![]() |
Zet je dat blind dopje op je radiateur goed vast voor t geval die dop eerder opent dan die op je expansievat?
|
Ik zal alles eens op een rijtje moeten gaan zetten Douwe maar het hoe en wat is duidelijk.
Alles zat nog los Joram moet idd een klem overheen 👍 |
Diiiiiik. Peter is lekker bezig hoor. :thumbup: :D
|
Topic eens overlopen, echt knappe build! :thumbup:
|
Dankje G.M.90 :thumbup:
Vandaag de BBS velg weer netjes gemaakt.... laten maken ,Tjeerd was zo vriendelijk om dit voor mij te doen ;) :thumbup: Hij is weer helemaal bling bling :D ![]() Nog een plaatje van de Jetta :cool: ![]() |
Peter, kan je even wat meer uitleg geven over het inbouwen van het koelreservoir van de UP, is dit gewoon plug en play of moeten er dingen aangepast worden? :)
|
Ik ben nog niet bij de MK1 geweest ik wil hem eigenlijk in me watergoot hebben uit het zicht.
Wat ik hier voor moet doen weet ik nog niet heb wel een idee maar eerst kijken of dit gaat. Zal uiteraard foto's posten als hij zit ;) Gisteren geheel onverwachts wat hulp gekregen met de bruine onderdelen jacht. Kwam letterlijk op een presenteerblad aan gereikt. Met dank aan Patrick die zelf contact met mij opnam via Facebook :thumbup: Handrem huls Choke knop Asbak achter en de spiegelverstel knop :wee: ![]() photo host |
Gisteren de Radiateur met blank af gewerkt vandaag gelijk een bij passende fan gehaald.
Nu alles nog inbouwen :D ![]() ![]() ![]() |
Goed bezig man :thumbup:
|
Gaat lekker hier peter! :D
|
Graag gedaan Peter, en we kijken uit naar de bruine slingertjes. ;)
Ziet er gelikt uit... :thumbup: |
Kijk nu weet ik ook hoe je hier op het forum heet nogmaals dank PVPMK1 :D
|
Hahaaaa ja ik loop al wat jaartjes mee hier. :D
maar niet zo een actieve poster :redface: |
hij word alleen maar mooier en mooier
|
|
Heel mooi foto's !
|
Mooie fotos joh! :)
|
wow :wow: :lmao:
|
wow :wow: :lmao:
|
|
|
:) nice man!
|
Kijk jij blijft ook maar door gaan :D
|
joun lijstje van wat je nog wil zal nog wel heel kort zijn nu zekker
|
Wordt steeds kleiner idd nog bij passende deur paneeltjes achter.
Bruinen raamslingers en handrem kapje. En daarna een ABF op motorfiets carburateurs :D |
Ik denk dat voor op straat die 8V zoals jij hem nu hebt leuker is, meer van onderuit :D
|
Ik heb vorig jaar achter peter aan gereden maar komt idd goed van zn plek :D
|
|
Goedenavond style
Lees net een paar berichten terug dat je ook met een abf op motorfietscarberateur wil gaan rijden.met welke ontsteking ga je evt rijden (heb zelf ook een abf en wil er ook motorfietscarberateurs op). Lees wel veel dat er ook een op past van een Peugeot 205 gti!! Reacties altijd welkom😄 |
Zo ver zijn we nog niet maar er moet wel vervroegd worden daar liep ik nu ook tegen aan. Vacuum nie nodig maar mechanische vervroeging is genoeg.
|
Dus we kunnen opzoek naar een ontsteking van een Peugeot
Dank je voor het antwoord en een mooie wagen btw👍 |
Polo 1.3 ontsteking van een mh past geloof ik zo in een 16v maar ik kan me vergissen
|
Vandaag prima weer om me valentijn een bezoekje te brengen :D
Eerst de radiateur vast gezet zit met 2 pootjes in de kokerbalk net als origineel. Beugeltje boven op onder de slot plaat met een boutje vast gezet. En er is ruimte zat nu tussen de filters van de carbs en de radiateur. Fannetje er op en het begint weer een auto te worden. De koelvloeistof reservoir kon toch niet aan de linker kant te veel obstakels ;) Hij zit nu rechts beugel van de MK3 iets aangepast net als de onderzijde van het koelvloeistof reservoir. Nu nog wat bochtjes bestellen en dan kunnen we het afmaken ;) Deur kaartje vervangen donker bruin met korte bruinen handgrepen,deur schaaltjes ook mooi bruin nu nog de raamslingers hard to find ;) Ik heb ook nog de zelfde donker bruinen deurkaarten voor achter nodig wie o wie kan me daar aan helpen :cool: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Weg boxen en cheap ass elektrische ramen ,zwarte langen arm steunen :cool: ![]() |
Nice!
|
Vele malen beter zo!
Zowel onder je kap als je interieur. Ga zo door peter! :thumbup: |
je houd de tempo er goed in
|
1 maart halen we niet maar goed als het zo blijft is het weer ook nie best voor de mk1
|
|
Mooi spul. zal m goed staan :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 03:36. |