![]() |
Cool he, echt een mooie creatie!
Stiekum wat specs (ook al is dit een foto-topic) Power: Max. 578Hp at 6300rpm, over 500Hp from 5200 to 7700rpm Torque: Max. 706Nm at 4900rpm, over 600Nm from 4300 to 6600rpm Engine: Volvo B230 with navy crankshaft SPM H-profile connecting rods Venolia pistons 16 Valve Volvo head with standard valves, port grinded with own ideas Self made mechanical valve adjustment Camshafts grinded by SPM Double valve springs Garret GT-40 turbo Eaton M60 compressor with an own system for control of air between the turbo and the compressor Exhaust manifold manufactured in stainless steel Wastegate with 50mm valve Self made intake manifold with separate 46mm throttle and full radius funnels Autronic engine management system and CDI ignition Mercury F1 ignition coils Self made Intercooler and watercooler Power: Max. 578Hp at 6300rpm, over 500Hp from 5200 to 7700rpm Torque: Max. 706Nm at 4900rpm, over 600Nm from 4300 to 6600rpm Gearbox: Getrag M51 Tilton twin disc 185mm clutch with AP lamellas Rear end: Volvo 1031 axle with lamellar differential Adjustable fourlink Front end: Self made spring units with adjustable height Volvo steering aid with electrical servo Brakes: Corvette ZR1 discs and callipers Self made pedal group with wilwood brake adjustment and maincylinders Body: Own design, No plastic Paint: Opel 529 orange, Own paint job Interior: Momo seats and steering wheel, lots of aluminium Wheels: Momo arrow rims, 8,5x18” with 235/40-18 in the front and 10x18” with 265/40-18 in the back Weight: 1050kg Best ET: 11,42s Best Topspeed: 217,1km/h |
![]() :D |
![]() |
![]() ![]() |
Porsche 993 bi-turbo <-> spijlbus euh......
|
![]() |
:eek: moet wel heul veul pk hebbuh :D
Maar de wegligging is naar de klote...... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
on topic maar weer :D
![]() |
:woowoo: :woowoo:
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
:goodpost: :rock: ik lig in een deuK!!! :D
|
HDR, Photoshop CS2 heeft daar een optie voor. Maar gratis is het dat helaas niet.
|
![]() |
FUCK!! wat een lelijk boot!! Verdiende loon, asl ie slim genoeg was geweest om een mooiere boot te kopen dan was ie ook slim genoeg geweest om dat ding doed vast te maken :D :screwy:
|
Hehe, doet me een beetje denken aan een pontoon. Tis alleen geen pontoon. Maar zoiets gebeurd volgens mij ook alleen daar. Geweldig gewoon!
|
Quote:
:giggle: |
![]() ![]() ![]() |
![]() :D |
![]() ![]() |
deze gozer heeft zen kerstdiner al gevangen:
![]() |
:eek: Als de motor warm genoeg was was ie ook zo gaar :D
Maar wel hard gegaan zo te zien, is gewoon dwars door de radiator en al gegaan. Zal wel een tijdje zijn voordat ie dat dooie beest lucht uit de airco/verwarming krijt........ |
de rest:
![]() ![]() ![]() ![]() en dan de grote vraag : WAT WAS HET :D |
Damn, dat zal wel een gigantische klappert zijn geweest zeg!
|
Quote:
5 serie :D |
was een vos..
|
@ rene : da's vast niet zachtjes gegaan :eek:
Quote:
:woowoo: :woowoo: |
Quote:
3-serie ;) vos zou wel logisch zijn kwa grootte, zou anders evt een rendier oid kunnen zijn... |
Rendier is zo groot als een paard ;) heb de foto's al meerdere fora gezien en overal stond dat het een vos was. Klein hert zou qua formaat wel kunnen maar de had ook veel meer schade aagericht
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dikke bimmers zeg :eek:
Zo'n E30 vind ik ook vet blijven. Die groene (M1 ofzo?) mag nog wel iets omlaag ;) |
![]() |
:giggle:
"i'll go Gordon Freeman on your ass" :rock: :D |
oh en deze BMW heeft wel gewonnen van het wild
![]() ![]() |
I love VAG(ina) too :D
|
Quote:
Tijdje terug (week of twee geleden) een presentatie gehad van iemand die ook redelijk gek was van Volkswagen. Op een gegeven moment begon ie over fusies en de vervelende afkortingen die je dan vaak krijgt. Zoals toen VAG de samenwerking aanging met een bedrijf dat INA heette... Het merendeel van de klas snapte het niet )of was gewoon te beleefd) tot ik keihard VAGINA door de klas brulde. :D Tot dat punt lag ik te slapen omdat het nogal saai was, maar als er wat schunnigs geroepen kan worden ben ik er wel bij. :thumbup: |
Quote:
Eland-test, check! :D |
Zijn rendieren Chris ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 05:58. |