![]() |
Zou die sub wel even aansluiten ;)
|
Quote:
Is een universele kist ,die heeft aansluitpunten aan beide zijden ;) |
prachtige jetta's! Vind alleen het spoilertje achterop die rode niet zo...
Verder echt mooi! |
Kleine update weer eens !
Met dank aan JettaMaNiA zijn de 13 inch steelies vervangen door een set 15 inch alu's ! Want ik was al weer een beetje zat van de wieldoppen ,en omdat er een set bandjes aan vervanging toe was ,was dit een mooi moment om de hele set maar te vervangen ! Er zit nu een set RH's onder ,in de maat 7x15 et 37 ,met een 195/50x15 bandje ! wel in combinatie met een spoorverbreder hier en daar ,en ben er best tevreden over (zeker in vergelijking met het oude 13 inch staal) Fototime !!! (ja de auto is vandaag ook maar weer even goed gepoetst ,want dat was ook wel weer nodig :D !) Lijkt toch een stuk beter dan dit !( en rijd ook véél beter !) |
ah, het supermerk Roadhog :lmao: zijn ze niet enorm lawaai-ig? vond ik wel iig
|
Quote:
Ik moest inderdaad ook even lachen bij de aanblik van het merk Roadhog :D ,maar ze zijn nog als nieuw ,en voor zitten een set Rotex ,maar het is ook een low budget setje voor de daily natuurlijk :D Maar het lawaai valt me 100 procent mee tot nu toe :thumbup: |
Hele verbetering, het zwart staat ook erg mooi bij de auto.
|
mooie velgen staat hem veel beter dan het staal
|
staat mooi zo wytze.
|
Toch zal er wel één van deze set's weer onder komen als de auto straks weer klaar is (de rode word dit jaar hier een daar eens goed aangepakt ,want er zitten wat hardnekkige roestplekjes!)
![]() Maar tot die tijd kan hij mooi op de RH's blijven rijden ! |
zeker mooie jetta :thumbup:
|
vond het al machtig lang duuren die doppen
|
Quote:
:D |
Nice! Ziet er idd een stuk beter uit, Wytze! :thumbup:
|
Vette jetta's heb je daar, die rode vind ik persoonlijk echt heel gaaf...!!!
gr Lars |
Fijn dat je er blij mee bent!
Maar bij het zien van de zomerpics hoop ik dat de winter gauw afgelopen is!! Azevvvvv time!:D |
Vond die compomotive's toch nog het mooist staan :P
|
Quote:
Dit vond ik ook niet verkeerd hoor , maar ze staan ook zo mooi onder de golf :rolleyes: :woowoo: |
Die velgen heb ik onder mijn oude Santana gehad, lekker breed velgbed. Ze zijn wel 15" maar passen maar net om 13" remmen heen.
Passen alleen betere bij een MK2 met smalle bumpers. Dus die zou ik ook nog even monteren als ik jou was;) |
die klepspoiler zou ik rood maken ik vindt het een beetje efbreken op de kont van de auto hij valt zo erg op zeg maar, verder blijft het een vette bak, gr ronnie
|
Quote:
Als ik de keus had... ^^ Staan echt gaaf! |
grappig... nu zie ik ineens waar de Compomotives van Rob heen zijn gegaan haha :thumbup:
wat een vette Jetta's zeg :own: Owja, wat voor velgen zijn dit: |
Quote:
Dank je voor het compliment ! :thumbup: De compomotive's zijn inmiddels alweer verkocht ........lang verhaal ;) Maar de velgen van de rode jetta zijn verbrede opel velgen ,van een astra 'sport' Deze zitten nu onder m'n golf Links de originele ,rechts de verbrede versie ;) en het totaalplaatje |
Quote:
Wij hebben tijd genoeg.... |
Gespot! Je was met de rode onderweg naar Dokkum, zaterdag uurtje of 4.
Witte Bora t.h.v. de Gulf?? ;) |
Quote:
Had je zeker gezien ! (had ook al gereageerd op je topic :thumbup: ) ,was even met de oudste zoon om zand voor in de zandbak ;) Dan is het erg makkelijk zo'n jetta met kofferbak ! Warschijnlijk dit weekend weer een kleine update :cool: |
Quote:
Ik heb via een omweg Wytze's oude astra staal op de kop weten te tikken, ik had intresse in de compo's en Wytze wou z'n oude setje staal opzich wel weer terug..... :D |
Quote:
En dat setje ligt momenteel te drogen in de schuur ! Net weer overgespoten in een mooie metalic kleur ,met 4 lagen blanke lak ,foto's volgen spoedig ;) |
ziet er weer goed uit wytze.
|
Quote:
Ah netjes, dat verdienen ze wel ja is een erg mooie set !! De compo's gaan binnenkort eronderuit en zullen in Alpineweiß worden gespoten ( kleur van de golf ). Zijn die ook weer helemaal fris. |
Quote:
Zo ,net klaar met de laatste laag blanke lak ! Ze staan er weer netjes bij nu ! @ Fabian ,wel even goed schuren ,die compo's ,want ze zijn namelijk gepoedercoat ,en dat is nogal stug te schuren .(anders heb je geen goede hechting) Zou ze wel even voorspuiten met een isolerende primer ,want sommige coatings willen we eens gaan 'opvreten' als je ze met lak overspuit . In Alpineweiß zullen ze iid nog mooier staan ! |
Ja !!! de jetta's zijn weer in summerstyle !
De witte rijd sinds dit weekend weer legaal over de weg (is uit de schorsing gehaald) en heb dit weekend de beide rechter deuren ontroest (klein plekje op beide deuren) en gespoten . Vanmiddag het eerste proefritje maar eens gemaakt ! Deuren in de filler ..... Onderkanten gespoten (basislak met 2 lagen blanke lak ) Na het spuiten de stofjes eruit geschuurd ,en de deuren gepolijst :thumbup: De achterdeur weer gemonteerd ! Heb nog geen foto's van de hele auto ,vanmiddag had ik het huis vol visite voor m'n verjaardag namelijk ! En ook de rode jetta is weer in zomeroutfit ! Dwz de borbets eronder en de heldere 'meuk' verwisseld voor de Hella's ! Lijkt al weer stukken beter dacht ik ! :tongue: |
Super......!!!
|
van harte met je verjaardag wytze :thumbup:
|
Quote:
Dank je Alberto ,weer een jaar erbij ,ben nu 'al' 32 :thumbup: |
Quote:
broekjeee :D |
Gefeliciteerd Wytze ...
Hoe voelt dat nu, ik word volgende maand ook 32 ;) . Jetta's staan er weer goed bij, de rode blijft echt mijn favoriet ! |
En ook de rode is weer eens goed nagekeken ,want na een hele winter dagelijks gebruik moest de lak we even nagekeken worden !
En zijn ook metteen de aanwezige (kleine) roest/beschadigingsplekjes bijgewerkt ! Natuurlijk ook met de vrouw en kids even een uitje gemaakt in de net gepoetste wagen (al kon ik wel metteen na thuiskomst eerst de muggen er weer af wassen :eek: ) Binnenkort nog even een setje nieuwe voorbanden eronder en dan mag deze jetta zo de zomer weer door dacht ik zo :thumbup: |
ff naar lauwersoog geweest .... :D
ziet er weer himmel uit :thumbup: |
al is het wat later toch nog gefeliciteerd met je 32ste !!
de jettas staan er weer netjes bij, zoals gewoonlijk he ;) |
All times are GMT +1. The time now is 21:48. |