![]() |
Dankje!
Jij ook bedankt voor je hulp! Morgen even foto's maken bij daglicht! |
|
Mooi hoor het zit er mooi op en dat geplakt in het donker :thumbup:
|
Hallo Pieter als je wilt moet je nog eens informeren omdat je een open luchtfilter zou willen hoe je dat met die stekker doet op je luchtfilter??
Ik zat er net aan te denken want die stekker heb je wel nodig :thumbup: |
Dat ga ik nog wel eens kijken ja.. Aangezien ik voor weinig aan een open luchtfilter kan komen :P
|
open filter monteer je op je luchtmassameter. Die box kun je gewoon eraf schroeven, zit aan de binnenkant vastgebout.
Daarna heb je een adapterplaat nodig die je op de luchtmassameter vastzet met diezelfde bouten en daarna kun je een open filter erop zetten, of beter nog een buit naar voren trekken en dan vlakbij je grill het filter hangen, zodat ie ook wat beter lucht pakt ;) |
Open lucht filter zou ik niet eens doen.
Filtert echt 3 keer niks, of je moet een goeie en dure van k&n pakken die je moet in olieen. |
Mooie foto s Pieter en je hebt toch weer even kunnen rijden al is het maar een klein stukje naar de benzinepomp :thumbup:
|
Dankje. Ja idd, "wie t kleine niet eert, is het grote niet weerd" toch?
|
Re: Pieter's Golf 2 1.3 C '86 - Bye saharazand
Is ff gewassen, mocht wel lag hele hoop saharazand op :screwy:
Interieurtje de zwarte delen ook mooi zwart gemaakt, helemaal blij weer :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dat was hem weer :) Voorlopig zal het beetje rustig zijn. Ik heb over 4 weken mijn examens.... MAARR over 6 weken dus vakantie! :D Kunnen we bezig met velgen, spatborden, schades en alles. En dan ben ik ongeveer 18, en ga ik een keertje tripje maken richting Den Haag, met een maatje auto polijsten alles. Vermaak me dus nog wel ff :tongue: Pieter |
Hij ziet er weer netjes uit ik kom snel een keer bij je op uit te deuken en te plamuren :thumbup:
|
Re: Pieter's Golf 2 1.3 C '86 - Rode bies op grill
En we gaan weer verder met de mooie kleur rood. Bij Automat hadden ze de striping weer. Vorige week vrijdag was ik er ook maar was het er niet :ZZZ:
Dus vanmiddag even geplakt, met de "föhn" (verfbrander :mrgreen: ) de randjes en hoekjes netjes gemaakt. Het is best netjes geworden, kan altijd strakker natuurlijk, maar ben best tevreden 8) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat ziet er strak uit netjes het is een heel ander gezicht zo ik kom hem binnenkort wel even bekijken :thumbup:
|
Re: Pieter's Golf 2 1.3 C '86 - Booskijker
Zo, booskijkertje gescoord 8)
Nu nog een Jetta lijst scoren, dan beiden in kleur spuiten, komt pas na mn examens denk ik. Dus nog maandje wachten... :lol: Dan monteren. Booskijker komt er dan ook pas op als die gespoten is. Voor de foto's zit ie er dus ook maar los op. ![]() ![]() ![]() ![]() En voor de bevestiging van mijn kenteken wat anders bedacht. Vind dit niet zo heel erg mooi, en wil hem graag makkelijk kunnen loshalen voor foto's en meetings etc. Ik heb dit systeem bedacht. 2 L-hoekjes die je met parkertjes bevestigt in de binnenbumper daarop bevestig je 2 gewone profieltjes waar je je kenteken aan bevestigt dan kan je het profieltje van het L-hoekje halen dmv bout+vleugelmoer, zodat je kenteken weg is. En het L-hoekje onzichtbaar. ![]() ![]() ![]() Vandaag over 1 maand is mijn laatste examen. Dan gaan we daarna lekker werken en sleutelen. Greep uit de plannen: - Subwoofer en versterker (als het goed is geregeld, probleem is alleen dat diegene ze nog niet heeft..) - Booskijker en Jetta-lijst spuiten en monteren - Spatborden monteren - Kenteken bevestiging maken - Wielbogen aanpassen voor nieuwe wielen, en spuiten - Brede velgen kopen en spuiten - Volledige auto reinigen en polijsten - GTI achterspoiler |
Mooi je booskijker en wel slim gedaan je kenteken houders :thumbup:
|
Is dat niet een beetje veel rood aan de voorkant? Lijntje op de grill ziet er strak uit! Zou dat lijntje daar ook in een andere kleur te krijgen zijn?
|
Dankje Nico!
@Wouter42: Die heb ik al meer gehoord ja. Ik kijk het ff aan, de booskijker komt natuurlijk wel over het bovenste lijntje. Ik heb de bies beplakt met striping tape, verkrijgbaar in diverse kleuren. |
Quote:
Hier sluit ik me ook bij aan is wel erg rood, maar verder goed bezig. |
Re: Pieter's Golf 2 1.3 C '86 - Dakrek mag weg!
Goeiemorgen!
Gisteren mijn auto gewassen omdat ie 2uur onder de boom heeft gestaan :GRR: scheitvogels Dakrek eraf gehaald zodat ik dat ook even goed kon schoonmaken. Dakrekje is er nu nog af, heb besloten het rek nu al te verkopen. Zat te twijfelen of ik hem nu of later ging verkopen, dat ie weg ging was zeker. Maar die komt nu te koop. Mocht er dus iemand interesse in hebben, let me know. Komt nog verkoop topic voor. Heb nog eens goed lopen kijken wat ik van de rode randen met de grill er nu bij vind, en ik vind het goed staan, niet te veel. Dus dat laat ik mooi zo. Net als de gele folie, dat blijft voorlopig ook nog wel. Vóór het wassen, met dakrek: ![]() Gewassen, zonder dakrek. Ziet er een stuk anders uit :shock: ![]() ![]() ![]() ![]() En het dakrek, gaat weg met krat, karretje en velg: ![]() |
Word een leuke auto. Zou wel je kenteken in het midden hangen.
|
Dankje.
Ga dus nog bezig met de kenteken bevestiging, ik ga inderdaad in overweging nemen waar de plaat komt te hangen! Maar dat weet ik nog niet. |
Leuk ding, maar kenteken moet echt int midden hoor! ;)
Gele folie heb je netjes gedaan... |
Leuk geworden maar zou de gele folie verwijderen en de wielen zilver zetten gaat pak stijlvoller zijn
|
Dankje @Deckedm. Kenteken zie ik nog wel :P
@Clean_golf_3: Gele folie blijft nog even. De nieuwe wielen die gaan komen worden gepolijste rand met rood hart. Als iets meer richting het zilver :P |
Ik vind hem ook mooier zonder het dakrek zodra je klaar bent met school gaan we een keer wat schade weg werken :thumbup:
Ik ben ook erg benieuwd naar je nieuwe kenteken plaat bevestiging ;) |
Veel zeggen dat t mooier is, paar zeggen dat het jammer is dat ie weg gaat.
Ik vind t zelf opzich ook wel jammer, maar dit ziet er strakker uit :) Ik ben ook benieuwd naar hoe de bevestiging gaat worden en of het handig is... Ik heb nog 3,5 week, dan kunnen we aan de slag, en ga ik direct ergens velgen enzo vandaan scharrelen :cool: |
Kenteken plaat wel echt in het midden hangen!
Het is geen alfa romeo waar ze links of rechts hangen omdat de grill in de weg zit. |
Mooi weer vandaag! :)
Ff stukje gereden, brandstof erin, moeder ff ergens naartoe rijden. Hier hoor ik veel dat ik mijn kenteken in het midden moet hangen... Ik denk dat ie aan bestuurderskant blijf. Zijn er hier ook nog voorstanders? :tongue: ![]() ![]() ![]() ![]() Daarnaast slotbouten van de cabrio afgehaald :mrgreen: ![]() En een extra reden gemaakt mijn uitlaat te vervangen... Die bielzen bij parkeervakken... KGGG :LOL: ![]() |
We zijn hier nog steeds op het Volksforum ;) en wij willen ook nog steeds die kentekenplaat in het midden zien!
|
Hahahah ik weet nog niet wat ik ga doen....
|
Als ik mijn mening mag geven vind ik in het midden ook mooier :thumbup:
|
Probeer het gewoon eens ;) bepaal je dan wat jij beter vind
Maar naar mijn mening is een kentekenplaat aan de voorzijde een verplichting van de staat, die van mij weg mag!!, en daar moet je al helemaal niet mee gaan "tunen", gewoon hangen waar die hoort te hangen. |
Ik ga er nog eens over nadenken en ff kijken enzo...
@KennyH: Ja jammer dat het verplicht is ja :tongue: |
|
Mooi hoor die pet past iedereen :D
|
Hahahah.
Ben ik weer wat getransformeerd naar het type persoon dat je in zo'n Golf verwacht xD |
Waar besteld? Zien er leuk uit dus
|
Van een shop in de UK. Doen alleen niet internationaal verzenden :(
(Vraag me niet hoe ik het hier heb gekregen :tongue: ) Dus moet je een kennis in de UK hebben die het wil doorsturen. |
Fijn dit, was net bezig met de wielbogen van de zijschermen afhalen.
Kom ik er dus achter dat bij bij de rechtse de hele rand is weggerot, incl. de aansluitingen naar de binnenschermen. Deze kan dus weg.. Is niet echt meer te gebruiken.... Want kan het binnenscherm niet meer monteren. :GRR: De linkse valt wel mee, is een beetje. Gelukkig is het linkse scherm op mijn auto de slechte, dus daar heb ik nu een andere voor. De rechtse op mn auto is aan onderkant een beetje, maar de andere daarvoor is dus rot. Ik had hem nog wel kunnen gebruiken. gewoon randjes afslijpen (was toch al nodig ipv omrollen), maar doordat ie niet kan gemonteerd op de binnenkuip heb ik er niks aan..... Verkoper al gecontact, maar die wil me niet tegemoetkomen, hij had al meer korting gegeven dan ie wou (was ook met de radio).... Links: ![]() ![]() Rechts: ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 09:13. |