Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   Dutch_Jetta_GT (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=36759)

Dutch_Jetta_GT 23-02-2009 12:11

En we gaan weer een stukje verder:

Oude situatie.....

En de nieuwe.....

(Nog een beetje vuil op de foto, maar de stofzuiger heeft z'n werk weer gedaan! ;) )

Mitta 23-02-2009 12:21

ik vond met laminaat net dat beetje meer...

apocalypsenever 23-02-2009 12:31

Vind de nieuwe look beter man :thumbup:
De kunst van het weglaten vind ik hier goed toegepast :D

Auto ziet er verder ook (zoals gewoonlijk) weer vetjes uit, hopelijk kan ik hem zondag bewonderen!!

Cheers :D

Dutch_Jetta_GT 24-02-2009 12:57

Thanx Roel, fijn dat ie ook bij anderen in de smaak valt..... :thumbup:

1 Maart probeer ik er hoe dan ook bij te zijn, zullen we elkaar vast wel eens zien! ;)

VW-Bennozzz 25-02-2009 15:39

hey stijn jonge zo ziet er inderdaad beter uit man lekker origineel houden :D

kb2 25-02-2009 16:20

Is weer een mooie aanpassing.Wat is het volgende :thumbup:

Dutch_Jetta_GT 25-02-2009 18:41

Quote:
Originally Posted by kb2
Is weer een mooie aanpassing.Wat is het volgende :thumbup:

Op de VW Speed Midwintermeet krijg ik nog 2 montagebeugeltjes voor de USA Kneebar...... Dus dat zal wel het volgende worden :D

Domi 25-02-2009 21:11

De kerst is al voorbij hoor, De MCDonalds kerstballen kunnen in de kast ;)

White-VW-Polo 27-02-2009 00:49

hah ja idd
maar bij stijn heeft het hele jaar door het kerst gevoel zo te zien;)

Dutch_Jetta_GT 28-02-2009 17:10

Whaha, vanmiddag zijn ze toch ritueel verwijderd tijdens de grote voorjaarsschoonmaakbeurt..... :screwy:

De Jetta ziet er nu weer helemaal spik en span uit, staat er weer bij als nieuw!

Enkele picca's van de gedane zaak:

Morgen zal ze er dus netjes bij staan!

VW-Bennozzz 28-02-2009 17:13

jaja weer lekker strak en glanzend net zoals de polo (H)
was een gezellig middagje wassen en poetsen haha

jammer dat we niet op de zelfde show staan ditmaal haha

volgende ronde beter toch .

Dutch_Jetta_GT 02-03-2009 18:19

En zoals beloofd, de volgende update's!

De USA Kneebar zit er nu dan toch eindelijk in, gister op de meet nog de montagebeugeltjes onvangen van Jettameister ( Nogmaals bedankt Dimi! ;) )

En tevens heb ik nog een setje nagelnieuwe smoked sidemarkers ontvangen met een chromen randje er omheen..... Maar gelijk erin gezet op de meeting :D .......

Voor de rest volgt het wel weer!

apocalypsenever 02-03-2009 19:30

Hey Stijn goed bezig man!

staat er weer mooi bij zo :thumbup:

VW-Bennozzz 02-03-2009 22:37

die knee bar is echt uber maat :D k zie m van de week wel ;)

de groenten

Dutch_Jetta_GT 14-03-2009 11:56

En we gaan gestaag door met update's

Afgelopen week mezelf wat beziggehouden met het verplaatsen van de voorste kenteken plaat en het opkuisen van de motorruimte!

Zoals gewoonlijk:

Verdere update's volgen natuurlijk weer!

Dutch_Jetta_GT 17-03-2009 17:29

Nog meer verwijzing naar EIP tuning in de zin van 2 nieuwe kentekenplaathouders met opschriftjes :D Gekregen van mijn zussie voor mijn verjaardag :D

En natuurlijk ook achter! :D

Als het goed is krijgt mevrouw Jetta morgen een nieuwe voorruit..... Deze is gebarsten nadat een klein barstje doorscheurde.....

Golfjunkie 20-03-2009 15:17

hey, volgens mij zag ik jou vandaag rijden in Best! :rolleyes: ;)
mooie wagen hoor :thumbup:

zal je vast nog wel een keer spotten bij de mac ofzo, daar heb ik je ook al vaker gezien, MAC junkie! :D

de groete!

Domi 20-03-2009 16:30

Nette jetta.

Waarom die je geen kleine rechthoekige kentekenplaten? Amerikaans model.
of je geen goedkeuring op je kentekenbewijs.

Dutch_Jetta_GT 20-03-2009 18:38

Nee, heb daar geen goedkeuring voor idd.... En ze kenden me al met die plaatjes dus dat risico wou ik niet nog eens nemen...... Deze plaatjes zijn ook illegaal op een auto, maar het valt minder op voor de blauwe-petten-brigade :D

Domi 20-03-2009 18:51

Kun je geen goedkeuring regelen???
Op het passat forum heeft iemand het ook klaar gekregen met zijn USA 2.0 16V GLI passat.

Dutch_Jetta_GT 21-03-2009 09:04

Zou niet weten hoe dat kan.....

Mijn Jetta is en blijft een originele Duitser he, géén USA (ben hem alleen aan het ombouwen naar een USA) :D

Of kijken ze daar niet naar bij de RDW? Zou het dan mogelijk zijn om hem als USA op kenteken te krijgen?

Misschien dat er dan nog wel een mogelijkheid bestaat.....

Domi 21-03-2009 14:01

oow. Ik meende dat je een usa jetta had. Dan zal het niet lukken bij de rdw denk ik.

eddie-polo 21-03-2009 22:10

Quote:
Originally Posted by Dutch_Jetta_GT
Zou niet weten hoe dat kan.....

Mijn Jetta is en blijft een originele Duitser he, géén USA (ben hem alleen aan het ombouwen naar een USA) :D

Of kijken ze daar niet naar bij de RDW? Zou het dan mogelijk zijn om hem als USA op kenteken te krijgen?

Misschien dat er dan nog wel een mogelijkheid bestaat.....

Het is echt onmogelijk om voor deze jetta een 18.2 op je kenteken te krijgen daar moet je echt een amerikaanse auto voor hebben waar geen normale kenteken oppassen . Ook al pas je bumpers en achterklep ze kijken naar de "originele" auto op kenteken .

ReBo 21-03-2009 22:15

Quote:
Originally Posted by eddie-polo
Ook al pas je bumpers en achterklep ze kijken naar de "originele" auto op kenteken .

Ook al klopt het kenteken wel, dan nog moet je alle trucken uit de kast halen om het voor elkaar te krijgen, maar je hebt dan wel 18.2 op je kenteken staan . . . de ECHTE amerikanen hebben ook allemaal een 'standaard' kenteken, alleen op basis van het chassisnummer kan je hier een klein kenteken voor aanvragen . . .

Dutch_Jetta_GT 31-03-2009 21:56

Nou de kwestie met de kentekenplaten is vanaf heden even verleden tijd.....

Nadat ik een politiefuik in was gereden heb ik eerst een kwartier lang een discussie tussen 4 agenten aan mogen horen of het nou wel of niet mocht, en uiteindelijk moest ik vrijwillig maar de platen afstaan dan kreeg ik geen prent.

Dus nu zitten de (lelijke) grote platen er maar weer op......

Maar ik heb mezelf vandaag eens uitgekuurd op mijn goeie ouwe M3 velgen..... Ze waren eerst "wit" maar voornamelijk vuil......

Nu steken ze in een mooi lakkleedje in de kleur van de auto met een mooie zilveren rand eromheen, en om het af te maken een set dikke spikes als naafdoppen!

De spikes steken alleen achter wel 2CM buiten de wielkast randen :tongue:

Dus nu staat ze weer eens op een lekker brede set met lage ET waarde.....(ET26).....

Rest volgt wel weer!

Mitta 31-03-2009 22:04

Ziet er goed uit met deze velgen! :thumbup:

VW-Bennozzz 31-03-2009 22:08

stijn de velgen zijn netjes geworden maat
zondag weer een blikvanger in beesd :d

Benji-GT 31-03-2009 22:48

Wel lekker, oogt net wat beter met deze , ipv die porsche(ha)

kb2 01-04-2009 19:53

Hey Stijn.

Wielen zien er goed uit hoor.En wat betreft de politie tja dat wordt maar eens tijd dat die eens boeven gaan vangen.

Dutch_Jetta_GT 01-04-2009 22:25

Thanx Mitta, Bennoz, Ben en Michel

Ben zelf ook supertevreden met het resultaat, staat veel dikker dan toen ze nog wit waren..... :thumbup:

Vandaag ook eindelijk vordering gemaakt aan de Golf. Hij start weer en loopt weer als een zonnetje na bijna een jaar lang doodstil te hebben gestaan(mede door een dode accu :D )
Binnenkort weer een beetje verder aan prullen, kijken of dat die ook weer wat kan worden!

arcomk1 10-04-2009 16:34

Koppelingskabel alweer gemaakt?

Jo-oldschool 10-04-2009 16:59

Yo Stijn,

Jetta ziet er gaaf uit nu!! Jammer van die platen..

We moeten maar snel eens wat afspreken voor die dakrubbes want inmiddels lopen ze volgens mij weg :D

Na een wintertje klussen is mijn Jetta inmiddels ook weer op de weg!! Heerlijk al die aandacht tijdens het rijden :cool:

Spreek je hoi

White-VW-Polo 13-04-2009 07:56

die velgen staan er netjes onder stijn:)
en De spikes gaan zeker een probleem worden bij de blauwpette, bij mij deden ze al moeilijk over een plastic punt fentieldopje die nog nie eens 1 cm uitstak buiten me velg;)

Spreek je snel .. laterzz

Dutch_Jetta_GT 13-04-2009 22:44

Thanx Jordy!!!!!! We zullen wel eens zien wanneer ze weer gaan "vissen" hier :D

Quote:
Originally Posted by arcomk1
Koppelingskabel alweer gemaakt?

Jazeker, oude was volledig over de helft gesleten.....
Zit nu weer een mooie splinternieuwe in

Quote:
Originally Posted by Jo-oldschool
Yo Stijn,

Jetta ziet er gaaf uit nu!! Jammer van die platen..

We moeten maar snel eens wat afspreken voor die dakrubbes want inmiddels lopen ze volgens mij weg :D

Na een wintertje klussen is mijn Jetta inmiddels ook weer op de weg!! Heerlijk al die aandacht tijdens het rijden :cool:

Spreek je hoi

Hey Joost,

Dakrubbertjes gaan we inderdaad spoedig eens wat voor afspreken, het moet zo onderhand eens afgehandeld zijn.....

Mooi dat de Jetta weer onderweg is! Zal hem spoedig eens komen bekijken en aandacht en bekijks onderweg heb ik ook, vind ik wel gezellig!

Jo-oldschool 14-04-2009 19:42

Haha gezellig is het zeker,, heb ook nooit eens privacy in die Jetta :screwy:

Ik ga je zeer binnenkort bellen dan spreken we wat af!!

Hoi

Tjaap 22-04-2009 15:34

Quote:
Originally Posted by Dutch_Jetta_GT
Nog meer verwijzing naar EIP tuning in de zin van 2 nieuwe kentekenplaathouders met opschriftjes :D Gekregen van mijn zussie voor mijn verjaardag :D

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4356081

Dutch_Jetta_GT 22-04-2009 22:09

Thnx Jaap...... Is minder om te weten dat EIP er niet meer is..... :(

Achja, die platen leven ook al niet meer dus eigenlijk geen man overboord :D

Tjaap 22-04-2009 22:57

en dat het oplichters bleken, en er tientallen rechtzaken tegen ze lopen, en de eerste hit op google op EIP eipsucks.com is :lmao:

RubenD 22-04-2009 23:20

Damn, wat een verhalen zeg over EIP. Maar dat is ook altijd het problemen met al het werk.

Wie krijgt waar de schuld van en wie gaat daarna wat betalen?

Maargoed, daar moet iemand anders maar een "EIP over de kop" topic voor openen ;)

En de Jetta, ik vind hem erg leuk zo, met die US details, maar wat ik toch elke keer jammer blijf vinden zijn de velgen. Daar zou ik graag een setje andere onder zetten.

Mijn 16" BBS zijn te koop bijvoorbeeld ;)

Maar ik denk dat 15" ook wel super zou staan, verbreed staal ofzo.

Dutch_Jetta_GT 23-04-2009 08:47

Thanx RubenD, maar ik heb al een set RM's liggen die ik aan het opknappen ben (al een hele tijd :D )......

Update:

Koplampglazen zijn vanaf heden gesmoked.......

En we pielen gewoon weer vrolijk verder.... :D

All times are GMT +1. The time now is 23:26.