Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Mijn Golf Function! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=27142)

Split52 26-08-2007 07:04

Hij staat er erg goed bij zo, zeer goede keus om deze vlegen te laten zitten, niet iedereen die zo rond rijdt. Moai wurk Durk! (Da's wel Fries ;))

breadfan83 26-08-2007 11:05

Quote:
Originally Posted by Split52
Hij staat er erg goed bij zo, zeer goede keus om deze vlegen te laten zitten, niet iedereen die zo rond rijdt. Moai wurk Durk! (Da's wel Fries ;))

Thanks.
Vannacht dus naar Dortmund geweest met het nieuwe onderstelletje. Die Deutsche Autobahn is een RAMP! Man wat een hobbels en kuilen. Maar nergens aangelopen of tegen het asfalt geklapt. En zelfs ik met mijn reuma heb nog geen last van m'n rug.

M'n ouders vragen me alleen elke dag waarom ik niet gewoon een cm of 5 omhoog ga als dat toch zo gemakkelijk gaat. :screwy: :D

Dexter 26-08-2007 12:20

Mooi bakkie zo.

Wit blijft toch altijd apart, heerlijk om te zien!

RubenD 26-08-2007 16:51

Dortmund, een mooie stad! Daar laat ik altijd mijn Ebay.de pakketjes bezorgen :D

Als ik dit zo zie wil ik toch eigenlijk wel een schroefset en getrokken bandjes op de mijne!

Zoals ik al had gezegt: Lekkere velgen zo! Maar daar drinken we binnenkort wel een biertje op ;)

Sorry, Stöppelheane deze week :D

breadfan83 26-08-2007 16:59

Quote:
Originally Posted by RubenD
Dortmund, een mooie stad! Daar laat ik altijd mijn Ebay.de pakketjes bezorgen :D

Als ik dit zo zie wil ik toch eigenlijk wel een schroefset en getrokken bandjes op de mijne!

Zoals ik al had gezegt: Lekkere velgen zo! Maar daar drinken we binnenkort wel een biertje op ;)

Sorry, Stöppelheane deze week :D

Ze zijn gelukkig niet zo heel erg getrokken, maar meer dan ik had verwacht. Vind het zelf ook wel leuk uitzien.

Heb niet veel van Dortmund gezien, alleen pompstation Lichtendorf Nord. :D De weg erheen is wel echt vreselijk. Ik ben nog steeds duizelig van het gestuiter, en dat meen ik serieus. Zo laag met een schroefset op die wegen daar is vreselijk. Hier in Nederland heb ik helemaal nergens last van.

Zou eigenlijk komende week al in Arnhem moeten zijn voor de intro-week, maar die ga ik niet meer redden ben ik bang. Wel jammer, want lijkt me een leuk weekje. De week er op ben ik er wel, en ben altijd in voor een pilsje... of twee... of drie... :D

En Stoppel-wie? Is dat dat ding waar je komende week heen zou gaan? Met die moeziek?

breadfan83 26-08-2007 17:26

En nog een update... ik ga op de elektrische stoel vanaf komende week. :D

Gijs 26-08-2007 17:58

Quote:
Originally Posted by breadfan83
En nog een update... ik ga op de elektrische stoel vanaf komende week. :D

Shocking! :eek: (GTA2 ;))
Erg aparte velgen, ziet er goed uit. En wie laag wil zijn moet pijn lijden :D

Zijn dat geen Wolfrace velgen? Of pis ik dan heel erg langs het potje?

RubenD 26-08-2007 18:14

Nee, dat met die moeziek is al een tijdje terug. Stöppelheane is ut dorpsfeest (duurt een hele week, band's, kermis, bier....

Tijdens de introweek worden projectgroepen gemaakt. Ik zou er wel heen gaan als het ff kan (gaat niet echt meer lukken denk ik maargoed). Anders zit je straks in "die" groep.

Jazzblue 26-08-2007 18:45

Ziet er echt heel dik uit, vind deze velgen persoonlijk heel erg mooi staan!

breadfan83 26-08-2007 21:10

Quote:
Originally Posted by Gijs
Shocking! :eek: (GTA2 ;))
Erg aparte velgen, ziet er goed uit. En wie laag wil zijn moet pijn lijden :D

Zijn dat geen Wolfrace velgen? Of pis ik dan heel erg langs het potje?

Klopt, pijn geleden heb ik net al toen ik de parkeerplaats van de trainingshal wilde verlaten. Het ding blijft overal mee hangen, hoe recht / schuin / traag ik er ook vanaf ging. Nouja, we zijn weer veilig thuis... deze keer. :D

De velgen zijn van Fondmetal. Dit is de 15" versie, en is (dacht ik) 7J. Er is ook nog een 14" versie in 6J van gemaakt (staat één van op ebay als ik me niet vergis).

breadfan83 26-08-2007 21:13

Quote:
Originally Posted by RubenD
Tijdens de introweek worden projectgroepen gemaakt. Ik zou er wel heen gaan als het ff kan (gaat niet echt meer lukken denk ik maargoed). Anders zit je straks in "die" groep.

Misschien dat 't me nog gaat lukken even langs te komen, maar reken d'r eigenlijk niet op.

En ik ben vaak nogal druk, dus ze kennen me gauw genoeg. :D

breadfan83 26-08-2007 21:15

Quote:
Originally Posted by Jazzblue
Ziet er echt heel dik uit, vind deze velgen persoonlijk heel erg mooi staan!

Thanks.
Ook de anderen natuurlijk. :)

Mister Cool 26-08-2007 22:09

Mooi gebakje man :thumbup: . Vind je wielen ook erg leuk :)

breadfan83 26-08-2007 22:13

Quote:
Originally Posted by Mister Cool
Mooi gebakje man :thumbup: . Vind je wielen ook erg leuk :)

Thanks, ruilen? :D :tongue:

Mister Cool 26-08-2007 22:20

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Thanks, ruilen? :D :tongue:

Alles is te koop en te ruil, dan moet je gewoon een goed bod pm-en :D ;)

breadfan83 26-08-2007 22:39

Quote:
Originally Posted by Mister Cool
Alles is te koop en te ruil, dan moet je gewoon een goed bod pm-en :D ;)

Ik mag geen nieuwe velgen meer aanschaffen. :(

Erik 27-08-2007 16:59

Niet zo aanstellen over die wegen Chris. Daar heb je zelf voor gekozen.
Volgend jaar ook mee naar Oostenrijk ? ;)

Pedaalemmer 27-08-2007 17:25

Leuke golfje geworden!

breadfan83 27-08-2007 17:40

Quote:
Originally Posted by Erik_Edition#1
Niet zo aanstellen over die wegen Chris. Daar heb je zelf voor gekozen.
Volgend jaar ook mee naar Oostenrijk ? ;)

We'll see, eerst maar eens kijken of ik het tot in een andere provincie haal. :D

Heb zojuist de dikke lip er nog even onder gezet. Volgens mij komt ie nou nog dichter bij de grond dan de jouwe. :D

@Trapkliko: Thanks. Ben d'r ook wel tevreden mee. :)

vwleusden 27-08-2007 22:52

Dat heet plastic laag ;) Ziet er tof uit. Met weinig spul maak je een Golf 2 leuk :)

All times are GMT +1. The time now is 23:03.