![]() |
Dit is ook mooi mat ;) Banden om mijn stalen golf wielen zijn 175-65-13 trouwens... Naar mijn weten de originele maat...
Leuk hé, die APK op goedkope auto's... Mijn golf kostte 350,- en kwam er ook in één keer doorheen, met m'n Bora had ik meer kosten... Grz Niels |
Quote:
idd leuk die cheap cars, ik heb trouwens 155-80/13 eronder zitten. |
Als je nog een keer die deur wilt komen halen:P
|
Quote:
ja weet ik drukdrukdruk :( |
vandaag weer eff aan het rommelen geweest met de 16 inch doppen, heb nu een idee voor bevestiging verzonnen zodat ik ze er ook zo af kan halen als ik een band moet oppompen. en de doppen worden ook een andere kleur :tongue:
en ik heb vandaag een funliner gekocht voor op me nrplaathouder, beetje humor voor onderweg zeg maar :D |
Wat foto's van onderweg naar Eelde, zolas hij er nu bijstaat.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nice..
|
hey sanderzzzzzzzzzz hebbie nou al een andere deur geregeld ?
gr. Martijn p.s. als je een deur hebt kan je hem er bij mij wel in komen schroeven ;) |
Quote:
jaja en dan kom je vervolgens met je hand klem te zitten en krijg ik de schuld :screwy: @ronnie thanx :thumbup: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Volgens mij heb je daar met al je VW's een keer een fotoshoot gehouden :P
|
Ziet er leuk uit!
Komen d'r nog steenslagkapjes op de achterste wielkassen? |
die deuk in de deur is wel koel ;) :D !!
gr. Martijn |
Quote:
Volksforum-uitdeuken-zonder-spuiten-dagje? :D |
Quote:
ja die heb ik al liggen, zijn alleen van een nieuwer type dus ik moet ze aanpassen @gj was er gister toch in de buurt dus ik dacht waarom niet @martijn die deuk is niet cool :mad: |
Sander,
Ik heb nog oud type steenslagkapjes liggen... |
Quote:
arne, wat moet je daarvoor hebben? |
20 euro...
|
Quote:
ik gaat er over nadenken, vind nl de nieuwere mooier maar is ook meer werk om te monteren |
vandaag met die manke running lights gemonteerd die ik via mellyville had gekocht, tjonge wat kan die manke schelden zeg :D . mocht ook nog eff in die boot van hem rijden, zeer comfortabel zo'n audi diesel.
zal binnenkort wel wat foto's droppen |
All times are GMT +1. The time now is 03:35. |