![]() |
Deze Golf wordt nog dikker dan dat die eerst was, niet te geloven;).
Mooi ding man. |
Super! :thumbup:
Maaruh kan je niet wat meer foto's plaatsen, dan kan ik hier lekker mijn toestenbord er onder kwijlen |
Ik zie het al, M8x30 en 17 stuks, dat is wel heel veel. Zoveel kan ik er niet ff voor je meenemen. Maar je hebt toch ergens in de buurt wel een ijzerboer zitten. Kan hier in Raalte anders wel bij je kijken bij Pontmeyer. Of heb er niet zoveel nodig?
|
Zo kleine update kom net uit de garage remmen ontlucht klauwen gereviseert en het dash is nu helemaal klaar naar tevredenheid.
![]() ![]() En de motorruimte is ook bijna klaar wil nog wel wat dingetjes veranderen maar komt in de loop van de tijd wel. ![]() Eerst maar weer rijklaar van de week :P |
Ziet er super uit Gerard! Ik zou er ook erg blij mee zijn.
|
Lekker hoor !! Echt supernetjes allemaal :cool:
Kan niet wachten tot ik hem eens in het echt kan bekijken..:thumbup: |
MK4 dash staat echt super super goed, respect;).
|
Hubba hubba wat een mooie wagen..............en dat mk4 dash is echt mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooi :woowoo: :woowoo: :woowoo:
|
mooie auto geworden zo Gerard.
|
Geen half werk... :woowoo:
|
Mooooooi!!! :woowoo:
|
Ziet er goed uit grard, mooie wagen geworden!!
|
Vandaag eerst goed verlopen testritje gedaan heerlijk.
Nog ff een fotootje van het dash klaar bij daglicht. ![]() Meteen ff een klein filmpje gemaakt omdat jezelf nooit je eigen auto ziet rijden of hoort :) http://www.youtube.com/watch?v=1xuYMMwMlRQ |
heerlijke sound op het filmpje:) en prachtig interieur natuurlijk.... dat zowieso
|
wow :eek: :rock: :eek:
in het blauw issie al dik maar ik vindt hem nu een stuk volwassener :thumbup: |
poeh das nog eens een mooie mk2 :thumbup:
|
Super wagen om mooi interieur en dash!
|
Nice Nice, echt een dikke golf en een super geluid zeg;)!
|
zeer dikke bak man..werkelijk geslaagt.
|
Altijd al een nette wagen geweest Gerard.
Nu net weer even wat exclusiever!! |
All times are GMT +1. The time now is 07:09. |