![]() |
hier de golf 4 van een vriend van me met 18" RS6 velgen
![]() ![]() |
leg em nog lager en je hebt een hele andere auto als de gemiddelde Golf IV... nette wagen, leuke velgen.
|
Quote:
hij gaat misschien nog 20 Km omlaag.... |
Quote:
succes, lijkt me nog een hele opgave... ;) :D |
hahaha 20cm? wat is dat nu weer voor opmerking, probeer eerst 6 of 7cm maar eens te halen... lijkt me slimmer
|
Mis je de poep haha!? Wou het toch netjes houden :)
Sgoed Kevin zal de volgende keer eerst even vragen of ik mijn mening mag geven. Enne niet meer zo uithalen he.. :wink: |
Quote:
Misschien dat er bij jullie in de buurt er niet zoveel mee rond rijden, bij mij in de wijk rijden er 4 sjonnies en anita's met een golf iv met die wielen er onder, er zijn dan nog een aantal a4's met deze wielen en nog 2 T4's met deze wielen. Misschien rijden er bij ons gewoon meer rond..... :mad: Eentje rijdt zelfs met 19" RS6 rond zal vast geen origineel zijn, ziet er super gaaf uit maarja:wink: |
Vandaag 2 nieuwe stempeltjes gehaald voor het onderhoudsboekje :rolleyes:
Bijna geen problemen, een uitlaatbeugel was een beetje gescheurd maar daar is een nieuwe voor geplaatst binnen garantie :biggrin:. (is toch erg netjes!) En ze vinden de koplampen niet echt geweldig, maar ze zouden wel door de apk komen volgens de keurmeester :biggrin: (duurt toch nog wel ff voordat ie naar de apk moet) Al met al 2 heel net geprijsde stempeltjes :tongue: |
Wat moest je nou betalen voor je riem?
Dealer he? |
Quote:
De riem was nog in perfecte staat maar ze hadden iets niet op voorraad en ik moest later nog maar eens een afspraak maken:confused: laat ik dan meteen de Distri, span-riem en waterpomp vervangen :rolleyes: |
ach hier valt ook wel mee te leven :biggrin:
![]() ![]() Vraag me af welke vetter zijn, de onderste zouden dan in dezelfde kleur moeten als de lak, en de randen dan eventueel laten polijsten door sixpack ;) |
Hmmmz :confused:
ben je er al uit? ik zou niet kunnen kiezen! :D hahah maarja ik moet ze eerst in het echt zien, voordat ik wat kan zeggen! ;) |
ik vind de bovenste hier het beste staan
|
me 2
|
die onderste zien er niet uit!!
maar d8 dat je andere wilde halen.... |
ik vind de onderste wel mooi eigenlijk... ben ik zeker weer de enige :)
|
Quote:
Nog ff je mondje over houden befkev, eerst bij mijn nieuwe baas beginnen dan nog fftjes een aantal maand salarisjes wachten :D |
Quote:
ik vind die andere ook best wel dik, maarja mensen zien alleen de foto en denken zich er verder niets bij in, misschien die onderste als winterwielen :eek: komende winter |
Las ik nou ergens dat jij 10000 per maand rijdt?!?!
Wrom heb je dan geen diesel gekocht? |
Quote:
ik reed inderdaad tussen de 5000 en 10.000 km per maand, moest voor mijn werk iedere dag een aanzienlijke afstand rijden :mad:. Maar omdat ik toch niet nog heel lang daar wilde werken, heb ik mij een 1.8 20v aangeschaft omdat ik toch werk dichterbij ging krijgen. Als ik een auto van zo'n 13.000 euro ga aanschaffen hou ik rekening met de toekomst! Anders had ik nu nu ik zo'n 5 km naar het werk moet rijden, met een diesel gezeten die veel te duur in verzekering en wegenbelasting is. Daarbij rijdt hier zoals eerder aangegeven iedere mongool met een TDI, en ik wilde toch me daarbij afsteken, goede kameraad befkev heeft ook een TDI en wilde zeker niet dezelfde soort auto gaan rijden :D Als het namelijk niet beter kan dan ga ik het ook zeker niet proberen na te bootsen :) Nu heb ik een auto met een voor een golf apart blok in een niet super veel voorkomende kleur en dan ook nog eens 5 deurs :wink: Ik heb dus een maand of 3 heel veel kosten gehad kwa benzine en dergelijke, maar nu ben ik daar heerlijk vanaf en hou ik die drie kwart van mijn salaris lekker over om leuke dingen van te doen :D |
All times are GMT +1. The time now is 19:08. |