![]() |
Mazzel dat tie bij de mk1 niet op de voorruit zit !
|
Wist je dat ik nog nooit een bruin handrem kapje heb gezien. :rolleyes: De latere types hadden ze gewoon in zwart dacht ik altijd
|
Oke het rare is ook dan dat je ze in ETKA niet terug vind normaal was het het zelfde part nr maar dan met een V er achter volgens mij.
Zou is kijken wat voor nr er in staat als hij binnen is ,wel leuk om te weten dan welke bouwjaar dit dan geleverd is. |
De kappen van '74 t/m '78 zijn anders dan die van '79 t/m '84, dus je moet sowieso een van het laatste type hebben. In mijn '82er met bruin interieur zit een zwarte, maar ook een zwarte binnenspiegel. Niet 100% zeker of dat origineel is, maar wel aardig zeker. Ik weet ook dat de jetta's een stap verder gingen in kleuren van interieurdelen dan de golf. Zo hadden zij tot en met het stuur in sommige uitvoeringen alles blauw of bruin terwijl er nooit een golf is geleverd met een blauw stuur. Dus dat is wat ik nu verwacht, een 161... nummer
|
He kerel, nou zat ik wat te googlen naar vacuumleidingen, kom ik hier in jouw topic terecht :D
Welke diameter vacuumslang heb je hier gebruikt...de 10mm versterkte? ![]() |
Klopt Rene deze heb ik idd gebruikt die van 10mm.
Kan niks beloven weet ook niet hoe veel je nodig heb maar ik kan me voorstellen dat ik nog wat moet over hebben van die meter. |
Okee, thnx! Gaat dat een beetje makkelijk over dat plugje die in je bekrachtiger zit? Ik heb namelijk een plugje over van de vorige vacuumslang van de Passat, maar die was volgen mij dikker dan 10mm.
Heb denk ik zo`n 70cm nodig :) |
Gaat er goed overheen maar los is een ander verhaal ;)
|
Naja, als hij er 1x goed op zit, hoeft hij hopelijk ook niet meer los :D
Maar dat gaat dus goed...thnx, weet ik welke ik moet bestellen :thumbup: |
|
Gekke Duitsers. :rolleyes: We blijven leren zo. Mooie foto exit zo trouwens! Hahahahah
|
Stuknummer is hetzelfde maar in ETKA staat er een andere kleurcode nog achter in de nummer :D
|
Oke ,hij is ieder geval binnen en voor een normale prijs uit ded UK nu nog de bruine deurkaarten voor achter.
Valt vies tegen om deze te vinden wereldwijd ..... |
lekker bezig hoor :thumbup:
|
Quote:
Thanks John ,wordt alleen maar beter. Bedankt Rik voor de Tip :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Ze zijn idd niet 100% maar ik ben er blij mee ,bruine af dek dopjes zitten er ook nog in. En zo lang ik geen betere heb ben ik blij met de donker bruine deurkaarten voor achter. Bruine asbak er in en klaar voor morgen ,met een beetje geluk ook het eerste ritje van het jaar in Stijl.... :cool: ![]() |
Yeahhh!
Super :thumbup: |
Zeker Douwe en nog aardig in de buurt ook ;) en een normale prijs ipv de woeker prijzen van de duitsers :eek:
|
Zo zie je maar peter: zoekt en gij zult vinden :D
|
mooi hoor! benieuwd hem weer eens in het eggie te zien :tongue:
|
|
Dit ziet er weer goed uit Peter!
|
Heeel erg mooi!!
|
Thanks jongens nu maar hopen dat de temperaturen een beetje gaan stijgen ;) kunnen we er weer een gewoonte van maken :D
|
Dat bruine interieur ook :D
|
mooi hoor, krijg zin in chocolade :thumbup:
|
Strakke auto. Ziet er goed uit. Had nog even een vraagje. Met wat voor rubbers heb jij je uitlaat vast gemaakt? Heb dezelfde alleen vind ik die van mij er nog al los onderhangen door het gewicht..
|
Met de originele rubbers , maar de mijne leunt ook iets naar achter.
Zit te denken om die pu rubbers te halen voor de achterste rubbers en er misschien nog een haakje bij doen voor de tussen demper. |
Na gewoon vorige week even gereden te hebben was het vandaag even tijd om de onderkant te controleren.
Auto op de steuntjes ,pak de linker velg beet zit er gewoon zijlings beweging op terwijl de handrem er op zat. Loop lamp er bij zit me astap gewoon los........ schijf en klauw gedemonteerd kon zo met de hand de boutjes van de astap er uit draaien :eek: Nu alles maar kaal maken nergens geen coating en lak meer tussen. Ga denk ik ook gelijk Camber Shims halen voor achter. Nog even kijken hoeveel ik nodig heb voor de Porsches. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dus het klopt wel wat er laatst werd gezegd op het forum over coating tussen as en astap!
|
Ja inderdaad! Heb de discussie ook meegelezen haha :)
|
Idd ik had zelf ook gezegd dat zal wel niet maar om geen gevaarlijke toestanden te krijgen toch netjes gemeld dat het wel gebeurd.
|
Ik zeg verder niets meer....
Werd zowat voor idioot verklaard toen ik zei dat het eraf moet..... |
Je hebt uiteindelijk nu toch je gelijk gehad! Dus nu niet verder gaan mauwen en de zielepiet uithangen.
Ben blij dat het uitgekomen is nu en dat het mensen gaat behoeden in de toekomst. |
Ik verdenk wel de astap deze was niet gestraald en gecoat.
Ik had deze geschuurd en met de 2K lak gedaan en dat heeft los gelaten andere kant zat nog wel vast maar voor de zekerheid haal ik alles kaal. En bedankt nog voor de tip Jelle anders had ik vast en zeker het niet gecontroleerd ;) Nog een zwart witje dan :D ![]() |
Quote:
Coole foto met je wolf :thumbup: |
Thanks, In schaap kleren :D
|
Het aanlegvlak van je velgen wordt toch ook nooit meegecoat Peter? ;)
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 00:08. |