![]() |
kijk deze auto's eens
Zijn van nederlanders, en zagen er heel goed uit. Ze hadden dan ook heel veel bekijks van alle mensen die langs liepen ![]() |
Quote:
wot hat die evo der no wer te siekjen :screwy: |
Quote:
http://www.youtube.com/watch?v=zKNH0X-3ZeE http://www.youtube.com/watch?v=FKrQzS4yUdg http://www.youtube.com/watch?v=eZ2j3bxYMrA |
Quote:
en bekende van hier. van links naar rechts Twan, Ron en Oliver ;) |
Damn! het is echt al druk in Reifnitz!
Vanmiddag even door heen gewandeld, staat al genoeg! Bij de faaker see helaas niets kunnen vinden, en bij de piramide kogel was het zo druk, dat ik boven aan alleen nog maar kon keren en de weer terug kon... naar boven lopen leekt mij niet het plan, dus maar door gereden. |
Quote:
da get nog wel een kiertje goe fout lopen daar... :rolleyes: |
Quote:
Als ze zo over dat verdrijvingsvlak blijven rijden wel. En al die mensen langs de kant :screwy: |
Mooi ding hè.... geldingsdrang :)
|
Quote:
Was idd druk andre, maar gelukkig had ik nog plek |
Quote:
Heb het ooit irl meegemaakt in de UK waar zo'n turboaangedreven Cosworth de menigte in ging, dan ben je héél blij op dat moment dat je aan de juiste kant van de weg staat... :thumbup: nuja, gelukkig gebeuren zo'n ongevallen nooit bij jezelf... :D |
Quote:
Hij wel.... :thumbup: Wat foto's van vandaag: VeeShirts facebook En op VW Team Arnhem facebook |
wat is dit jaar de trend, of de meestbesproken auto?
|
Pfff, dan ben je dr flauw van...
|
Trend van volgend jaar.... halfords wielen? :)
|
wij gisterezn een snelheids boete gekregen aan de shell, reden 38 waar je daar dus maar 30 mag. kwam meneer de agent vriendelijk de weg op met z'n salami toont ie zijn lasergun; zegt hij op z'n beste engels: Normaal is het €35 maar omdat jullie het zijn zal ik het voor 1 keer voor €25 doen, die gaan dus recht naar zijn broekzak, ook nog een ticketje gekregen wat op een kladblokje geschreven was :p achja, wat kan je eraan doen.
|
|
2 jaar op rij geweest, en dit jaar thuis :( Kheb er nu al spijt van......
|
weet niet of dit filmpje al is gedropt
maar vind hem mega dik met de 6n turbo's uit nederland turbo's von der see http://www.youtube.com/watch?v=8NIPEoSwgSw |
dubbel
|
Quote:
@ VWStatic :thumbup: |
Foto dy Tjaap.... daaaayummmn!! :wow:
![]() |
en of dat dik is
|
Wat voor maat zit daar om heen?
|
|
Quote:
Deze is van een belg,gisterenmorgen wakker geworden en z'n wagen zo aangetroffen.Had net nieuwe 20" RS6wielen erop steken... schandalig zoiets :mad: Ook dit is W'see ... :screwy: :shake: greatz borry |
Quote:
sorry, maar dat is echt niet "ook worthersee". :shake: |
Quote:
Dubbel of niet -> :thumbup: Gisteren uit ons groepje zoveel mogelijk het opgenomen beeld-materiaal verzamelt, eens kijken of ik een leuke compilatie kan maken van onze 6N's 20v en R32 compressor waarmee we die richting op gegaan zijn :) |
Quote:
dat is zeker wel "ook worthersee" mensen met de mooie wagens gaan niet voor niks al 1 of zelfs 2 weken voor het officiele evenement. Op deze dagen is het vooral de ladderzatte of zo stoned als een garnaal zijnde medemens proberen te omzeilen om te voorkomen dat je wagen gesloopt wordt... zelf hebben we vorige week in ons groepje ook schade gehad in Reifnitz; 1 of andere idioot vond het nodig een scherp voorwerp over een voorscherm van een mooie mk1 cabbie te trekken......en dat zelfs nog voor het eigenlijke evenement!!! dus ook dat is worthersee...ookal wil je je ogen ervoor sluiten; t wordt gewoon steeds gekker |
Kom aan. Het is al 20 jaar bekend dat je niet op t daadwerkelijke evenement moet zijn maar 2 weken ervoor. Er komen 100000 duizend autos en dan zijn er 2 gevalletjes. En dan is dat grlijk ook een vast ritueel van een evenement? Kom aan.
|
Quote:
Had ie geen anti-diefstalbouten dan? toch een beetje dom imho, ik heb per wiel twee van die dingen gemonteerd, ik speel nl. liever op safe want voorkomen is altijd beter dan genezen, toch? :thumbup: maar aan de andere kant; blijf met uw handen van andermans materiaal/eigendom af!! |
Quote:
Een ding staat vast: de marginalen komen ook ieder jaar vroeger en vroegen, 5 jaar geleden kwamen ze de dinsdag voor het treffen aan, tegenwoordig komen ze ook al 1,5 week voor het treffen, het is om zeep daar achter, hoe je het draait of keert... |
14 jaar geleden kwamen ze ook al 1 week van te voren aan hoor. ben er nu voor de 7de keer geweest waarvan er 6 een week voor t evenement
|
zondag weer teruggekomen.. TOP vakantie gehad! (nu nog mijn 1600 foto's uitzoeken)
![]() |
nog iemand nog mooie plaatjes van een zwarte scirocco met oranje details en lambo remmen, of een zilveren bora variant met rode velgen of een zilveren golf 6 variant met blauwe velgen?
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zojuist ff in elkaar geflatst en ge-upload :thumbup: is niet veel bijzonders, maar wel geinig dacht ik zo :)
http://www.youtube.com/watch?v=Ksmw...eature=youtu.be |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ook dit jaar weer een weekje in het Oostenrijkse Velden am Wörthersee verbleven.. En ook dit jaar was het weer een groot feest, het sfeertje en gezelligheid is niet te beschrijven voor iemand die er nog nooit geweest is, maar het was weer top. Het weer was ook super, de hele week in het t-shirt kunnen lopen en vanaf dinsdag ook in de korte broek en met de flipflops aan :D
Uiteraad weer veel dikke wagens gezien, en dit jaar ook veel plezier beleefd aan de Faakersee met Rin zijn supercharged MK4 r32, Jarno zijn polo 20vt en Jeroen zijn polo 20v bi-turbo :D Maarja omdat foto's veel meer zeggen dan duizend woorden... linkje naar het album.. http://www.flickr.com/photos/basoos...57629726592806/ en een voorproefje.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prachtige foto's Bas, had ze gisteren reeds bekeken op Flickr, en kort maar mooi verslag ook!! :thumbup:
|
Quote:
dikke prima. Wat maakt jou het uit waar die centen heengaan. Je komt er makkelijk vanaf toch:d |
All times are GMT +1. The time now is 01:52. |