![]() |
![]() |
Die blauwe lijkt het ook zo te zijn ter hoogte van de us-light. Dus waarschijnlijk komt het door het persen van het plastic.
|
![]() |
2014 setup
![]() |
Gaaf, Lambo wielen toch?
|
het ontwerp is van strosek (gemaakt door oz)
voor zover ik heb kunnen ontdekken zijn deze destijds geleverd onder een mercedes, echter weet dit niet helemaal zeker. Het schijnt een hele zeldzame set te zijn aangezien deze in 5x112 zijn en de meeste allemaal 5x130 (porsche) ![]() |
Hele gave set man!
|
Hele gave set man!
|
![]() |
![]() ![]() |
Strosek heeft inderdaad wel meer wielen gemaakt voor Porsche, daarom dat de steek 5x112 zeldzaam is. Vette wielen!
|
Veel mooier worden ze niet Rick !!
|
Absoluut, ziet er simpel maar heel mooi uit! :)
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Quote:
Auto van Joey van DDC, heeuul dik met die brede schermen voor en achter! |
![]() ![]() |
misschien hier is even kort neer gooien, beetje oftopic i know..
maar een 18x8J velg onder m'n jetta wat voor bandenmaat zouden jullie daaromheen knopen.. komen hier veel dikke mk5jes voorbij? dacht zelf aan 215/35, ik ben beniewd wat hier omheen hing, ga uit van 18'' ook ![]() |
Dat is 19inch met 215/35 als ik het me goed herinner.
|
hmm, dacht dit later inderdaad ook al.. zo'n banden ding blijft lastig :tongue:
|
@vdWal, heb je meer foto's van je jetta? Zaten die lampen en bumperaanzet er al onder toen je de auto kocht?
|
Quote:
ik heb op mijn 8x18 205/35 |
Tamer
dat is niet zijn auto! hij heeft wel de us achterlichten maar dan de donkere :-) |
Ow ok haha, dan weet jij wel waar hij ze vandaan heeft Smotz:) Dit weekend ben ik bij je
|
Ow ok haha, dan weet jij wel waar hij ze vandaan heeft Smotz:) Dit weekend ben ik bij je
|
dat weet smotz zeer zeker ;)
dit is dan weer mijn jetta overigens.. maar nog niet dik MK5 waardig eibach schroefset en een set velgen liggen te wachten :thumbup: ![]() ![]() ![]() |
Ik denk dat die velgen zeer netjes zullen staan onder de jetta, ben zeer jaloers op je achterlichten, had ze bijna gekocht en nu kan ik ze niet vinden:( als je er ooit van af wilt graag even contact opnemen haha. Morgen ga ik ook wat leuks halen bij onze vriend Smotz. En gewoon rustig aan je auto opbouwen naar je smaak is toch veel leuker :thumbup:
|
![]() |
![]() |
![]() |
Dikke foto van een dikke Golf Bas.
![]() ![]() ![]() ![]() |
thnx rick! :thumbup:
![]() |
![]() |
![]() |
Mooi ding!
|