![]() |
Thanks gerben voor het vervangen van de schroefset ;)
Audi reed echt super :) Wel erg wennen haha eerste keer met een 4bak :p |
woensdag even velgen ophalen voor deze meneer
|
bij bertil halen,of moeten ze daar nog heen?
:thumbup: |
bij bertil..
|
Top,ik ben eens benieuwd:)
|
:postpics:
|
heb de wielen helaas nog niet terug......
wel weer even met de audi bezig geweest,ben begonnen de stickers te verwijderen,toen viel me op dat 1 achterwiel een beetje vettig was.dat was met de keuring nog niet,dus even gekeken,jup remcilinder lek.nieuwe besteld,volgende week even monteren en gelijk wat bumpstops plaatsen,hij is veel te soft achter.wel heb ik al van de gelegenheid gebruik gemaakt dat ie toch op de brug stond om de achterste wielkasten iets uit te bouwen voor de zomerset,hier heb ik een speciale tool voor gebruikt.hoe die precies heet weet ik niet,maar hij zag er ongeveer zo uit; ![]() |
ah...dat is die special VW Tool.....code M-0ker :D
|
![]() ![]() bertil zal thuis de harten even afdraaien. |
:hitit:
|
poeh mooi!
|
Hehe nice
|
Zoals ze er nu uitzien heeft ook wel wat idd.maar ik wil ze in originele staat hebben dus harten worden ook nog afgedraaid.
|
komt goed..
|
Quote:
Special tool no1 :thumbup: Maakt niet uit welk merk je hebt, heet altijd zo :D |
Quote:
i know,thanx zover :thumbup: |
en het kwam goed,wat zijn ze vet geworden:spankit:
![]() thanx bertil en richard:thumbup: |
oeff die zijn mooi!
|
Mooie velgjes man!
|
Waaaah! Mooi!
|
over 15minuten heb ik ze hier:jacks:
|
Nice!
|
mijn [vrije] dag kan niet meer stuk,richard heeft ze net afgegooid hier.ziet er echt vet uit,precies als origineel.helaas heb ik niet alle spullen om er mee aan de gang te gaan hier:(
richard nogmaals hartstikke bedankt voor het regelen en het vervoer,super:thumbup: |
donders vet! :P Ben je nu blij dat ik ze niet van je gekocht heb? :P k weet wel dat ik jaloers ben maar weet ook dat ze bij mij nooit zo mooi waren geworden!
|
jij wou die rials hebben toch?
die liggen er nog,moeten even wit gecoat worden,en dan semislicks er om heen;) |
:spankit: whooooo wat een wieltjes
|
Quote:
Haha nee waren die exips ;) Met die alternatieve paintjob die je niet mooi vond :P En denk dat die rails wel mooi zullen worden in het wit ;) |
mooi setje hoepels geworden kerel ;)
|
die wielen zijn echt netjes zeg! Mijn complimenten! :thumbup:
|
Ziet er goed uit jongen, erg strak met die afgedraaide harten :thumbup:
|
Damn!!! super stoer :thumbup:
|
Dik Gerben!
|
thanx jongens,ben er erg blij mee,en de mk1 ook hoop ik......
|
Quote:
geen punt, jammer dat ik strontverkouden ben anders had ik wel een koppie thee gewild :thumbup: |
Ben benieuwd hoe dat gaat staan onder de MKI! 165/50 bandje erom? ;)
|
Mooie wielen kerel!
|
@richard.komt goed,binnenkort een bakje immers?;)
@rene,banden worden 175/50 achter en 185/45 voor. Thanks daimy:) |
Waarom voor breder dan achter?
|
Quote:
Dat rijd beter,en het lijkt dan of de achterwielen iets breder zijn. |
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=96027
het 1.4tje gaat er weer uit,het turboblokje gaat hierin.voor de racer liggen nieuwe plannen klaar,omdat ik toch iets meer vermogen wil gaan we met meer dan 8 kleppen werken;)en nee,geen 12. |
All times are GMT +1. The time now is 02:48. |