![]() |
Nette auto man...
Goeie vervanger voor de Passat! :D |
Goed bezig hoor!! dikke koets!!!
|
Quote:
goede vervanger voor de passat weet ik zo net nog niet :rolleyes: , maar het is weer een goed begin idd. :D heb een vervelende financiele tegenslag achter de rug. tis niet anders. we moeten door toch. zijn genoeg auto´s op deze wereld.. ;) |
Super vette bak, kan niet wachten op verdere pics :D
|
Quote:
Rallye ZSM klaarmaken, er ligt nu sneeuw :D :D :D Geweldig met 4x4 :thumbup: En dan snel de beemer verkopen dan komt alles wel goed. |
Quote:
Inderdaad en fimlmen als er wat gedrifd wordt...overigens is synchro geen 4x4 |
wow, die wordt mooi zeg! schitterende velgen combi (al vond ik ze op de witte rallye nog iets mooier uitkomen). Maar misschien praat ik voor mijn beurt en moet ik even wat betere (buiten) foto's afwachten. Wel petje af hoor, wat een apparaat!
|
Quote:
Ach idee is hetzelfde. Ze hebben beide een aandrijfas van voor tot achteren :D |
Quote:
Als je dan toch gaat mierenneuken, is het syncro zonder H... ;) |
:d
|
Maar het blijft wel een dikke bak Marten ! :thumbup:
|
die buitenfoto´s laat nu nog wel even opzich wachten,. ding komt er echt niet uit met dit weer. eerst helemaal klaar maken,
mijn broertje heeft een v6 4motion, daar hebben we gister al even in gespeeld. 10 keer comfortabeler dan een rallye (met stoelverwarming, haha) |
Quote:
:D |
He kerel,super dik ding zo!!!
Kunnen we als het mooi weer is wel even te cruisen jij in de groene ik in de blauwe. :drive: Blijft super een dikke rallye! |
![]() ![]() ![]() |
ziet er goed uit.
dikke rallye hoor. |
dat ziet er netjes uit zo op de winter velgen ;)
gr. martijn |
|
vet hoor,complimenten:thumbup:
|
|
All times are GMT +1. The time now is 11:25. |