![]() |
Tuurlijk Jaap en een krop sla is vetter dan een shoarmaschotel! :D
|
omdat ik altijd precies weet wat ik wil :screwy: vandaag maar ander hoepels gekocht !
foto's : ![]() ![]() voor de oplettende kijkertjes de wielen zijn 17x8" et35 steek 5x112 dus ze passen niet 123 onder de boot met steek 4x108 ! laat maar horen wat jullie er van vinden ! gr. Martijn |
wordt nog lastig monteren, 8 inch en die ET-waarde...
maar gaan super staan, zeker als je de harten zwart laat poedercoaten! :cool: |
vanmiddag naar de schuur geweest en de bbs'jes ff gepast !
voor : ![]() ![]() achter : ![]() ![]() ik ben gelukkig :D (nu nog "ff" de naven ombouwen?) iemand die mij iets kan vertellen over het ombouwen ? laat maar horen wat jullie er van vinden !? gr. martijn |
niemand hier iets over te zeggen ?
gr. Martijn |
Ziet er zeker gaaf uit, maar een oplossing voor je naven heb ik niet parraat.
|
![]() in het echt is hij toch wel mooi laag hoor.. |
hij is toch wel een mooi stuk gezakt he jaap ;) !
gr. Martijn |
jammer dat jullie geen foto's naast elkaar hebben gemaakt
|
Hij ziet er in het echt goed uit ja :)
|
Die verlaging ziet er zo toch wel heel erg vet uit! Mmm zet me aan het denken...
|
Quote:
dat zei ik idd ook tegen jaap maar dat moeten we volgende keer maar ff doen ! Quote:
dank u gertje ;) Quote:
kost een paar eurie's maar het rijd echt veel beter en het ziet er ook veel beter uit dan origineel ! gr. Martijn |
Gave wieltjes martijn! Maar dat wist je al natuurlijk :D . Verlaging staat 'm ook super :thumbup:
|
dank je marco ;) !
ben er alleen nog nit uit wat voor kleur ik de harten laat spuiten ? *glans zwart *glans antreciet *originele kleur (zoals ze nu zijn) gr. Martijn |
Quote:
Chocoladebruin :rock: |
nee marco bruin gaat hem niet worden !
gr. Martijn |
Ik zeg carosseriekleur! Verder lekker lage slee! :thumbup:
|
zo even een nieuwtje :
morgen ga ik met de audi naar frankrijk mijn nichtje en haar vriend doen namelijk mee aan de Alpe d’HuZes ! hier onder een linkje : http://www.google.nl/url?sa=t&sourc...lNSfJKFthCK6_NA (hun motivatie is het overlijden van mijn zusje in januarie 2006.) vandaag de audi nog even na gelopen en denk wel dat hij het gaat halen :D !? gr. Martijn |
Is het nog iets geworden met dat Audi 200 (toch?!) onderstel? Anders gewoon je naven en trommels omboren naar 5x112 :)
Gave wielen in ieder geval! :cool: |
ga binnenkort een onderstel van een 200 ophalen idd !
gr. Martijn |
All times are GMT +1. The time now is 10:32. |