![]() |
Dat klopt, dat ben ik:D Thnx voor de foto!
|
Veel beter die koplampen zo, die bbs rm's zullen ook erg mooi staan.
Ik paste vroeger de remklauwhouder aan, zaagde er gewoon een stuk vanaf zodat je zonder spoorverbreders weg komt. Veel plezier van het zomer! |
stakke bak en een super kleur,mooie auto hoor :thumbup:
|
BBS = verkocht...
Sebrings = verkocht... Dus ja, waar zal ik nu toch op gaan rond hobbelen?:D TH-Lines met 8J voor en 9J achter, foto's volgen van het weekend... |
Quote:
hoeveel inch zijn de th lines. heb zelf ook th,s maar in 16 inch zou dat gaan passen denk je et waarde 24. gr pieter. |
Quote:
Ik heb: Voor 8Jx14 met ET 5 Achter 9Jx14 met ET -7 Hier even een sneak previeuw :D ![]() Van het weekend betere foto's! |
ooooh dat ziet er lekker uit hoor :thumbup:
ben benieuwd naar de volgende picts. |
idd benieuwd naar andere foto's zal de auto een hele andere look gaan geven..
|
hehe mitchell:thumbup::thumbup:
word dik man! |
ziet er dik uit maar ben je nou op t tankstation je wielen aan het wisselen?
|
Niet te breed?
Ben benieuwd naar een totaalplaatje! |
Quote:
dat dacht ik ook als eerste :D Ten tweede dacht ik: waarom nou geen sideshot?? Ben benieuwd! Ook nog foto's gehad van de RM's onder de golf? |
Quote:
Dat was bij het kopen van de wielen, alleen omdat het begon te regenen gingen we maar even daar onder staan met passen... In de regen is ook niet alles :D Quote:
Nee, het valt echt NET binnen de 3CM uitsteken :rolleyes: Quote:
Ik houd het graag spannend, van de week ga ik even een photoshoot doen! Van de BBS heb ik eigenlijk geen foto's... |
staat in ieder geval super
|
nog steeds geen foto`s ! :(
|
Nou hier zijn dan een aantal foto's! :D
![]() ![]() En voor nog een paar, Klik hier... Morgen even betere spoorverbreders bestellen en een setje bumpstops, zodra die binnen zijn gaat ie nog behoorlijk zakken :D |
heel dik!!
|
Lijkt goed! Kun je toch weer zien dat wielen de auto maken!
|
ik ben jaloers............ :thumbup:
|
supervet zo:D:D
|
wauw... :eek:
wat een verschil met die g60 velgen!! |
hele verandering zo, ziet er super uit chrome staat nice met het geel..
|
Heel mooi, alleen ergens vind ik het jammer dat je verschillende type's banden erop hebt liggen, maar die zullen er wel op gezeten hebben bij aanschaf.
Verder maakt die de wagen wel echt mega dik. Heel vet. Gr Ronnie |
Bedankt voor alle complimenten, vandaag werd er nog even een korte photoshoot van me auto gedaan... Hier even een paar voorproefjes:
![]() ![]() ![]() |
Staat um lekker hoor de wielen. :thumbup:
Gr, Patrick. |
Een maatje van me kon het niet laten mijn auto op ze blog te posten :D Wat een setje velgen wel niet doet, heb me nog nooit zo beroemd gevoelt en ben nog nooit op straat zovaak aangesproken :D
http://atouchofclass.tumblr.com/ Hier staat ie dus tussen :rolleyes: |
lekker hoorrr.......
machtig wiel vin ik ut! |
echt wel gaaaf
![]() :cool: |
Ze zijn supermooi, maar te breed vindt ik!
Gelukkig ben jij er blij mee?? Toffe mk1, ben allang blij dat je die tape van de koplamepen hebt gehaald! :-) |
t maakt hem wel dikker! vind het alleen net TE breed maar gelukkig smaken verschillen:D achter nog iets zakken?
gr, |
Sodeknetter dat ziet er dik uit zeg!
Vind t erg ruig staan hoor, gr Pim |
Mooie foto's, toen ik je gister zag rijden twijfelde ik wel even bij de breeedte.
|
Heel mooi wiel. Alleen te breed voor je Golf 1.
Ach, als jij het maar moi vind ;) |
ik vind ze precies mooi vallen zo...
achter lijkt te breed,maar wat ik van mitchell begrepen heb gaat ie nog een stuk zakken,dus dan heft dat elkaar op. superdik! |
t ziet er dik uit zo! :thumbup:
|
Nu nog een setje matzwarte stalen bumpers erop...:)
|
Nog maals bedankt voor alle complimenten, moet zeggen dat op de foto's de wielen extremer uit lijken te steken dan het daadwerkelijk is...
Me auto is ook al gepost op www.stanceworks.com, Klik hier... |
:thumbup: Nice!
|
zeer dikke wielen
|
Nog 2 rolling shots binnen gekregen van een maatje van me...
![]() ![]() En nog 1ntje van net na het wassen... ![]() Vooral bij de rollingshots lijken de velgen echt mega breed, maar het valt in het echt best mee hoor! :rolleyes: Morgen krijg ik hopenlijk de goeie bumpstops binnen en betere spoorverbreders... Dus dan gaat ie nog een stukkie zakken! :D |
All times are GMT +1. The time now is 16:19. |