![]() |
Logo's
Quote:
Hoi Jazzblue, Ruud is me er iets te duur mee, ik heb een adres die heeft ze bij zijn eigen Polo verwijderd en moet ze ff opzoeken, ze liggen waarschijnlijk in een garage elders dan bij hem thuis. Gr. Tom. |
Ok, sommige mensen weten echt niet wat het voor andere waard is om het bijvoorbeeld van de polo af te halen en weg te gooien:(.
|
Logo's
Quote:
Klopt, ik hoop maar dat hij ze nog weer kan vinden, we wachten het geduldig af. |
Op ebay.de staan genoeg grille-emblemen.
En zo nu en dan ook wel voor de achterklep. |
Logo's
Quote:
Bedankt Dennis, Was mij al bekend maar ik ga er het liefst naar toe om te bekijken en dan te betalen, niet eerst geld overmaken en dan afwachten of er iets bij de post zit. Ik wacht nog ff op iemand die op 25 km afstand van mij woont, hij hoort beide G40 logo's nog ergens te hebben maar moet ze nog ff opzoeken. |
Ik ga op ebay.de kijken:D,heb nodig een achterklep embleem nodig en bij Ruud zijn ze ook niet meer te krijgen:S.
|
Quote:
Ruud heeft/had er nog 1 en krijgt er waarschijnlijk nog weer een aantal maar hij vraag er € 78,- voor, op ebay.de zijn ze voordeliger. |
Die Ruud ziet het wel zitten met zijn 78 euro, vind ik echt te veel. Hoe duur zijn ze op Ebay.de? Misschien kunnen we samen ff kijken en bestellen ofzo:D?
|
![]() |
damn gave polo mk1
|
die wielen steken uit alsof het absessen zijn van een oei oeei vogeltje zijn balzak
|
Quote:
Whahaha :screwy: , maar wel heel dik;) |
Quote:
het bieden begint bij € 1,50. waar het stopt weet ik niet. |
Vette Polo...
![]() |
Nice, is dat trouwens een side-pipe?
|
Quote:
Dan moet je hem wassen! :D Rijdt ie nu (op eigen turbo kracht)? |
hahaha: rollen doet ie in iedergeval al wel :)
|
Quote:
WOW! Voor mij de mooiste Polo van dat model die ik ken! :woowoo: |
Quote:
Zeker vette polo en dahm die wielen staan er super onder :thumbup: |
Lijkt net of er geen bandjes om liggen, die zijn echt super plat;).
|
All times are GMT +1. The time now is 20:10. |