![]() |
Quote:
Schijtlelijk vind ik het niet, maar zo'n tankkleppie en een hele motorkap carbon is me ook teveel van het goede. Verder wel een strak ding ! |
Dat carbonnen tankklepje vind ik inderdaad ook de grootste onzin.
Een beetje onder het motto van: ik wil wel, maar ik heb er de centen niet voor. Als je het voor de gewichtsbesparing doet, neem je eerst de deuren, schermen, dak, voor- en achterklep onder handen, etc. Als je het voor de looks doet, plak er dan wat mij betreft gewoon folie op, want op een tankklepje van 140 gram valt niet meer veel te besparen. ;) |
Quote:
Dat het binnen het totaalplaatje misschien niet helemaal past, ok. Maar ach, gewoon omdat het kan! :D |
Quote:
Heb het ook niet specifiek over die auto, maar meer over het kopen van een carbonnen tankklepje. ;) Het is gewoon totaal zinloos... Staat bij mij gelijk aan een ge-airbrushed tankklepje. |
Quote:
Qua takklepje is het ieder zijn smaak. Maar kijk voor de lol eens naar wat hij allemaal van carbon heeft. Zelfs de onderlip van de achterbumper is van carbon, ik vind het super dik :thumbup: En voor de gewichtsbesparing hoef je het vast niet te doen met dit vermogen :D |
Samen met de polo van me broertje.
![]() En alleen nog een keer. ![]() |
Nette mk3!
|
Dank je!
|
Die groene mk3 van hierboven staat trouwens ook in de VW Speed van afgelopen december. Qua details is er wel ontzettend veel werk op gedaan !!
Je moet inderdaad van dat carbon houden, maar complimenten ! |
Dat het een vette III is staat ook wat mij betreft vast... Carbon vindt ik gewoon zo onwijs lelijk (gewichtsbesparend, of niet).
|
Gewichtsbesparing heeft er niks mee te maken vanwege alles gelamineerd is, het is puur voor de looks..
Zitten mooie dingen aan maar het tankklepje staat er niet bij.(persoonlijk) Denk dat de groene kleur niet zo matched met het carbon. |
die groene ging van lelijk naar mooi naar lelijk..beetje jammer.
|
Cabrio met dakdragers en intercooler :tongue:
![]() |
Cool! Wel lastig de kap dichtdoen...
|
Quote:
Dit is écht mijn favoriet als het op een MK3 aan komt. Alles klopt aan deze auto ondanks dat er niks glimt! Super ding!!! Alleen had ik de orginele rode Hella's erin gedaan, maar begreep aan het stukje in de PVW dat ie die roze look niet wilde. Zwarte Hella's zouden het ook goed doen trouwens... |
Magic colours zouden helemaal super staan op deze mk3. Maar zou persoonlijk toch originele rode hella's monteren, omdat ze op elke kleur super staan, en dat ik ze zelf ook heb.
|
niemand foto's van matte golf drie
zoveel mogelijk kleuren aub |
|
Quote:
nee die dakrekjes kan je volledig naar voren klappen.. kap dicht en terug. |
Quote:
Iemand meer pics van die zwarte.. die ziet er wel fresh uit :cool: |
Mijn eigen MK3 1.6 101pk Cabrio
![]() ![]() ![]() ![]() |
mn daily.
![]() ![]() |
Mijn Mk3
![]() Nog wel op zoek naar vr6 lip.. |
|
Nu net gemaakt, staat nu binnen in verwarmde garage.
![]() :thumbup: |
Wit is de shit ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yep, stond in de PVW deze maand geloof ik!! :cool:
Dikke 3 met dikke spullen d'r op en d'r aan!!! :thumbup: |
Geweldige bak! :eek:
|
![]() |
Prachtige vento!
|
![]() |
Quote:
http://link.marktplaats.nl/310970436 |
![]() |
Fotos wat ik gemaakt heb in nl 2009 met een Canon 1000D
![]() ![]() ![]() Dit is een mk3 met mk4 front ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
strakke wagens allemaal!!
|
![]() |
Quote:
watvoor maat zit daaronder?? |
Quote:
16 inch met 195/40 van het merk fotoshop hier is de orginele foto: http://www.mijnalbum.nl/Foto-WJO8HOEQ.jpg |
Quote:
zie je wel hahaha |
Quote:
Heb gehoord dat je daar bij nat wegdek maar heel weinig grip mee hebt... |
All times are GMT +1. The time now is 21:58. |