![]() |
Quote:
PB underway :D |
Sixpack ik zal morgen even voor je kijken voor die Pils hoe die heet komt helemaal inorde. Gr Ronnie
|
Thanx you :thumbup:
|
Quote:
Mijn collega heeft de reclame auto gespot ja, we kregen op het werk een mms van een witte blubclubber met een oranje www.uslight.nl banner op de zijkant |
maak ik uit de reacties hierboven op dat de update van de dubblubbers' racer een reclamesticker is voor melvin's us-lights?
ik zat eigenlijk te wachten op een filmpje waarin de nankangs in het 6e verzet tot het karkas toe opgerookt worden;) |
Dan kan je lang wachten.. op Martinus zijn motor na draait dubclub toch alleen om "stance" en popi new kids nadoen?
|
:goodpost: :D
|
Quote:
:thumbup: ;) |
:d
|
Gasten waarom moet over het bovenstaande nu weer zo'n zeik gebouwt worden, man man man, jullie moesten eens hier zijn hier word tenminste iedereen in zijn waarde gelaten.
Gr Ronnie |
nu ben ik wel weer benieuwd naar foto's ervan Ronnie.
|
gewoon een sarcastische opmerking Ronnie, lekker met een Villacher of Steigl wegdrinken ;)
|
Quote:
doe ik ook ronnie ;) ik ben alleen een beetje teleurgesteld :mad: :tongue: |
Eind van de week is daar ook weinig waardering meer hoor met die duitders allemaal in de aantocht ;)
|
OT: Op www.vw-speed.nl de laatste update van de Wortherseetour 2010, 3 nieuwe albums met 399 foto's, je vind ze hier
|
Hier een dubclub lid,
Jongens, wij houden gewoon van gezelligheid en auto's... Laat ons gewoon in onze waarde! Er is altijd wederzijds respect. En over banden oproken: Wij zijn super zuinig op onze auto's! Over stance: We houden net als jullie van een goede verlaging, of dat nu een schroefset, airride of net als bij mijn kever een flink smalle, verlaagde vooras is. Over new kids: We zijn gewoon fan! Weer ontopic: Ik ga dat zooitje ongeregeld donderdag versterken! Kever is nog niet klaar, maar ach... |
O ja, en volgend jaar ga ik zeker weer eens kijken, kriebelt toch wel weer naar al die foto's van onze Deutsche Freund Bernd :)
lees: ik moet mee, want hij heeft al geboekt voor mij :rolleyes: |
|
super gave foto!! Polo van m'n broertje en bora van tim staan er ook op!
|
die dus :) |
All times are GMT +1. The time now is 01:47. |