![]() |
Mini update 10 februari 2007
|
|
|
|
Ff tussen alle updates door; Dikke :woowoo: !! Ik ga zeker wat aan jouw tips hebben. Ga vooral door. Ben alleen wel ff nieuwgierig wanneer jij je project afgerond wilt hebben :D
|
Kijk dat geeft toch wel een extra dimentie eraan, dat pinkje! Ach littekens zijn stoer, mocht je auto ooit weggaan, kijk naar je handen en de herinneringen komen weer boven :D
Ik stond wel verbaast van dat plaatje in het binnenscherm in verzet lassen. Ik heb nog een paar mooie tooltjes daarvoor. Ben nu in Raalte dus heb de link niet. Zal die zondag of maandag eens posten! |
Damn ey, echt respect voor dit uitgebreide werk Guust, echt top!
|
netjes hoor! maarre..die laatste foto...had je nou wel die plaat van de bladerbak eruit gehaald?
|
Ja die is eruit René, je bedoelt toch die plaat waar je chassisnr. op staat?
@ RubenD, die plaat in het zijscherm, met die verzette kantjes heb ik vandaag (3 maart) opnieuw gedaan, zonder die zettingkjes, zie de update. @ de rest, bedankt voor de reacties. |
|
ik bedoelde inderdaad de plaat waar je chassisnr op staat.. hoe ga je dit nou regelen?
EDIT: ![]() SUPER! |
Quote:
Dat weet ik nog niet, dat is een zorg voor later. Ik baal er wel van dat ik niet eerder wist dat je met een "hele/orginele" auto naar de RDW moest om het nummer te verzetten. Ik kwam er te laat achter om even snel terug op te bouwen en alsnog naar de RDW te gaan. Ik werk hem nu helemaal af, zet die plaat weer netjes terug en laat dan het nummer omzetten. Mochten ze het zien of wat dan ook, dan kijk ik wel wat ik er mee ga doen. Ik dacht dat custom cars, dus van die bouwpaketjes ook naar de RDW gaan om legaal op de weg te mogen (zal wel wat centen kosten). Maar het is al geschied, dus maak me er nu niet al te druk om. |
|
|
Quote:
Maar dan heb je ook wat! |
Ja, das opzich wel een motivatie.
|
|
Zeker een goed idee van Frans!
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 02:02. |