Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Mijn Golfje! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25476)

breadfan83 22-02-2007 01:21

Maandag is het spul binnen gekomen, en d'r zat zelfs nog een middenconsole met schakelaars bij! :D

Het komt uit Amerika, en een kerel waar ik vaker spullen aan verkoop heeft ze me goedkoop opgestuurd.

Het is zo goed als compleet, er ontbreekt alleen een motortje, dus ik denk dat ik gewoon de ramen achterin met slingers laat ( ik heb toch nog wat setjes slingers van een Audi 80 liggen ) en dan voorin de elektrische ruiten maak. De lederen paneeltjes hebben voorin ook gaten voor elektrisch, en achteren voor slingers, dus dat zal, als ik geen extra gaten wil, toch wel de beste oplossing zijn.

En het is idd voor oude deurtjes!

Ik heb nog geen idee wanneer ik weer in de buurt ben. Maar ik laat je in ieder geval van te voren even wat weten. Anders doe ik de lijsten gewoon op de post.

breadfan83 08-05-2007 12:08

Ik ben godverdomme over de zeik!!!!!!!!!

'n Huisgenoot stuurt me net deze foto's.

'n Paar huisgenoten zijn met de auto aan de slag gegaan met dit als resultaat.
De dappere mannetjes zijn nu te laf om hun bek open te trekken. Voor mij is iedereen 't geweest. Dit is nog niet afgelopen.

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Erik 08-05-2007 12:11

:eek: WTF !!!
waar slaat dit nou weer op .....

leuke huisgenoten zeg :(

vwleusden 08-05-2007 12:11

Wat een stelletje hufters, moet ik helpen met hun gezichtjes te verbouwen ? In en in triest dit !

Marcski 08-05-2007 12:12

wtf is hier gebeurd? wat is hier vooraf aan gegaan?

René 08-05-2007 12:18

:eek:

breadfan83 08-05-2007 12:20

Quote:
Originally Posted by Marcski
wtf is hier gebeurd? wat is hier vooraf aan gegaan?

Helemaal niks.
Die auto staat daar te staan, en ik ben al in geen eeuwigheid meer daar geweest.
Zelfde volk dat alles in de nabije omgeving afbreekt om 'n kampvuur te maken doet zoiets met auto's.

't Mooiste is nog dat die flikkers allemaal op het IVA zitten. School voor auto-balletjes. Ik ben blij dat ik daar pleite ben. Auto-liefhebbers...

breadfan83 08-05-2007 12:21

Quote:
Originally Posted by vwleusden
Wat een stelletje hufters, moet ik helpen met hun gezichtjes te verbouwen ? In en in triest dit !

Dat gaat wel gebeuren...

Berserker 08-05-2007 12:31

Boh, ochal vond ik t maar een gare golf zoals ik je al gezegd had, maar dit slaat helemaal nergens op....

Misschien ideetje, voor nieuwe vf meeting?
:rock:

René 08-05-2007 12:32

Als je er al in geen eeuwigheid meer bent geweest....hadden ze dan niet het idee dat je de auto daar maar hebt gedumpt?

Vaag stadje/volk daar hoor...eerst al huis in de fik en beklad en nu dit....

Erik 08-05-2007 12:37

Quote:
Originally Posted by René
Als je er al in geen eeuwigheid meer bent geweest....hadden ze dan niet het idee dat je de auto daar maar hebt gedumpt?

Denk dat dit in Driebergen is gebeurt René,
ouderlijk huis staat in Sittard

:)

knarfmk1 08-05-2007 12:45

damn dat deuk je niet meer effe uit zeg maar, zielige ventjes..

SlimMasterShady 08-05-2007 12:59

Wtf :eek: :shocked: Hebben ze dat 'zomaar' gedaan???? (toen ze zat waren waarschijnlijk, want het bier ligt nog voor de auto)
Dit slaat echt helemaal nergens op zeg, die gastjes zouden het toch wel weten(lees VOELEN) wat ze met die auto uitgevreten hebben :chair: :headshot: :nuts:

RubenD 08-05-2007 13:05

Chris, wat een vieze kutstreek zeg! Tja wat kan ik er verder van zeggen...

maartenunplukt 08-05-2007 13:10

ZO! ik zou echt de eerste de beste bij zijn kladden pakken en op zijn bek timmeren totdat ie opbiecht wie het geflikt hebben...

breadfan83 08-05-2007 13:22

Quote:
Originally Posted by Berserker
Boh, ochal vond ik t maar een gare golf zoals ik je al gezegd had, maar dit slaat helemaal nergens op....

Misschien ideetje, voor nieuwe vf meeting?
:rock:

't was ook niet veel auto, maar ze horen d'r gewoon af te blijven.

Meeting is prima. De oprit is groot zat. Wat d'r aan auto's op staat branden we wel plat. :D

breadfan83 08-05-2007 13:24

Quote:
Originally Posted by René

Neen lieve René...

Ik heb mijn kamer nog steeds daar en heb nog geregeld contact met de mensen daar. Ze weten dat ik nog terug kom.

En dat huis dat in de fik was ed. was mijn ouderlijk huis.

breadfan83 08-05-2007 13:25

Quote:
Originally Posted by Erik_Edition#1
Denk dat dit in Driebergen is gebeurt René,
ouderlijk huis staat in Sittard

:)

Psies. :)

breadfan83 08-05-2007 13:25

Quote:
Originally Posted by maartenunplukt
ZO! ik zou echt de eerste de beste bij zijn kladden pakken en op zijn bek timmeren totdat ie opbiecht wie het geflikt hebben...

't Is dat ze twee uur hier van daan zitten, anders was 't wel al gebeurd.
Maar ze krijgen wat hun toekomt, met rente. :thumbup:

breadfan83 08-05-2007 13:31

Quote:
Originally Posted by SlimMasterShady
Wtf :eek: :shocked: Hebben ze dat 'zomaar' gedaan???? (toen ze zat waren waarschijnlijk, want het bier ligt nog voor de auto)
Dit slaat echt helemaal nergens op zeg, die gastjes zouden het toch wel weten(lees VOELEN) wat ze met die auto uitgevreten hebben :chair: :headshot: :nuts:

Gebeurt ook wel.
En ja, merendeel van de tijd zijn ze zat.

Ik heb in ieder geval m'n beklag al gedaan bij de school, en politie aangifte komt morgen.
Dan krijgen ze later nog wel 'n huisbezoekje.

Ik heb ze gewaarschuwd toen ze met hun knoken aan de Jetta zijn geweest. Dat was toch een sloper, dus maakte 't niet zo veel uit.
De Golf heeft me veel tijd gekost, en 't was gewoon 'n beetje mijn auto'tje. Daar moesten ze van af blijven.

All times are GMT +1. The time now is 05:22.