![]() |
1. Dimitri, Ann & Charlotte - BBQ + overnachting
2. Bernd & Anne - BBQ + overnachting 3. Berend & Ytske - BBQ 4. Gerben - BBQ + overnachting 5. Wytze - BBQ ...betaald 6. Johan en Sietske - BBQ + overnachting ...betaald 7. Oane & Joke - BBQ + overnachting ...betaald 8. Eibert - BBQ + overnachting 9. Alberto, Rika en Hylco -BBQ + overnachting ...betaald 10. Marco - BBQ 11. Benjamin & Anita - BBQ + overnachting ...betaald 12. Marcel & Carolien - BBQ + overnachting 13. Antje en Daniel - BBQ 14. Lennart - BBQ |
Nou als het hetzelfde weer wordt als dit weekend...!
|
zou wel erg mooi zijn!
Nu iedereen nog even op tijd de financieën regelen ,en dan is alles klaar ! |
![]() voor wie het niet weet |
En waar is het lijstje van de meeting gebleven?
|
Lijstje van de meeting hoeft niet wel? Iedereen die wil komen komt maar ;)
Heb er echt zin in! De camper van de week even klaar maken. En zien of de Passat ook meegaat :D |
lijstje is niet nodig , de meeste van de 'club'zijn er toch wel ,en reken maar dat er nog wel meer vw rijders komen kijken !
|
Quote:
Heb vrijdag vrij, even de laatste puntjes klaarmaken en dan schoonmaken en poetsen. Hopelijk is de auto BH er dan ook :tongue: (+nog wat ander leuk spul) |
Het weer van dit weekend is een droomscenario!! Ik hoop echt op dit weer! Dat word echt lachen op de camping:D
|
![]() |
Ah, daar hebben we Pieter Storein :D
|
Quote:
Heb je mijn geld nog niet binnen dan?? Ik ben het in ieder geval al wel kwijt :( :D Ik heb er al zin in :D . Alleen niet in auto poetsen :redface: |
Update per 8-10 8:30:D
1. Dimitri, Ann & Charlotte - BBQ + overnachting 2. Bernd & Anne - BBQ + overnachting 3. Berend & Ytske - BBQ 4. Gerben - BBQ + overnachting 5. Wytze - BBQ ...betaald 6. Johan en Sietske - BBQ + overnachting ...betaald 7. Oane & Joke - BBQ + overnachting ...betaald 8. Eibert - BBQ + overnachting 9. Alberto, Rika en Hylco -BBQ + overnachting ...betaald 10. Marco - BBQ ...betaald 11. Benjamin & Anita - BBQ + overnachting ...betaald 12. Marcel & Carolien - BBQ + overnachting 13. Antje en Daniel - BBQ 14. Lennart - BBQ |
Zonneschijn (%) 40
Neerslagkans (%) 10 Neerslaghoeveelheid (mm) 0 Minimumtemperatuur (ºC) 6/11 Middagtemperatuur (ºC) 13/15 Windrichting ZW Windkracht (bft) 3 verwachting voor zaterdag als de mensen de knaken even over maken naar lobbes kan de man naar de slager om gehakt ballen in tomaten saus |
Die van mij kan er ook bij hoor Johan!
|
Antje en Daniel - BBQ Betaald :D :woowoo:
|
Quote:
En die op de BBQ? Dan BBQen wij anders hier dan in Veenwouden volgens mij... :D |
Update per 8-10 18:30:D
1. Dimitri, Ann & Charlotte - BBQ + overnachting 2. Bernd & Anne - BBQ + overnachting 3. Berend & Ytske - BBQ ...betaald 4. Gerben - BBQ + overnachting ...betaald 5. Wytze - BBQ ...betaald 6. Johan en Sietske - BBQ + overnachting ...betaald 7. Oane & Joke - BBQ + overnachting ...betaald 8. Eibert - BBQ + overnachting 9. Alberto, Rika en Hylco -BBQ + overnachting ...betaald 10. Marco - BBQ ...betaald 11. Benjamin & Anita - BBQ + overnachting ...betaald 12. Marcel & Carolien - BBQ + overnachting 13. Antje en Daniel - BBQ ...betaald 14. Lennart - BBQ |
Quote:
IKEA voer :D :D 1. Dimitri, Ann & Charlotte - BBQ + overnachting 2. Bernd & Anne - BBQ + overnachting 3. Berend & Ytske - BBQ ...betaald 4. Gerben - BBQ + overnachting ...betaald 5. Wytze - BBQ ...betaald 6. Johan en Sietske - BBQ + overnachting ...betaald 7. Oane & Joke - BBQ + overnachting ...betaald 8. Eibert - BBQ + overnachting 9. Alberto, Rika en Hylco -BBQ + overnachting ...betaald 10. Marco - BBQ ...betaald 11. Benjamin & Anita - BBQ + overnachting ...betaald 12. Marcel & Carolien - BBQ + overnachting 13. Antje en Daniel - BBQ ...betaald 14. Lennart - BBQ |
En wederom wat info!
De tent word donderdag al geplaatst. Incl. verlichting en een hittekanon achtig ding. Zaterdag is iedereen de hele dag welkom! Wil je om 10 uur komen om je tentje op te zetten. Doe dit dan! Er is een natuurgebied vlakbij, erg leuk om even te wandelen! Schoonpa kan je er alles over vertellen. Ik ben er zelf eind van de ochtend ofzo, moet de jetta ook nog even poetsen:D. Er zijn wel een paar parkeervoorschriften te volgen, dit ivm het zeiknatte gras. Ebut wilde er wel voor zorgen dat iedereen een goed plekkie krijgt. Alvorens de camping op te schroeien dient men de auto te parkeren naast het huis en zich te melden bij de receptie. Dan zal Sietske wel vertellen waar je wat op kan zetten. Eerst zo maar weer even! |
Heb het geld net overgemaakt Johan
|
wij komen zondag mischien wel ff langs
|
Is er ook een adres/routebeschrijving naar de camping?? En hoe laat wil men beginnen met bbq-en eigenlijk?
|
Quote:
weet johan wel marco :thumbup: |
|
1. Dimitri, Ann & Charlotte - BBQ + overnachting ...is onderweg, duurt langer ivm buitenland
2. Bernd & Anne - BBQ + overnachting ...is onderweg, duurt langer ivm buitenland 3. Berend & Ytske - BBQ ...betaald 4. Gerben - BBQ + overnachting ...betaald 5. Wytze - BBQ ...betaald 6. Johan en Sietske - BBQ + overnachting ...betaald 7. Oane & Joke - BBQ + overnachting ...betaald 8. Eibert - BBQ + overnachting 9. Alberto, Rika en Hylco -BBQ + overnachting ...betaald 10. Marco - BBQ ...betaald 11. Benjamin & Anita - BBQ + overnachting ...betaald 12. Marcel & Carolien - BBQ + overnachting ...betaald 13. Antje en Daniel - BBQ ...betaald 14. Lennart - BBQ Helaas niet alle betalingen nog binnen, hopelijk komt het niet aan op de laatste dag! |
Ik ben er rond 12 uur!!!
Ik neem graag gebruik van de kennis van je schoonpa, over de omgeving :) We komen namelijk niet iedere dag in Friesland :D |
Als de voorspellingen zo blijven (meer zon enzo :D) kan de kevert nog net ff een middagje naar buiten :dance:
|
Betalingen zijn rond!
Morgenochtend spul ophalen!! |
Quote:
Dan hoop ik dat de zon doorkomt zondagmiddag! Mijn kevertje staat al te popelen om naar Heerenveen te gaan. |
Komt allen . . . . . . . . . . . . Met mooi weer aub
|
Zaterdagmiddag staan we vroeg bij de poort, heb nog wel wat ruimte over voor mooi weer. En anders Nas ook wel, die neemt een T3 met hoogdak mee :D
|
Quote:
Ik zeg goed bezig Johan PS: Je was vandaag iets later als normaal of niet? Waar moet je eigenlijk heen te werken? |
Heren (en dames), ik kan onderwachts niet. Dus mocht er nog een lijst zijn met het aantal mensen dat verwacht wordt; schrap mij maar. :(
De Jetta doet het trouwens wel weer :redface: |
Verzaker :D
|
Quote:
Omleiding bij Aram voor de deur. Heb de Hemrik even doen schudden :D Moest nog even boodschappies halen :) Werk (nog) in Haulerwijk. |
KNMI voorspelt droog en weinig zon, ik hoop dat teletekst gelijk krijgt!!
http://teletekst.nos.nl/all/704.html |
Zo, 95% van het eten en drinken is aanwezig! Zaterdagochtend de laatste prutjes (vers stokbrood ed.).
Koelkast zit al tot het dak vol! We kunnen bijna los! Wie zich geroepen voelt om iets mee te nemen aan versiersels en/of fakkels leef je uit! Antje neemt ook al het een en ander mee. De schoonvader had al hout liggen om op te schroeien in de vuurkorf! |
Quote:
ik had anders ook nog wel wat mooi brandhout gehad. vanaf hoelaat zaterdag in de middag of begin avond? weerberichten zijn nog steeds goed :thumbup: |
Quote:
Iedereen is de hele dag welkom. Stokbrood kanen en drinken kan beginnen om 6 uur! Zal rond die tijd ook even de BBQ aanslingeren, kunnen we enige tijd later beginnen met schroeien :) Ben er zelf zoals eerder genoemd eind van de ochtend wel. Er is toch genoeg te doen. |
All times are GMT +1. The time now is 06:50. |