afdekkap voor de tankklepbediening ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 13:14. |