![]() |
Bij mij hetzelfde kachelmotor probleem. :evil:
alleen een nieuw weerstandje erin gedaan, nu heb ik stand 2 en 3. witte blokje met 4 polen zag er wel wat bruin uit op 1 pool, mss stand 1 toch afgefikt van binnen ergens :lick: |
Quote:
Ik zie het... ik had er vandaag nog geen tijd voor gehad, ga morgen de kachelmotor ophalen bij m'n stallingplaats. Vervelend dat het zo vroeg donker wordt :( |
Even een foto gemaakt.
Dus dat blokje heb ik nodig? ![]() |
Het metalen plaatje (met daarop nummer 28249) kan er helemaal af, dacht ik te herrinneren... Daarachter zit wat elektronische shit. (o.a. de weerstand)
Het blokje waar je de stekker op doet (4-polig) zit hier gewoon aan vast. Succes, knutselaar(es)...! |
Ga zaterdag Lenso BSX velgen ophalen :rolleyes:
Voor de zomer,nog nieuwe bandjes eromheen :) |
Quote:
waarom nou weer Lenso..... :screwy: hier staat een supermooi BBS Setje op het forum!! tis dat ik al 2 setjes heb,maar had het graag voor deze centen opgehaald,:D wel snel reageren Maddie,want dit zal niet lang te koop staan schat ik zo in...;) Kijk zelf maar ff :thumbup: |
Quote:
...nou ik vind het niet echt bijzonder, Guido; laat Mariëlle het lekker zelf bepalen/uitzoeken! Lenso BSX met het zwarte hart vind ik trouwens best wel netjes! Niet iedereen hoeft persé origineel BBS-sen of heeft er een abnormaal bedrag :screwy: voor over. Trouwens iedereen heeft ze... Volgens mij heeft Maddie zelfs minder dan €400 betaald..., of toch meer, Madison? Show us pictures! |
Quote:
Niet bijzonder... :confused: niet iedereen heeft dezelfde smaak nee,(jij hield ook van een rolkooi,en een jettafront,terwijl ook niet iedereen dat mooi vond ) :tongue: Maar natuurlijk moet Mariëlle dit zelf bepalen René. :) Het is puur even ''een tip''.maar René moet hier weer even op reageren... :( BBS RM voor dit bedrag is gewoon echt een mooi prijsje!! Lenso is en blijft immitatie,..........dat moet ook iedereen lekker zelf weten ;) En ja het klopt heel veel forummers/vw liefhebbers hebben bbs onder hun auto ja.........misschien omdat het gewoon kwaliteit is,en ze hun waarde houden :D EN omdat ze zijn ook nog eens ORIGINEEL geleverd werden onder een (de specialere uitvoeringen) mk2,óók de Fire&Ice..... :D :rolleyes: sorry voor de offtopic Mariëlle :redface: ;) |
Lenso's zijn simpelweg een slap aftreksel van echte BBS velgen, ze lijken er wel op, maar als je een beetje verstand er van hebt zie je meteen dat het imitatie is.
René, ik vind 400,-- niet eens zo'n gekke prijs en al helemaal geen ''abnormaal'' bedrag voor een set bbs RM. Daarbij zijn echte bbs wielen meer waardevast dan lenso wielen. En Mariëlle, koop wat jij mooi vind zou ik zeggen.. al raad ik je de bbs-en aan;) |
Quote:
Thanks voor deze mooie verduidelijking Jan Jelle ;) :thumbup: |
€400 is idd niet abnormaal, dat is zelfs een goede prijs!
Ik bedoel meer de prijzen die doorgaans worden gevraagd voor BBS: 1000 euro of meer is 'normaal'... En BBS-sen zijn idd ook waardevast, maar ik koop zelf geen velgen met de gedachte ze ooit weer weg te doen... Ik vind BBS gewoon niets bijzonders; niet supermooi, ook niet lelijk, da's een kwestie van smaak. Ik heb tenminste een eigen smaak; ik doe mijn eigen ding, mensen die op BBS-sen rondrijden, omdat toevallig 'iedereen' dat op een meeting doet, hebben geen EIGEN smaak... (Als dat voor jou, als lezer van dit topic niet geldt, heb ik niks gezegd) Dus Maddie: gewoon kopen wat jij MOOI vindt! (wat voor merk, type, maat, etc. dat ook is!) BACK ON-TOPIC!! ;) |
Quote:
300 Euro nieuw in doos :thumbup: Echte BBSen hoeft van mij niet,ik vindt de Lenso's ook mooi,de prijs ook trouwens. De meeste weggebruikers zouden nieteens het verschil zien :tongue: Mij gaat het meer om de "look" Als ik hard genoeg rij is er geen verschil meer met BBS :D ![]() |
wat foto's opgezocht
![]() ![]() |
die 300,-- is zonder banden, reken voor de banden met omleggen ook nog 250,00 dan zit je op 550,00. als je de bbsen koopt betaal je 400 en 2 nieuwe banden inclusief omleggen betaal je 125,-- is 525,--.
om het geld hoef je t dus niet te laten...;) |
Quote:
€300 nieuw in doos,....maar wel zonder bandjes,.....:D Ik dacht je hierbij even een leuke tip te geven,en MET bandjes was je in dit geval €100 meer kwijt geweest,en MET bandjes ;) Lekker je eigen ding doen Mariëlle. :thumbup: maar het verschil tussen Lenso en BBS zie je echt wel!! daar hoef je geen ''gemidelde weggebruiker'' voor te zijn hoor, :D:D,maakt verder ook niet uit,jouw fire&ice staat er iig weer heel anders bij op de meeting in 2011 :thumbup: |
Quote:
Jij hebt idd een eigen smaak René,net als ik :D en ik lees dit topic ook,en ja kom ook op meetings (heb jou op die meetings helaas gemist :( ),maar rij daarom niet op 16'' gepolijst BBS RS hoor! maar heb WEL een eigen smaak!! daarom heb ik ook 5 setjes BBS velgen liggen,waarvan nu 2 setjes gemonteerd onder mijn VW's,en 3 hier in opslag bij mij in het hok! ;) :tongue: (voel me niet aangesproken verder hoor :D) ontopic again: Ik ben benieuwd hoe jou nieuwe velgjes staks staan Mariëlle! wat ik alleen wel vreemd vind is dat je in deze periode van het jaar nieuwe velgen onder je F&I zet,of ga je ze volgend voorjaar pas monteren? |
Ik ga ze idd volgend jaar pas monteren.
Ik rijdt nu op winterbanden. Ik heb de ruimte om de nieuwe velgen netjes op te slaan voor de winter,dus geen probleem. Ik wil er graag wat plattere bandjes omheen. Welke maat kan ik dan het beste nemen? Velgen zijn 15 inch. Ook ga ik volgend jaar ff kijken wat ik met de Estorils ga doen... |
Wie is er goed in photoshoppen?
![]() ![]() |
Quote:
als je toch voor Lenso gaat,kan er ook wel 'pangpang' rubber omheen :D dan kom je uit op 165-45-15.maar dat is wel heel erg plat hoor...? ik heb ze zelf nog onder mijn originele Estorils zitten,maar is erg plat, + dat ik ze gelijk na de aankoop er af heb gehaald omdat de binnenkant al behoorlijk tot aan het canvas afgesleten was :eek: (en als je de Fire&Ice nog ff wilt houden,en geen klapband wil hebben....?zou IK het persoonlijk niet doen) Ik zou als ik jou was gewoon voor 195-45-15 gaan,in een iets betere kwaliteit als nangkang/pangpang. iets van Kumho ofzo :thumbup: |
Dan houdt ik het bij 195-45-15" :) thnx
Dat die banden zo afgesleten waren komt door slechte sporing neem ik aan. |
iedereen z'n eigen ding... band... velg... smaak... oké?
KUMHO en NANKANG ontlopen elkaar niet zoveel, hoor ;) (klik op de LINK-jes voor de test)
Maak allemaal je eigen keus; gegevens zijn voor de (normale) bandenmaat 195/50-15 (ik persoonlijk vind de NANKANG's er 'lekkerder' uitzien; het oog :eek: wil ten slotte ook wat ;) ) Kumho ECSTA KH11 €45,80 p/st. ![]() Test-beoordeling: Autobandentest.com Autobandentest.com:Gemiddelde uit 179 testbeoordelingen Score: (1-zeer goed 6-slecht) Ø2.4 Grip bij droge condities 1.8 Remeigenschappen bij droge condities 1.8 Grip bij natte condities 2.5 Remeigenschappen bij natte condities 2.6 Grip bij sneeuw 3.1 Comfort 2.1 Geluid (binnen auto) 2.3 Geluid (buiten auto) 2.3 Slijtage band 2.5 Hoeveel kilometer gereden? 17.347 km. [Een lage score staat voor een goede prestatie] Nankang NS-2 €41,70 p/st ![]() Test-beoordeling: Autobandentest.com Autobandentest.com:Gemiddelde uit 7067 testbeoordelingen Score: 1-zeer goed 6-slecht Ø2.7 Grip bij droge condities 1.9 Remeigenschappen bij droge condities 2.0 Grip bij natte condities 3.0 Remeigenschappen bij natte condities 3.0 Grip bij sneeuw 3.8 Comfort 2.5 Geluid (binnen auto) 2.6 Geluid (buiten auto) 2.5 Slijtage band 2.6 Hoeveel kilometer gereden? 14.535 km. [Een lage score staat voor een goede prestatie] @Guido: Quote:
'Best wel een felle reactie namelijk, voor iemand die zich NIET aangesproken voelt... Quote:
Even goede FandI-vrienden, hoor ;)(het lijkt inmiddels wel het TWEEDE MSN-topic...) :D Wat voor setjes BBS-sen heb je nog meer dan (in de opslag)? Ik heb alleen die op je Fire en die 17" op je Rallye gezien... Kan Maddie niet één van die setjes overnemen, dan? |
Heb nu ook dorpellijsten met klepjes gevonden.
Ophalen in Westergeest(in het mooie Friesland) dus ga dat mooi op een vrije dag doen ;) |
Quote:
:thumbup: en daar liggen de BBS RM ook Maddie,Ruurd ff bellen dat Molle ze ff voor je vasthoud ;) kan je mooi ff combineren dan :D:D |
Ik ben dit jaar nog bij Ruurd geweest in Westergeest,daar had Molle z'n spullen staan.
Ik vindt alleen een zwart hart toch wel mooier. (ja,eigenwijs he?) |
Quote:
OOOWWW Daar hebben ze spuitbussen voor uitgevonden Mariëlle :rolleyes: :D Ik weet nu ook niks meer om je te overtuigen hoor........ :confused: :shake: :tongue: |
zoveel mensen, zoveel smaken!!!! ;)
ik vind ze lelijk, of ze nou van bbs of van lenso zijn, niet mijn ding. :shake: maarja mijn smaak gaat weer naar sebering g60 wielen. :thumbup: dusse.. zet hem op en kopen die handel. :D ![]() deze bbs'en zaten onder mijn gti of die andere ooit orgineel geleverd zijn ben ik nog niet zo zeker van :confused: |
Quote:
Hahaha! :D Neeeeej...je gaat ECHTE BBSsen toch niet spuiten? ;) |
Quote:
Hier kun je in ieder geval zien hoe het staat onder een Fire&Ice ;) ![]() ![]() ![]() Ik zeg KOPEN die BBS RM van Molle,als je toch naar Friesland gaat!:D en dan kun je later altijd nog kijken of je de harten zwart (of paars) gaat spuiten... :rolleyes: |
Ik kijk ff op mp...zie ik m'n ex VR6 te koop staan,
maar dan vanuit Leusden,Utrecht. Hij is dus verkocht,en staat meteen weer op mp??? :confused: voor 4750 Euro :screwy: Nieuwe eigenaar heeft z'n Golf MK1 GTI verkocht vanwege geen tijd/gezin maar heeft nu een MK2 VR6 met werk??? :tongue: |
toevallig zag ik um van de week ook nog op mp,voor 4750....
goudmijntje die auto. |
Quote:
Er wordt niet voor niks zo mee gehandeld. Mensen willen er meteen vanaf blijkbaar! Hij is vandaag overgeschreven. Liefst koop ik 'm terug,maar ja...waarvan he :rolleyes: Hij was al die jaren toch ook een "maatje" van me geweest. |
Quote:
maatje of niet,voor het verschil tussen jouw verkoopprijs en het geld wat ie nu opbrengt had je um makkelijk op kunnen knappen denk ik....maja als je alles van te voren weet kom je met een dup de wereld rond zegt m'n oma altijd. |
Tsja...zo is het wel idd.
Maar met dat geld had ik wel m'n huidige Golf opgeknapt. Soms moet je moeilijke keuzes maken in het leven... :( |
Hoe is het nu met je kachelmotor, M.?
|
Quote:
Sebring hoort (nog steeds) op een G60 :rolleyes: (pestkop, hè?! :D ) Duzzzz Mario: 't is tijd voor een Corrado of een Rallye ;) ...of: ik zag laatst op MP een nette Passat 35i G60 Syncro; is dat niks? (weegt ruim 1.300 kg..., maar goed 't is wel iets exclusiefs!) mooie VW 35i PASSAT GT G60 SYNCRO variant 1989, 210.000km €1.750,- ![]() een beetje als deze, maar dan zonder die 'extra verlichting', maar wel met 'jouw' wielen! ;) Quote:
Die BBS-sen zijn wel degelijk door VW geleverd op o.a. de Edition One: ![]() ...ook een syncro G60, toevallig.... ..., maar of het ook mogelijk was op een Fire and Ice, zoals Guido zegt, daar twijfel ik aan... (die hebben ten slotte hun 'eigen type velg' al!) Is daar mss 'bewijs'/ documentatie van? iemand? |
Quote:
het is toch bijna een F&I kletstopic aan het worden haha :tongue: dus daar gaan we weer.........: De BBS die Mario onder zijn vorige F&I had,waren de oudere type's van bj'86/87 BBS RM is destijds in 98/90/91 af fabriek geleverd onder de GTI Edition One,Edition Blue,Golf Rallye,Golf GTI G60 Syncro. De Fire&Ice is af fabriek geleverd met de Estoril,tenzij de nieuwe eigenaar iets anders wou,andere optie was dan BBS RM :D Maar standaard werden ze ook geleverd onder de exclusivere GTI uitvoeringen van de Fire&Ice waaronder de Fire&Ice GTI G60.goeie vriend van mij heeft er 1 in compleet originele staat staan,met electrisch pakket (4x el ramen) ABS,en MET BBS RM ;) en op je eerder vraag terug te komen over mijn meerdere setjes BBS,die verkoop ik niet René.ik heb bij elke auto 2 setjes (zomer/winter) :D en voelde mij niet aangesproken,wilde het alleen ff kwijt.... ;) |
Het is idd maar net wat eigenaar nr 1 aan opties heeft gekozen.
Zo zijn er ook Golf MK3's gemaakt met kleur LC4V als extra optie. |
Quote:
Dat noemen ze een SK kleur.(kleur naar wens van de klant ;) ) |
Quote:
Jetta front hoort ook op een jetta :D :D :D maarre ik houd de fire&ice nog ff, bevalt prima Alleen als ik hem kan ruilen tegen wat anders leuks (VAG) zou ik er over na denken...... |
he ik zag dat je oude vr6 verkocht is..
iemand op VWF heeft 'm nu |
All times are GMT +1. The time now is 00:34. |