![]() |
Compact M3 in 2008 door mij gebouwd..
![]() ![]() ![]() En ikke in actie 1 jaar geleden.. destijds met 2 gekneusde ribben.. hoe gestoord ben je..of kun je zijn! ![]() |
![]() |
|
Lekker :tongue:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Istie weer....
![]() |
Als 't de eerste poging was geweest had ik gezegd "ok", maar dit is wat...? Poging 273? Wil niet echt lukken met de goede smaak en styling daar....
|
Nu met Supra 1jz motor, en airride. Vind het nog steeds gruwelijk vet!
|
Supra motor? Beetje jammer in een BMW als je je bedenkt dat BMW zelf ook ontzettend dikke motoren heeft.. :shake:
|
Legends never die :D Rusty is back!
Totaal niet mijn smaak, maar veel respect voor het werk wat er in die auto zit, en wat van de buitenkant niet te zien is... |
Beetje naar de haaien, dat ding. :D
|
tis gewoon een fucking hok...
![]() ![]() ![]() |
zeker als je bedenkt dat hij er een jaar terug en een klein ongelukje geleden er nog zo bij stond:
![]() |
zijn er nog filmjes van dat ding in actie
|
Dan was ie vroeger mooier, beetje jammer zoals ie dan nu is.. De ty-wraps doen iig goed hun werk :)
|
![]() |
Quote:
Mee eens. Vond die totale roestlook icm dikke BBSen en juiste verlaging ècht HE LE MAAL te gek. En hij durft in ieder geval wel ! |
Nog een paar pics gevonden van de mijne! dinsdag naar RDW voor de 6 cyl omkeuring!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
prachtig die wielen ..
auto trouwens ook :D |
![]() |
![]() |
gespot in sambeek
![]() |
![]() |
![]() |
Ik hou van BMW's met scherpe neuzen! Ik hoop ooit nog eens een E30 of zo in m'n bezit te hebben, die zien er zelfs standaard al sportief uit!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Ik vindt dit geen mooie bmw! Maar als ik deze kleurencombi zie, ga ik twijelen over de kleur van mijn velgenprojectje! :confused: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ik heb toch altijd een zwak gehad voor een 4 deurs e36...super gaaf :thumbup: En deze mag er ook wel zijn :D ![]() ![]() |
Wat mij betreft nog steeds één van de meest indrukwekkende toerwagens ooit.
De BMW 320 turbo groep 5. ![]() ![]() |
Al is het alleen al vanwege de sponsor.... mmmmmmmmmmmm!
|
Beetje vervuiling van het topic... maar dik is mijn zorgenkind wel.
Update over de M3... Alles klaar qua inbouw... GEEN BDP signaal... kabelboom doormeten... Remmen update in gedachten... e46 M3 met 850 klauwen... ![]() ![]() ![]() |
Hey Daniel, je wagen heeft betere tijden gekent :P ......
mijn favo ![]() |
Quote:
dit ding bestaat helemaal niet meer he.. |
|
heb btw ook oz mito's liggen in 8 en 9j
(wat 2 pagina's terug onder een blauwe E36 ligt) |
WANLI BANDEN!!!
Roken lekker als je een bmw gebruikt zoals je hem hoort te gebruiken...DWARS... |
Quote:
Hij is nu met een heel ander project bezig ![]() ![]() |
Quote:
Dat "ding" Is net weer helemaal klaar gemaakt. Dingloopt als een zotte, met een supra 1jz motor en airride. :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 17:25. |