![]() |
Quote:
Klopt, maar wat kost een schroefsetje nou tegenwoordig nog ;) Quote:
Ja zelfde nummer heb ik nog, morgenmiddag ben ik waarschijnlijk bij Rutger het motorblok uit z'n Jetta aan het trekken, dus moet je maar ff daarheen komen als je wil. (in Schiedam is dat) |
Quote:
is goed :D |
Quote:
supersport? nog steeds 400euro :thumbup: en ik vind dat nog steeds best veel geld! :D |
Quote:
voor dat geld is het idd slechte kwaliteit, heb z'n dempers vandaaf eff gezien maar is niet gezond |
Ben ik het totaal mee eens.. heb ook een supersport setje onder mijn golf 2 gehad!! en ik had lekke achterdempers, en je kunt nergens losse patronen krijgen!! echt waardeloos
|
Quote:
Zo'n setje is ook niet bedoeld om een tijdje op de bumpstops te rijden (of erger, op het einde van de slag van een demper). Alles wat je misbruikt gaat kapot ;) :D |
dat is toevallig bij gj zo, maar ik heb ook ervaring met supersport en ik vond het ook niks
![]() ![]() ![]() |
Ik vind Supersport prima setjes, V-maxx ben ik niet zo kapot van..
Ben wel benieuwd naar foto's als je Jetta verlaagd is :D |
Ik was ze er daar alweer vanaf aan het halen, die slicks op de voorbanden vind ik toch niet zo geslaagd om mee te rijden in van die plensbuien :D
Binnenkort ff nieuwe bandjes halen en de velgen weer netjes laten spuiten of coaten. |
Quote:
heb hem nog wel op z'n wielen gezien, staat er netjes. idd 2 nieuwe bandjes en opnieuw zilver :thumbup: had met die supersport onder de jetta na 1,5 maand al dat ie muurvast zat, terwijl ik hem helemaal schoon en ingespoten had, was geen beweging meer in te krijgen. heb nu een tec setje, na een half jaar en een winter met veel zout is deze nog prima gangbaar, draai hem met gemak met de hand. |
Quote:
Ja dat was vreemd, maar vergeet niet dat ik 'm er 8 maanden onder heb gehad, daarvoor ook dik 6 maanden onder m'n 1e Golf. Enfin, leuke Jetta :thumbup: |
koop es een paar echte velgen man. :D
geen porum met die slicks |
Nee jij trekt volle zalen met je olieplas :D
|
En deuren in de goede kleur!
|
:D
Ben net ff een eindje aan het tuffen geweest. ![]() ![]() Voor + achterbumper inclusief trekhaak, en een goeie originele einddemper. Bij Gijs vandaan. ![]() ![]() En 4x Pirelli P7F 175-50/13 met nog heel goed profiel :thumbup: Bij een hele aardige zwartman uit Tilburg vandaan. |
goeie sjit gj :thumbup:
|
kan je weer ff voor uit met dat hok van je :rock:
gr. Martijn |
De meeste mensen monteren de uitlaat ónder de auto Gertjan ;) Succes ermee!
Mooie bandjes trouwens :thumbup: |
Nog meer nieuw spul :D
![]() Complimenten naar SKG, gisteren geld overgemaakt, en vandaag lag het op de deurmat, en dat voor 219 euro :thumbup: Ik ga zo meteen ff al het spul monteren :) |
Sodeju, dat is echt heel snel.
Jettaatje wordt weer helemaal opgekalefaterd:) Over de bandjes; Had deze persoon meer exotische maten liggen of ben je via marktplaats oid aan de banden gekomen? |
Dat ziet er goed uit! Laat ook even weten of het ook allemaal lekker past en hoe het rijdt als het eronder zit.... en natuurlijk wat foto's erbij ;)
Jan :) |
Quote:
Via marktplaats inderdaad, en hij verder niks leuks meer liggen ;) (op een paar 6x13 Smoortjes na die wat TLC nodig hadden...maar m'n geld was op :D) |
Zo, het spul zit eronder :D
Ten eerste het belangrijkste: een luchtsleutel en goeie hulp :D : ![]() De oude Supersport dempers waren ietwat lek... ![]() ![]() Je kon de zuigerstang omhoog zetten, en dan viel ie gewoon naar beneden :D ![]() Eindresultaat :) Rijdt echt 872342x beter dan met lekke dempers moet ik zeggen :D Ik heb trouwens ook nog even een fotoreportage gemaakt van het vervangen van het spul...was er al een how-to over? |
goed bezig gertje ;) !!
gr. Martijn |
wat doe je met die oude veren? Ik heb er voor een prikkie wel belang bij :)
|
Je nieuwe setje even in de Tectyl ML spuiten he :)
|
Quote:
Tja wat geef je ervoor, de achterste zijn nog helemaal goed, voorkant zijn de veren ook nog prima van. Quote:
Jaja, maar eerst nog even de juiste hoogte (of laagte :rolleyes: ) zien te vinden. En hij moet nog even uitgelijnd worden, daar zoek ik nog een goedkoop adresje voor. Ik vind de set trouwens nog best wel redelijk stug rijden, het is wel te vergelijken met m'n oude Supersport set dus. Maar het rijdt gewoon veel lekkerder, hij is nu gewoon lekker stug afgeveerd en hij stuitert niet zo enorm meer :screwy: |
Zo, trekhaak en uitlaat zitten eronder. Hij maakt nou een heel beschaafd geluidje :)
Pepperpots zijn er ook onder vandaan, die gaan de verkoop in. Ik rijd nu dus op een set gaar 13" staal :D Van de verbrede staaltjes heb ik zaterdag de banden afgedraaid en die zijn nu onderweg naar Belgie om bij een fietsenfabriek gepoedercoat te worden :D |
Heb je weer een goedkoop adresje geritseld? :)
|
Uiteraard :D
100 euro voor stralen + coaten. |
Zo en ik heb ook net nieuwe toplagers op ebay.de geroggeld :)
Want ze maken een beetje herrie :D |
Tripple post :D
![]() Zo rijd ik op 't moment rond...opa stijl :) Zou 1 van de mods trouwens de titel van m'n topic misschien willen aanpassen... 't is geen 'C' maar 'LX' ;) |
misschien dat ik er overheen lees maar watvoor schroefset heb je nu?
|
TEC tjoening :)
|
en dit bevalt wel dus?
|
Ach, voor de prijs kan ik niet klagen :)
|
waar blijven die velgen nou???
|
Die liggen als het goed is bij de poedercoater ;)
Ik hoop ze volgende week weer terug te hebben. Dat is wel nodig ook want deze bandjes zijn echt poep. Ben er pas gewoon uitgereden door een 1.4 Opel Kadett :screwy: |
huh bestaan die nog?
Geduld is een schone zaak :) Dit weekend even de veerpoten bij je halen? |
Is het al eind van de maand dan? :D
De staat betaalt pas over 7 dagen uit :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 19:57. |