![]() |
errug mooie Cabrio, wekt bij mij iig een hoog kwijlgehalte op! :wow:
gefeliciteerd met je repo! :thumbup: |
Gefeliciteed met de repo, absoluut dik verdient :thumbup:
|
Gefeliciteerd !!!
De Scene zal binnenkort wel weer op de mat valle vanuit Germany.... EDIT: Vandaag binnen gekregen. Reportage ziet er goed uit !!! Tevens nog meer forummers op de foto gezien in de nieuwe Scene !! :thumbup: |
Quote:
Twan, ik heb even dit topic door zitten kijken, alsik deze foto zie denk ik meteen aan ducktape-tjoening jonguh! En alsik dan toch 1 klein puntje van kritiek mag geven.. Dattie niet van mij is... Wat een belachelijk mooie auto is dit ej! respect |
Zeker, Vette bak!
Vaak gezien dit jaar op enkele meets!! Groeten Romar |
Gaaf :thumbup:
Deze winter met de motor aan de gang of.......? |
Als het goed is is Twan al aan de gang....
Dikke bolhoed :thumbup: :thumbup: |
Quote:
Ja zekers..;-) motor en bak liggen bij de spuiter nu.. Weet niet of ik volgend seizoen ga redden maar ik ga er vooralsnog wel vanuit..:-) maar ligt natuurlijk aan de plannen die er gaandeweg nog komen.. |
Thanx allemaal voor de super reacties:-) dat werkt motieverend..;-)
|
Net ff doorgelezen. :thumbup:
Lekker bezig en heel veel respect. :thumbup: |
Dat is ook zo'n beetje het enige dat deze auto nog beter kan maken, een dik blok. De rest is gewoon al helemaal af! :thumbup:
|
Nog op de planning om dit jaar naar de See te gaan Twan?
|
Hey Christian,
Nee ligt niet in de planning. De cabrio ligt uit elkaar en zal dit seizoen ook niet Klaar komen:-) Maar heel mischien kom ik een paar dagen kijken maar niet De hele week. Jij wel? |
Zit er van 23-30 mei, dus de week ervoor. Met de cabby als het goed is...
|
Via facebook op dit topic terecht gekomen.
Damn wat een mooie cabrio. :thumbup: |
Thanx! Het topic is niet echt up to date maar..:) maar denk dat je dat op facebook al wel gezien had..
Als ik de komende tijd een keer tijd heb zal ik hem eens updaten. |
Quote:
mooi cabrio...respect :thumbup: |
Quote:
Er zijn op facebook al zoveel mooie foto's en project updates voorbij gekomen, er mist hier nogal het e.e.a. ;) |
Haha op Facebook is het wat makkelijker om foto's te
Uploaden;-) |
All times are GMT +1. The time now is 08:13. |