![]() |
Ps. De mijne is ook cker niet nieuw! :wink:
|
Denk dat er hier op het forum aardig wat type 1 rijders zijn. Trouwens de type 1 meeting in Assen viel me een beetje tegen qua opkomst en goodies.
Misschien dat centraler in het land beter functioneerd? |
Goed id mischien moeten we dat in een polletje ff checken...... :confused:
|
Goed idee
|
Quote:
komt misschien ook omdat de golfrecordday tegelijk was met het golf 1 treffen in assen..stonden redelijk wat nederlandse type 1's |
het viel me gewoon een klein beetje tegen, had een grotere opkomst verwacht, maar idd kan goed komen door de record dag.
Er stond wel aardig wat leuk spul. |
Quote:
idee is in ieder geval goed... is er volgend jaar niet een retro treffen in belgië??alleen vw's t/m 83? |
yup, retro mania.... was er dit jaar ook al.... geweldige meeting
|
Quote:
hmm dus is de moeite waard. zal het in de gaten houden wanneer het is, lijkt me gaaf, water en lucht gekoeld door elkaar... :D |
Ow mooi, weet iemand al wanneer Retro mania is?
|
ergens in augustus?
|
FF voor de duidelijkheid : ik weet de datum al .. onder voorbehoud
Noem m nog niet maar tis zeker niet in augustus :) Na de kerst wordt het bekend gemaakt Je hoort het als eerste hier op het forum !!! |
niet in het begin van het seizoen toch? ten minste, meende dat het altijd vrij laat was... juni dan... (ga net zo lang door tot er maar 1 maand overblijft Gert... ;) )
|
![]() |
retro mania was op 1 mei dit jaar, super meeting !! 1 vd betere afgelopen seizoen ...
|
Quote:
Jup, samen met het mania weekend erbij. Zijn dingen die de moeite zeker waard zijn! |
ff een kleine update:
onderdelen zijn nog niet binnen. GTI blok gister eventjes in een paar onderdelen uitelkaar gehaald.. dwz: versnellingsbak eraf, injectie eraf, luchtfilter eraf, dynamo en oliekoeler eraf. Blok komt nu in een mooi hoekje van m`n garage en zal dus de eerst komende tijd met rust gelaten worden. |
Quote:
Ben ik in de war met de gewone VW mania dan? |
Quote:
Ja, Retro Mania is een dag, Mania een weekend. Retro Mania was afgelopen jaar voor het eerst. |
trouwens, René! Je schroefset ligt klaar! vers uit Duutsland
|
All times are GMT +1. The time now is 23:10. |