![]() |
Quote:
Druklager zit aan de buitenzijde van de bak bij de 1800 5 bak , die heb je er zo in , de bak hoeft er helemaal niet voorachter weg :thumbup: |
Helaas helaas...niks gewonnen :shake: next time?
Misschien heeft Bas morgen tijd om ook effies naar m'n Golf te kijken. Dan kan ik bestellen wat ik nodig heb :) |
Bas had blijkbaar geen tijd,kreeg geen kontakt meer gisteren.
Ik ben erachter gekomen dat dat vreemde geluid bij het wiel en het geschraap over drempels komt door een stuk kunststof beschermkap dat onder de voorbumper,voor het wiel nog maar half vastzit. Geen idee hoe ik dat los kan krijgen,zit echt nog goed vast, maar sleept blijkbaar steeds over de grond. :( Hoe heet die beschermkap eigenlijk? |
Quote:
oud hollandse keienvanger :D |
Quote:
Op de onderdelen cd van Vw noemen ze dat een luchtgeleider (vraag me niet waarom ) , zit vast met een 4 tal schroeven , als je die losdraait kan ie eronderweg . |
Op deze bijzondere datum 20-10-2010 een leuke foto gemaakt
tijdens 1 van de vele regenbuien toen ik bij de paarden was :) ![]() |
:thumbup:
|
Mooie foto ! :thumbup:
|
Verstoppertje...en ik ben 'm :tongue: 1,2,3,4...
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Strakke foto's van een strakke auto!
|
![]() Hele mooie foto Maddie! |
mooie foto's
maarre vind je de xenon niet een beetje te fel? vind hem met het licht uit mooier |
Ja,de xenon overheerst nogal he :(
Volgende keer alleen stadslichtjes aan zetten... Vandaag een grote beurt,en geen gekke dingen gevonden :thumbup: |
Mijn Golf is vanaf vandaag 20 jaar! :thumbup:
Jammer dat ik alleen voordeel heb qua verzekering als ie hobbymatig gebruikt wordt... maar ja,zoek nog wel naar een goede Golf erbij. Even een paar mooie herfstplaatjes hoor :D ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Voor een verjaardag kijk je niet echt vrolijk :tongue: |
gefeliciteerd met de mkII ;) :thumbup: :D
|
wat heeft ze gekregen voor haar 20ste verjaardag :D
|
Quote:
O ja,bijna vegeten! :redface: Gefeliciteerd met de Fire&Ice :thumbup: |
Quote:
Ik draag net als m'n Golf ook een "booskijker" :tongue: hahaha Hier lach ik :tongue: ![]() ![]() |
Back to my Golf :tongue:
![]() |
...uitlijnbeurtje voor z'n 20e verjaardag, dus? Toch wel goed, 20 lentes al; ge-fe-li-ci-teerd :thumbup:
Nog steeds geen 'nieuwe' dorpelbeschermer zien-ik... :eek: Vóór de volgende Frysian meet wel je best doen, zodat-ie dan wèl weer piekfijn in orde is, Maddie! Je hebt nog ff... |
Quote:
Komt goed :thumbup: Ik hoop hier op het forum nog een reactie terug te krijgen van iemand voor 2 heel nette lijsten! |
Shit...kijk net in de advertentie,zijn ze al gereseveerd :mad:
Nooit geweten dat er zo moeilijk aan te komen is! |
Ik heb nog een complete set liggen in mijn hal, ik zal even naar de staat kijken van de delen, ik weet alleen niet precies wanneer dat gaat worden, ik ben nogal druk. Moet je beide delen hebben?
|
beide delen idd :)
Hier een fototje ![]() |
Blowerschakelaar gewisseld,en deze werkt wel,
maar alleen op stand 3. Betekend dat een weerstand kapot? |
Ja ,dan is je kachelweerstand kapot , kun je wel nieuw krijgen ,kost ong 25 euro .
|
of gratis op de sloop :D
|
Dat is wel raar; verwissel je de 'blower-schakelaar', is 'opeens' je kachelmotor weerstand kapot...
Mss ten overvloede: Je kachelmotor zit rechtsonder, achter je handschoenen-kastje; ff onderste legvakje wegschroeven en wat grijs schuimplastic wegtrekken en je ziet hem dan wel zitten. Stekker loshalen, wat schroefjes en je hebt hem in je handen. De weerstand zit erop geschroefd, maar kan je dus loshalen en vervangen. Succes! Mijn kachelmotor deed helemaal niks meer (doorgefikt!), dus ik idd een 'nieuwe' op de sloop gehaald. Deze haalde ik (dus...) van de Golf met de laagste km-stand, echter van deze was de weerstand weer stuk... (dat is volgens mij een èchte mkII-kwaal!) Dus vervolgens van de oude motor de weerstand overgezet en... klaar! (dus: kapotte kachelmotor? weg ermee, maar altijd bewaren, zo'n weerstand!;) ) |
Als het goed is heb ik nog een kachelmotor liggen!
Daar ga ik es mee aan de slag dan :) |
kijk 's aan! :thumbup:
Dan kan je het makkelijk bekijken ook en kost het helemaal niks extra. Weerstand is een kwestie van twee draadjes/stekkertjes loshalen; maaruh deze niet omdraaien, hè! :shake: :tongue: |
Quote:
Haha,nee. Dat moet ik wel ff in de gaten houden :) |
je oude vr6 staat weer te koop..: http://link.marktplaats.nl/395908673
check die achtervleugel :screwy: |
Quote:
Niks mis mee toch :D Mooie winkelwagen :D |
pff die ken zo opstijgen..
wat een gezicht zeg, flinke picknick tafel. |
Zeker Red Bull gedronken..., maar wat een prijs! :screwy:
|
Pfff...da's echt geen gezicht nee,dat had ie me niet verteld :wow:
Ja,die prijs is nog steeds echt teveel hoor! Voor de APK hoeft ie geen 6 cil.op kenteken te zijn ;) Voor de verzekering (mocht er wat gebeuren) uiteraard wel! En...nog steeds geen kettingrevisie gehad!!! Een VR6 kenner merkt vast wel wat er nog moet gebeuren. |
Ik heb een handig plaatje gevonden
![]() |
Oude kachelmotor alweer gevonden?
...je ziet op het plaatje rechts onderaan nog nèt het punt waar de stekker (vanaf de auto) wordt aangesloten op de kachelmotor; precies dáár zit ook die weerstand! (bij het 'blokje' boven het woordje 'luchtkanaal') |
All times are GMT +1. The time now is 17:43. |