![]() |
Maar ik heb wel een passend setje gevonden maar die veiling loopt nog bijna 10 dagen.. wish me luck
|
Ik zal voor je "duimen" :D
|
WOW maus, was er erg benieuwd naar. En het staat echt geniaal!
zal het komende vrijdag in het echt komen bewonderen. ik hoop dat je je kofferruimte nog op tijd af krijgt voor VAG-fest. gr vanuit Sloveniƫ ;) |
ik had nog wat plaatjes van voor het monteren van de bandjes: :thumbup:
![]() ![]() |
dank u :D blinkt lekker he
|
Nogal :), live te zien op vagfest?
|
Ja live op vagfest. Hopelijk ook met compleet interieur. Nu eerst even in de was zetten die wielen, blijven ze wat langer blinken als t goed is.
|
damn die blinken had ik ze nu maar bijgehouden ;)
|
Quote:
Geniale combi Maus.. Ik sta op bovenstaande foto ook overduidelijk vol verbazing te kijken. :cool: |
oef,dat glimt!
errug vet:rock: |
Quote:
Glimt goed idd. Kom je nog naar Vag-fest trouwens? Wordt die bar ook nog eens gebruikt. @ Maus: De Audi heeft toch ook een trekhaak? Mag die van de golf er niet eens af dan, gaat nu steeds meer afbreuk aan de auto doen als ik eerlijk ben.. |
o ja,die bar.....:D:D
heb nog geen idee,ben bang van niet:mad: |
Quote:
Ja maar dat gaat niet meer voor vagfest gebeuren hoor. Ben ff genoeg geld kwijt aan die wielen :rolleyes: |
najah morgen ff die bak bekleden en dan ben je weer helemaal t mannetje! :rolleyes:
|
Zo bakkie is bekleed, best netjes nog al zeg ik t zelf. Zal vanavond of morgen ff foto's posten.
Vanavond mijn BBS stoelen repareren en er weer in zetten, als t meezit op verlaagde frames. |
Het zat dus niet mee met de BBS stoelen, voorlopig nog niet in de auto dus helaas.
|
![]() |
Hij is wel erg hoog zo he, met die vorige wielen leek hij toch een stukje lager.
|
hij mag net een tikkie lager ja, hoeft niet veel te zijn.
ligt nu ook aan dat kikkerperspectief. misschien een keer een shootje maken met jou goede cam? |
Quote:
haha, die kerel rechts :D Hij zou voor het zicht wel een ietsiepietsie mogen zakken, voor iig. Weet niet of dat zomaar gaat zonder wielkasten aan te moeten passen? |
All times are GMT +1. The time now is 21:49. |