![]() |
ziet er goed uit zo niels :thumbup:
|
Mooie Jetta hoor!
|
ook wel wat voor jou niels Artikelnummer: 280623669526
|
Up
|
Quote:
wtf? |
|
|
|
heb nieuwe wielen op het oog dus de g60 wielen moeten weg
mogen met of zonder banden weg met: €500,- euro zonder: €250,- euro of een heel goed bod (naafkapjes zitten bij de prijs in) alles is nu +/- 1 maand oud en heb er hooguit 200km op gereden en met plaklood aan de binnenkant dus geen schade door slaglood |
|
ziet er goed uit zeg..
|
de donor golf 1 staat nu bij willem onder dak
dinsdag avond gaan we beginnen met demonteren van de motor :cool: ook heb ik er nog een donor blok bij gekocht met goede turbo/verstuivers en brandstofpomp, de pomp komt er direct op en de rest bewaar ik voor reserve |
|
Motor er al uit Niels..
|
vandaag heb ik nog een aantal nieuwe delen binnen gekregen voor de motor
![]() ![]() - tandriemkap - oliefilter - tandriem + spanrol - carterpakking - klepdekselpakking - uitlaatpakking - koelvloeistoftank - bak olie ook heb ik er zins gisteren een originele golf 1 CY TD motor bij waarvan ik de brandstofpomp, verstuivers, leidingen en klepdeksel van ga gebruiken de verstuivers zullen aangepast gaan worden naar een 165 a 170 bar, ook komt er een interkoeler voor (heb 3 liggen om te passen). en zo staat de donor auto er op dit moment bij ![]() morgen gaan we weer lekker verder :D |
en zo staat de donor auto er op dit moment bij
brandschade? |
denk het niet..
|
nee heeft geen brand schade de vorige eigenaar had hem zwart gespoten onder de motorkap
want de auto is een orginele sc uitvoering dus was omgebouwt tot td vandaar dat hij zo raar uitziet onder de motorkap maar dat komt straks goed als hij in de jetta komt. |
:thumbup: oh , dan komt het wel goed dus :rolleyes:
|
All times are GMT +1. The time now is 14:07. |