![]() |
Ik had ze samen voor 130 via mijn werk!
Hier is wel de btw vanaf gehouden... Mijn dag was ineens helemaal goed, doe ik ook echt niet weg.... Heb nog wel twee kale!!!!!! :D :D :D |
Quote:
Als je nog aan een setje kunt komen...(liefst 4...) |
blijf een dikke snolf, zelfs in winterstyle!!
|
hou zelf niet zo van rood op een golf maar zoals jouw golf is staat het best vet eigenlijk. stoer golfie!!
|
haha, leuke reacties zeg... :cool:
|
net alsof ie zo uit het boekje van vw is getoverd zo netjes echt heele knappe wagen en ik zou hem enkelt ff verlagen maar iedere zijn ding toch ?
|
Quote:
Zeker alleen page 1 gelezen :confused: |
haha... ik ga niet nog lager momenteel... ;)
|
Damn tommy hoe kun jij zo laag rond rijden..ik zit nu bijna zo goed als aan de grond vooral door de onderlip is het vaak een schraapgeluid aan de voorzijde. misschien moet ik voor de winter een ander lipje eronder flatsen. Enig idee hoelaag je hem hebt staan nu?
|
Ja zeker een mooie winterlook!! Heb die Porsche wielen weer tekoop voor 475€ misschien nog interesse ??? :wink:
|
Quote:
Geen idee, kan nog iets zakken kwa wielkassen met deze wielen... zou het ook wel willen aan de ene kant... maar aan de andere kant... Ik kan nu nog drempels enzo doen... Welke wielen Marf_16v? |
Quote:
Die S4 Porsche Gullie wielen :D ;) |
![]() :D De enige foto van de Mid-wintermeet die ik van mijn auto heb kunnen vinden... Rollin' de heenreis. :woowoo: De fotograaf wordt bedankt! :cool: |
huh? niemand meer een foto gemaakt van jouw auto tom? raar
mooie rollin shot, je ziet alleen de bevestiging van de koplampen wel erg goed, mss zwart spuiten? en heb je nog foto's van je front in eindstaat? |
jah moet idd mar even gespoten, of ik zit nog te denken om er stripjes voor langs te maken...
Ben er iig tevreden over, tis gewoon wat anders... :rock: Heb er verder nog geen foto's van... komt wel als de dagen weer langer worden, en het weer weer lekkerder. :) |
btw, heb nu ook amerikaanse achterlichten inmiddels.... :cool: erg blij mee.
(en weer vanallerhande nieuwe wielen liggen ;) ) |
kijk!! vet hoor dat amerikaanse spul!
|
wat is het verschil met de gewone?
grilletje is overigens erg mooi! |
het lijkt wel of die lampen veel te laag hangen..
|
he!heb jou en je auto wel gezien, kwam voorbij cruisen zondag..
front viel me meteen op, maar heb je auto niet herkent... :rolleyes: |
Quote:
Onderste deel van de achterlichten bestaan uit twee 'kamers' i.p.v. drie! Moet nog ergens een pictuur ervan hebben, zal es in de archieven duiken :) |
Lekker golfje hoor. Helemaal mijn smaak.
|
Quote:
Dude ik wilde een foto maken van je golf, maar je was te snel en daarna heb ik je niet meer kunnen vinden... :confused: Maar wel heeel erg vet zo!! super frontje! :woowoo: |
Quote:
Zal zo even foto maken... :cool: front moet ik nog aanpassen... tis een amerikaanse gril, en daar zelf kante lampen in gebouwd... pasvorm is dus niet 100 punten.... hehehe |
![]() tis dus meer achterlicht... en met remmen dezelfde balk... (duplolampen ofzo? ghehe) vind het veel beter dan rood/wit... :cool: |
Ik vind die amerikaanse lichten wel wat hebben. Is geloof ik wel een drama met aansluiten he?
|
Quote:
NOU! ;) :tongue: |
grilletje staat m goed!!!!
|
Deze Golf is het levende bewijs van de uitspraak "minder is meer". Weinig tot zeer weinig meer aan doen, of gewoon wat zeldzame details. :woowoo:
Zijn deze koplampen dan niet officiele USA lampen dan? Zoals ik het uit de tekst opmaak, lijkt het net of je een grille hebt gekocht en daar zelf "passende" koplampen bij gevonden hebt. |
nou, heeft de vorige eigenaar eigenlijk zo gedaan als jij zegt.... Die heeft het spul zo bij elkaar gezocht zeg maar... En ik heb de zaak overgenomen en gemonteerd....
|
lijkt goed thom!!
|
Zijn het nou wel of niet de orginele lampen?
|
dat niet, als het goed is uit suzuki alto? omdat de amerikanen ander soort projectie hebben..
maar vorm enzo is gelijk... |
Quote:
klinkt niet echt cool...hey ik heb suzuki alto lampen... maar het oogt wel dik! |
:redface:
|
damn de staat is wel goed zo te zien!!! veel plezier ermee
|
S4 velgen even gepast...
Achter zal iets moeten gebeuren met bumpstop en schroeven ben ik bang... vandaar even gekeken hoe schroeven zou staan met de krik... vind het niet zo erg geloof ik... ![]() ![]() |
Staat leuk tommy die s4 velgen
|
thanks!
btw, voor goed bod gaat alles! :rock: :cool: ;) |
dat staat wel super thom!
|
All times are GMT +1. The time now is 21:45. |