![]() |
Quote:
Hier ook nog even een reactie van deze kant ! Man wat een dag! ,ben er nog maar net van bekomen ! Heb zeer zeker genoten van alle mooie auto's ,heb even leuk kunnen bijpraten met allerlei mensen ,en heb me even vergaapt aan de engelse auto's (die zijn echt mooi! :rock: ) En natuurlijk de prijsuitreiking ! Ik heb hier eigenlijk een beetje 3 prijzen gewonnen :D ,ik heb de eer gehad om aan alle drie de jetta's te werken ,en voel me dan vereerd dat we alle drie prijzen mee mochten nemen naar friesland ! (alleen jammer dat we niet vaak op de foto's te zien zijn ...... :( ) Daarom ook even een kleine inbreng van mijn fotomomenten :tongue: 1e prijswinnaar ! 2e prijswinnaar ! 3e prijswinnaar ! Ja ,het moest even ,wilde even de jetta's een beetje in de picture hebben :D Dus hierbij even speciaal voor jurgen :tongue: even 1 van alberto (met de kar :eek: ) Maar van wie deze nou is ....... :tongue: (spuitbeurt zou m niet misstaan dacht ik zo.......... :D ) Daniel en Berend :thumbup: Wat ze wel niet allemaal met jetta's doen tegenwoordig........ :eek: Kwamen we onderweg nog tegen .... :woowoo: Super laadruimte ! De ideale gezinswagen (getuned tot 533 pk @650 Nm ) :rock: Bling!!!!!!!! @ Lennart .....terugwegfotootje! Turbodruk van de witte op de terugweg ,helpt wel zo'n nieuwe uitlaat ,nog bedankt voor alle positieve reactie trouwens @ de volksforummers :thumbup: Maar nog even over de meeting , Cor ,en de rest van Mivw , bedankt voor de goede organisatie ,we zijn er volgend jaar zeker weer bij ! Fryslan Boppe ! ;) |
mooie turbo-druk :D
|
Die is van Tjaap!!
|
lekker makkelijk nu de trek haak er NOG onder zit ..............( KIJK JURGEN OOK VLEKKEN :D ) [/QUOTE] is die van tjaap :eek: :eek: :eek: :D |
Hehe, zelfs die van Jaap is op de foto gezet :)
|
die van mij zag er toch netter uit en die niet op de foto :cool:
|
Quote:
HELL YEAH :thumbup: |
stoer!!!
![]() hele mooie foto! |
![]() ![]() ![]() :woowoo: :woowoo: :woowoo: |
De dude in het roze is ook vrij bekend :D
![]() |
er staat een supermooie meid met een geweldig rokje aan en jij hebt het over een dude met een roze shirt???? :confused: :tongue:
|
Die meid ken ik ook, maar die is hier waarschijnlijk iets minder bekend... :brad:
|
Quote:
Vond dit ook wel een fraai foto-moment :D:D ![]() |
Is idd een fraai foto moment!
|
Kan me fraaier moment voorstellen nu!
|
2e auto van Tjaap gespot:D? |
Quote:
Lijkt meer op jou auto met die deuk in de zijkant :giggle: ;) |
Quote:
:D :D :D |