![]() |
Dikke aanwinst pik!
|
pff
wat een fucking geil ding! |
Quote:
Dacht ik komt er eindelijk een goeie bumper voor en het was lang zoeken voordat ik een goeie had gevonden. :thumbup: |
Ziet er pikfijn uit vriend :D
|
Black is the shit :D
|
Zojuist een zwarte MK2 VR6 voor de deur hier :D
Mooie bak hoor Roy :thumbup: Je nieuwe plannen klinken ook goed :eek: |
Quote:
van 2010 :thumbup: |
Gespot in Assen:
![]() voor wallpaper ff Pm'en aub !! |
Mooi Golfje hoor, alleen die thuisbrengertjes vind ik niet zo mooi..
|
Quote:
Jij hebt ook een meeting verslag gelezen ;) |
Waarom staat hij eigenlijk zo hoog achter, vraag ik me toch af... mooi apparaat verder, maar dat heb ik geloof ik al ooit op gemerkt ;)
|
Klopt... maar ik zag je nog rijden in Assen en dacht echt dat je er een thuisbrengertje onder had achter... ;)
|
Quote:
Ik vind het persoonlijk mooier als ie achter ietsje hoger staat. de hoogte op de foto is gezichtsbedrog want daar staat ie alleen met het rechter achterwiel iets hoger vandaar dattie links achter uit de kas trekt. maar ik moet zeggen dat jij nu een auto hebt die redelijk op de mijne begint te lijken. Je hebt ook een kras op de bumper. en je hebt ook teledials. en jij hebt ook net als mij geen kleur ;) |
Quote:
:rolleyes: kan ik me in vinden het probleem is echter dat een 195 band meteen zo`n worst word en er bij 16" nog niets tussenin zit zodra er een 185-40-16 komt gaan deze bandjes de bingo in. |
Quote:
Nou, ik weet niet of je dit positief of negatief bedoelt.. maar ik vind anders dat je een levendige fantasie hebt om onze auto's met elkaar te vergelijken. :screwy: |
Quote:
Er valt niets positiefs of negatiefs aan op te vatten het heeft te maken met je eigen commentaar van een paar pagina`s eerder. en tsja vergelijken kunnen we niet de een is gekocht de ander gebouwd. |
Ik weet niet hoor, maar mijn teledials zijn 16inch.. hebben een rood hart en zitten onder een witte jetta 2 1.3.
Jij hebt 15inch in het zwart met wat gepolijst onder een zwarte golf2 vr6 .. zo kan je alles wel gaan vergelijken :confused: Een gekocht ander gebouwd..? wie heeft z'n auto zo gekocht dan, ik in ieder geval niet .. |
Quote:
Mijne heeft ook wieletjes! Mag ik meespelen? :tard: |
Tuurlijk, de jouwe is ook wit Chris .. dat betekend dat je bijna een exacte kopie hebt van de mijne :(
|
Quote:
die velgen en dat we beide met een auto zonderkleur rijden was een gekheidje. het sloeg meer op het commentaar van die kras op mijn bumper terwijl er nu een niet te zuinige beschadiging op de jouwe zit. ik bedoel dus te zeggen denk eerst even een keer extra na voordat je commentaar op een ander geeft ;) o ja en ik 15" volgende keer maar even op de knietjes ernaast :thumbup: of even beter lezen de maat staat boven je post ;) ps je hebt pm |
Quote:
kan er nog een wel paar hebben ook altijd commentaar. zal altijd wel zo blijven roy. :thumbup: ;) maar je hebt het goed gezegt velgen vindt ik beter staan als de bbs rs trouwens :thumbup: goede keuze. ;) |
Echt een vette mk2 dit! Glimt echt als een malle :eek:
|
Commentaar.. kritiek vind ik een beter woord, waarom zou ik jouw auto afzeiken omdat er een krasje op de bumper zit terwijl mijn Jetta van voor tot achter onder de krassen zit?
Enfin, uitgebreidere reactie staat in pb.. |
Quote:
na vanmorgen nog meer :D heb haar eens laten poetsen speciaal voor edition 38 :eek: daarna die van Gerard nog tsjonge jonge ik meende dat die auto al mooi was :eek: |
Ja eg damn wat glimt jou VR nou,echt een top poetser.
En ja de mijne is ook super geworden(was de poetser ook nog nie eens tevreden) maat bedankt voor het aanmelden ;) |
Mooie mk2, jammer van die kras op de bumper.
|
Quote:
:D |
Veel plezier daar, hoop dat jullie een beetje goed weer hebben. Gerard zei vanmorgen dat het niet al te best was !!!
Nils |
Klopt word koud en voor de zondag voorspellen ze regen maar we zullen zien heb er in ieder geval wel zin aan.
|
Ja mooi van genieten man, lijkt mij ook gaaf omdat eens een keer te zien. Ik hoor wel van gerard hoe het was ;)
Heb zondag jou auto nog ff bekeken vind het een mooie wagen( ik was met Klaas mee in zijn hybride) Nils |
Quote:
o ben jij dat, was de moeite wel weer ff waard afgelopen zondag. en bedankt voor het compliment. we brengen nog wel eens even een verslagje uit van hoe het was in engeland. |
Jep dat ben ik, heb zelf ook een golf 2 gti een Edition one staat wel in het topic hier om je voor te stellen. Ja het was zondag wel weer gezellig.
Nils |
heb em gevonden!! :thumbup:
|
Haha is vanaf volgend jaar weer te zien op meetings :)
|
Roy,
het weer ziet er volgens mij wel oké uit. Was ff naar het adres opzoek en kwam hier uit, maar dit geven die gasten van E38 zelf op en daar staat ook het weer bij! |
Beter een kras, dan een las :D
He ouwe waus, morgen ist zo ver jong. Na de meeting een paar krasjes erbij en je hebt een echte retro-cruiser only one edition. |
Mooie auto :)
Paar normale banden zou het plaatje compleet maken. |
Quote:
tis maar net wat je normaal vind ;) @ andre krassen mag maar dan wel op de terug reis en als ze maar goed verzekerd zijn :D oeiiiiiiiuuuuuuuuuwwwwwww!!!!!!!!!! |
Quote:
![]() het lassen is toch begonnen :D |
Hey Roy,
Zo dat ziet er goed uit man, hoe is het verders alles goed? Nils |
All times are GMT +1. The time now is 04:04. |