![]() |
Mede dank zij jouw Johan :thumbup:
De diameter is nu zo als het origineel was,even kijken hoe dit nu gaat Rene. Als het groter moet dan moet ik zelf iets maken wat op het onderblok komt. Want de carter aansluiting daar dekt natuurlijk 2 gaten af. |
Lijken wel foto's voor een folder 😁
|
Als deze in een folder stond was ie al verkocht denk ik :thumbup:
|
Zal wel leuk zijn om zo uit de folder te kunnen kopen scheelt weer wat tijd :D
|
netjes weer :cool: ook de remklauwtjes zijn een mooie upgrade
|
:cool: Thanks John dacht eerst nog aan een kleurtje maar toch maar rustig aan gedaan
|
Mooi geworden Peet :thumbup: love this car :cool:
|
|
Erg netjes allemaal!
KVS sensor met vaseline gemonteerd? |
Nee kreeg nog een tip van Stefan om de sensor en rubberen ring met kogellager vet in te smeren.
|
Beter geen lagervet, maar vaseline.
Is me al een aantal x opgevallen dat bepaalde rubber soorten nogal week worden van lagervet. |
Monteer altijd met kogellager vet. Nooit problemen mee gehad.
En altijd dicht :-) |
O-ringen kunnen bijna overal tegen, denk eerder dat als ie blijft zweten dat je een iets te dunne ring hebt...
|
Ringen zijn vervangen door originele dealer geleverd net als de flens.
Vind het een vervelend probleem als een auto lekt. Wel kut om weer de koelvloeistof er uit te halen up reservoir oogt leuk maar is kut vullen hehehe. |
Als je de borgclip erg makkelijk kan monteren is het misschien een idee om er een ring achter te leggen? (Koper oid)
|
|
Ben er ook wel eens geweest, leuk fotomateriaal idd, ik sta liever op de dijk, visje vangen, beetje genieten van het uitzicht :cool:
|
prachtige wagen, heb m mogen bewonderen per toeval op de dijk in Papendrecht ! :)
|
|
Quote:
Vandaag een aluminium ring er in gelegd ,kogellager vet er in ,carter filter er op en rijden maar. Eerste stop kijken nog steeds lekken maar nu in het volle licht ipv van in de garagebox. Lekt gewoon waar de dubbel polige oliedruk sensor het T-stuk in gaat.... :redface: Het is dus geen koelvloeistof maar olie en die druppelt op de waterflens :rolleyes: Oeps foutje bedankt bij terug komst de sensor verder in gedraaid draad is taps. En nu maar hopen dat het weg is :cool: ![]() ![]() |
Oh heerlijk dit soort hoofdbrekens :D
Mocht het niet helpen, beetje loctite eraan ;) |
Eindelijk de eerste 200 km's gemaakt olie en water lekkage vrij :thumbup: :thumbup:
Nu de motor ruimte weer schoon maken en we kunnen de eerste meeting gaan bezoeken. Volgende week heb je 7th VW-Sportmania VAG air & water cooled en Dubmeisters Pinkstermeeting weet niet welke leuker is maar ik moet een keuze maken thuis krijgen we 2 dagen achter elkaar niet verkocht ;) Vanmiddag even naar Zeeland gereden om bij Arnout een paar velgen te passen en voor al meten. Was zeer leuk een leerzaam om iemand zo met ET waardes te zien rekenen en spelen. Met als uitgangs- punt meten is weten ,achter kan ik zo 2Inch randen nemen en een 6Inch binnen bed en dan komen we rond de ET 30 uit. Voor was wat minder ruimte om dat ik niet buiten de schermen wou komen. Dan zou het een 1Inch rand worden met een 5.5Inch binnen bed en een 5mm spacer de boutjes raken anders de remklauw. De hoge BBS RS moeren paste er ook mooi in wordt mijn eerste polijst project nooit eerder gedaan is klein en hoe moeilijk kan het zijn met zo veel how to's hier ;) Van alle gemakken voor zien ;) ![]() ![]() ![]() |
Wel een heel gaaf velgje zo! :thumbup:
|
Vw sportmania doen, erg gezellig
|
Quote:
Thanks Kenny :thumbup: Quote:
Misschien ook dat het weer bepalend is als je het verschil nu ziet tussen gisteren en vandaag :thumbup: |
gaaf! word al een hele velgen verzameling zo inmiddels
|
Idd maar de rm's gaan de deur uit om deze op te bouwen!!!
|
:wuv: Zo voor de eerste keer polijsten zeer goed gelukt.
Schuren is een bitch hou geen vingers meer over maar eenmaal over gestapt op de katoen en flanelschijf werd het leuk. Werkwijze: 300,400,600,800,1000 nat schuren. Langsol polijstpasta Bruin met de katoen schijf. Ferro Blauw met de flanelschijf en uit poetsen met Belgom aluminium. ![]() ![]() |
Netjes hoor! :thumbup:
Doppen van die nieuwe velgen? |
Idd de hoge uitvoering van de RS als ik me niet vergis !
|
Goed werk hier!
|
netjes hoor! :cool:
|
|
Blijft een lekker kleurtje en een lekker bakje!
Mooie combi ook zo met de velgen :thumbup: |
Heeeel mooi!!
Vooral de 2 laatste foto's zijn leuk, past toch erg goed wit met miami blauw! :thumbup: |
Dankje wel heren laatste 2 waren met Richard komt ook naar Volksdub en toevallig rijd hij ook op witte porsches.
|
mooie auto hoor, wij kwamen je nog voorbij op de snelweg ;)
|
|
Leuk duo zo :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 07:08. |