![]() |
Quote:
Klinkt goed! Als ze erop zitten kom ik wel eens kijken :thumbup: |
Quote:
Zal helaas nog even duren. 2 banden zijn namelijk lek :mad: Hopelijk worden ze eind van de week gemaakt en kunnen ze misschien volgende week weer (heb ze er toch welgeteld 4 uurtjes onder gehad) eronder. |
Quote:
Dat is inderdaad minder! Als ze weer eropliggen laat maar even wat weten,kom ik een keertje langs :thumbup: |
wanneer kom je eens door de straat rollen met de wagen? kan ik hem eens bekijken!
Gr |
Quote:
Zal even kijken wanneer ik tijd heb! Kan ik jouw projectje ook eens bekijken haha :thumbup: |
Jammer dat gisteren de poging was mislukt om te komen :( hoop dat het de volgende poging beter gaat. Zodat ik de corrado ook eens overdag kan zien :D Ziet er super uit op de fotos :thumbup:
|
Quote:
Thanks Gino!! Inderdaad jammer dat je poging om te hier te komen mislukt is!! Ben wel eens benieuwd naar je motor :) Als je weer ff tijd hebt dan geef maar een belletje :thumbup: |
Weekendplanning voor de Corrado :thumbup:
Zaterdag: Fotoshoot met de A3 Sportback van xander Zondag: Racewars op Circuit Zolder (B) |
hier de foto's !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mooie foto's:thumbup:
nog geen naafkappen?;) |
very nice kerel :thumbup:
|
Quote:
Bedankt voor de mooie foto's kerel. Gezellig dat je even langs gekomen was! :thumbup: |
Quote:
graag gedaan kerel ! ;) |
Quote:
Dankje! Nee moet ik nog steeds bestellen haha :tongue: |
Quote:
Dankje kerel! BBS'jes stonden ook goed onder jouw Corrado :thumbup: |
Mooi setje foto's van een dikke Corrado! :thumbup:
|
Kerel mooie foto's geworden.
Hopelijk zijn mijne ook snel klaar:) Zie je morgen vroeg om 8:15uur;) |
Quote:
Thanks Chris! Zijn idd mooie foto's geworden :) |
Mooi stukje werk heb je geleverd met de corrado.
Ziet er goed uit! |
Mooie foto's kerel :thumbup:
Heb je de wagen nou weer terug omhoog gedraaid? |
All times are GMT +1. The time now is 15:56. |