![]() |
Ojee weer creabea met SolidWorks?
ziet er wel gaaf uit. zal t binnenkort ook weer eens op mijn pc gooien, kijken of ik t nog kan ;) |
|
|
Zo ... die is strak geworden zeg, nu kun je het pas echt goed zien hoeveel werk je eraan hebt verricht!
|
Jazeker. Maar deze laag is puur om (vlieg)roest tegen te gaan. Hierna moet er, waar nodig, nog geplamuurd worden en dan weer in de epoxy.
Ziet er op de foto goed uit, maar strak (heeft niks met de lak te maken) is het nog niet hoor. |
Respect hoor! Wat een klus maak je ervan :thumbup:
|
Thx
|
Nice work weer guust. Wat voor motor klomt er eigenlijk in strak als het af is? Geblazen of iets op webers?
|
Nog geen idee.
Kosten besparende optie: De orginele 1.6, buitenkant netjes. Geinige optie: De orginele 1.6, en dan zoveel mogelijk getuned (om de trend van G60, VR6 en 1.8T een beetje te breken) Realistische optie: 1.8 16v PL blok of G60 Zou ik graag willen optie: 1.8T Audi TT blok Droom optie: 1.8T Audi TT 225pk blok met synchro.... (lees DROOM optie). Maar met andere woorden, ik weet het nog echt niet. |
Update:
It's about the details... (wissergat ca. 1cm verplaatst naar het midden) www.vwgolfmk2.tk --> 24 november 2007 |
|
Ziet er mooi uit! Maar heb je nu ook de luchttoevoer van de kachel dicht gelast? Dat had ik nog niet meegekregen.
|
Jup... iets anders voor verzinnen ;) Liefst geen kachel, maar je bent voorruit ontwaseming verplicht voor de apk, dus...
|
Mja, dat hoefde geen warm lucht te zijn, wat ik ervan gehoord heb...
|
Volgens mij ook niet. Als er maar lucht uit komt dacht ik. :)
Ik weet niet hoe die luchtkanalen lopen, maar is dat niet van binnenuit ofzo te maken? Dus de aanjager binnenin de auto plaatsen. |
Ja ik weet ook niet hoe het exact zit, wat ik wel weet is dat er meer MK2's zijn die dat rooster dicht hebben gemaakt, dus er is een mogelijkheid en anders verzinnen we wel wat.
Hou wel van een uitdaging :D |
|
Update: www.vwgolfmk2.tk --> 9 december 2007
|
Zo...
Euh "what's new"... -Nieuwe website, snel en simpel. -Links sectie. -Gastenboek! -2009 is er zelfs ook al ;) -Verder is het idee hetzelfde. Owjah, vandaag dus aan de achterschermen begonnen, links althans. Voor zover ik het nu kon zien is het een eitje :D. Ltr! 29 april 2008 --> www.vwgolfmk2.tk |
Goeie zaak, je bent weer bezig. Ik had dit weekeinde ook het een en ander willen doen. Maar was behoorlijk ziek :( Deze week wel vakantie maar ik help mijn tante verhuizen, dus weer wachten tot het weekeinde.
|
Waarom hebben we jou MK4 nog niet gezien? :tongue:
|
Omdat ik nog wat finishing touches moet doen, maar let wel, blijft een daily, die wat aandacht heeft gehad.
Moet de spoiler nog vast zetten (vrees, niet gewoon de orginele, is alleen opnieuw gespoten) en de velgen nog. |
Okay, doe maar eens foto's schieten als ie zover is ;)
Met je MK2 kom je ook steeds verder, leuk om te zien :thumbup: |
Ja idd, ik maak pas een fototje als hij "klaar" is (klaar is ie namelijk nooit).
|
Kom op Guust, nou laat je ons al zo lang wachten ;) Maareh mooi project, nogmaals
|
Ej Maurice!
De spoiler is gesopten, nu nog lijmen... Kan wel foto's maken zonder de velgen, maar das ook niet alles, dus wacht maar gewoon. |
|
|
|
Af en toe vraag ik me af of we je nog voor vol aan moeten zien :D Nee hoor, ik blijf het volgen. Leerzaam en interessant.
|
We zien wel waar het schip strand... toch?
|
Heb je al een beeld voor jezelf waar je naar toe wil qua eindresultaat?
|
Ja, clean ;)
Voor zover ik het nu in mn hoofd heb: Buitenkant clean (alle sierstrips weg, naden aan achterkant dicht, tankdeksel strak, antenne gat op dak dicht, wisser exact in het midden, rand op het dak dicht, enz. Wel met orginele spiegels, orginele klinken zonder sleutelgat en strakke, orginele "dikke" bumpers. Achterklep ben ik nog niet helemaal uit, in iedergeval niet volledig strak, dat vind ik niet staan. Kleur buitenkant: staat nog open, maar zoiezo een donkere kleur Kleur motorruimte: iets lichtere tint dan buitenkant (denk ik). Kleur wielkasten: iets lichter ook, zodat deze meer opvallen, maar niet afstotelijk natuurlijk. Motor: ligt nog niet volledig vast, hangt beetje af van de aandrijflijn, want ik ben vollop bezig met syncro aandrijving :P Velgen: ligt nog niet vast Het interieur, een MK3 dashboard (VR6), ook van binnen alle poespas weg, 2 kuipstoelen, een kooi en een alu benzine tank. Waar nodig afdekken met carbon panelen (zelf zien te knutselen). Motoronderdelen e.d. netjes gelakt, niet te opzichting en vooral geen overvloed aan chrome en gepolijste onderdelen. Hooguit boutjes en moertjes. Deze richting moet het op gaan in ieder geval, zoiezo geen tupperware party ;) |
Klinkt allemaal heel goed! Ook de plannen voor de binnenkant. Ik blijf het volgen. Succes!
|
Leuke update!!!
Ben zo juist winnaar op ebay van.... uhu.... Syncro!!! Volledige achterlijn van een Passat 35i '95 VR6 Syncro! Blijkt te passen met minimale aanpassingen *fingers crossed* Dus weer werk aan de winkel om de boel op te knappen :D |
Nice, gefeliciteerd.
Ga je van de zomer nog naar meetings trouwens ofzo, of is dit op het moment je enige VW? (hoewel, ook weer niet strikt noodzakelijk natuurlijk :) ) |
We gaan met de club regelmatig naar meetings.
Ik heb nog een Golf IV 20vt ;) Een aardige daily. Die heeft ook een facelift gehad... daar komt ook nog een keer een update over. |
|
|
Kijk, wat de spoorbreedte aangaat ook even naar de breedte en ET-waarde van de velgen van beide auto's. Spoorbreedte word immers gemeten vanuit de middenlijn v/d band ;)
De bevestigingspunten van de achteras liggen toch wel een stuk hoger of niet? Dat was toch het verschil? Dan lijkt me een Polo 6N schroefset ideaal... En je gaat dus wel met dikke bumpers rijden? Ik zou zelf dunne monteren met van die brede wielkassen staat dat denk ik het mooiste! |
All times are GMT +1. The time now is 19:12. |