![]() |
Salih, goed man! En achja dat pijpje is niet eens zo verkeerd als je er zo over denkt! :thumbup: Hij wordt beetje bij beetje meer af! :thumbup:
|
netjes die bumper:thumbup:
niks meer doen van buiten,top zo!:D:D |
Hier staat de witte dus:D Ik kon em zo al niet vinden, hele nette vento :thumbup:
Wat ik heb gezien voor het A3 stoelen moet je verloopjes maken voor de geleidings rail in de vloer. Hier in de buurt rijd een witte met open air dakje, is/komt van het forum |
@ Martijn Nee precies, als hij nu een dikke motor had ok! Maar dit is naar de motorinhoud toe gemaakt zeg maar! :D
@ De Pul Thnx man! Enigste wat er eigenlijk alleen maar voor het aanzicht nog moet gebeuren is de achterklep. Die is van dichtbij gewoon best lelijk maar voor de rest is hij zeker totaal naar mijn smaak! :thumbup: @ vw_boyke_vw Thnx man! :thumbup: Dat klopt die open-air had ik al gezien, is ook zeker een mooie! En wat betreft die A3 interieur die laat ik maar zitten! Zoek wel een Recaro! :thumbup: |
knappe vento man, netjes geworden allemaal!
@ vw_boyke_vw: dikke wielen heeft die openair vento hè :tongue: ken ik ergens van... staat overigens ook te koop hier op t forum. |
@ knedel16vweber :thumbup: thnx man!
|
Beter zo met die nieuwe bumper!
Verder gewoon erg dik zo, niet te veel meer aan doen :thumbup: Nou ja behalve regelmatig wassen met deze kleur :rolleyes: :D |
@GTI-er, succes met het vinden van een net interieur, blijven deze het wel volgen hoe het loopt:D
@knedel16Vweber zin zeker dikke wielen:D, heb laast een foto schootje gehad met OA die vento. Die kom hier uit de buurt dus gelijk ff uitvoerig bekeken :tongue: |
Quote:
thnx man! Ga helemaal goedkomen! :thumbup: |
nou mensen, mag bij een goed bod weg! Niet vragen waarom. Maar ben gewoon eerder toe aan een andere auto dan de gemiddelde mens! :D
|
waarom doe je hem weg salih?:tongue:
maar das vrij vlot idd:D |
ach.. wil WEER eens wat anders! :thumbup:
niet dat er wat aan de hand is met de Vento hoor, dat niet. Zit tenslotte een nieuwe APK op! :thumbup: Maar heb weer andere ideeen! :tongue: |
Dude...
|
Quote:
Kerel ik weet het! Maar heb ik de laatste tijd nooit een auto gehad van DAMN wat heb ik nu weer gekocht! :thumbup: Dus met de volgende komt het ook zeker goed! Hier een aantal ex-auto's van mij: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() of niet soms! :thumbup: |
Leuke historie....
|
Quote:
ja toch en thnx man! :thumbup: |
Ik ben na het rijtje van hier boven alweer vergeten wat je nu rijdt ;)
Dikke poep hoor! Vooral de 2 MKII's. Laat de nieuwe maar binnen rollen dan. :D |
Quote:
thnx kerel!! :thumbup: komt vast goed, wil waarschijnlijk nu gaan voor een US Golf 3 denk ik! Maar je weet bij mij nooit wat er gaat komen! :cool: |
heel net lijstje, de rode 3 is ook echt super.. en al helemaal de velgen :cool:
|
Quote:
ja dat is de enigste auto waar ik ooit spijt van te hebben verkocht! :( |
All times are GMT +1. The time now is 16:30. |