![]() |
Quote:
Moet ik eerst een geschikte voorspoiler zien te vinden ![]() Deze dus ,dan gaat er een g60 bumper voor ,zonder knippers met mistlampen . ;) |
En hoe laat je dan zien als je afslaat? Of steek je je hand uit het raam?
|
Goed idee Wytze! Niks te vinden op Vortexx of VW-Fixx? Dit is wel stoer en uniek.
|
Inderdaad, best apart! :)
Maar komt er dan ook een rallye front in? :rolleyes: |
gewoon een achter bumper van een jetta en die een beetje aanpassen moet hij toch kunnen.
|
Quote:
Knippers in de mistlamen dan hé ;) Maar om even ontopic te blijven :D ........ De rode jetta vanmiddag even onder handen genomen ,even gewassen gister , en vandaag maar eens goed gepoetst ,ook de velgen hebben een goede poetsbeurt gehad ,al gaan deze er volgend weekend er wel onder vandaan ivm de winterwielen :tongue: De auto is momenteel 'volgepropt' met autostoeltjes ,omdat de vrouw m als daily gebruikt ,en omdat ze de kofferbak ook gebruikt is de audio (die inmiddels al gedeeltelijk weer terug te vinden is in de golf :D ) eruit gehaald ,en heb ik er een mooi bijpassend kleedje in gestopt :tongue: Beetje het GT/GTI thema door blijven voeren natuurlijk :screwy: De witte jetta is inmiddels in de schorsing en staat in afwachting van updates mooi onder het beschermende kleedje :) Hier nog even een fotootje van de beide daily's :rolleyes: Binnenkort komt er even een update wat betreft de winteroutfit ,maar dat zien jullie vanzelf :drive: |
Hij stond er weer mooi bij vanmiddag @ Ron.
|
De witte jetta is inmiddels in de schorsing en staat in afwachting van updates mooi onder het beschermende kleedje , misschien een mooie g60 bumper
|
Heb nog een mooie liggen voor strak te maken Wytze, met mistlampgaten en steunen.
Origineel VAG ;) |
Quote:
Dat hou ik zeker even in m'n achterhoofd Erik ,je weet het maar nooit wat er deze winter kan gebeuren :rolleyes: |
Donders, wat een mooie productieruimte heb je toch...
Had ik maar een kleine garage ofzo... |
Woohoo, dus misschien toch een andere voorbumpert...!? Ben benieuwd :D Jou kennende zal het niet tegenvallen ;)
|
Dit weekend even met de familie naar centerparks geweest ,en ben dus (eindelijk) eens een weekendje niet met de auto's bezig geweest! :D
Maar vorige week zijn al wel de 'winterlook ' achterlichten :tongue: binnengekomen ,dus bij deze even een paar nieuwe foto's ,heb vanmiddag eerst de auto maar weer eens gewassen ,was weer lekker vies geworden van het weekend uitje :rolleyes: ![]() Op de foto van Links naar rechts , JAN JETTA MK1, Jettaracing ,Variant110 . Ja ,toch een beetje ontopic blijven ,dus daarom allemaal in een VW :thumbup: En hier de nieuwe achterlampen :woowoo: ![]() ![]() ![]() ![]() Vind het zelf niet eens zo verkeerd staan icm de compo's . Binnenkort waarschijnlijk op wintervelgen ,maar misschien rollen we ook wel door op de compomotive's :screwy: |
Ik vond die donkere achterlichten mooier staan Wytze, maarja dat ligt ook aan mijn liefde voor donker.
Edit: Qua auto's heh :cool: |
Blijft een geweldige Jetta dit !
Lampen onbeschadigd aangekomen Wytze ? |
Quote:
Jazeker Jan ,ze zijn als nieuw! |
Het is en blijft een mooie Jetta Wytze op de achterspoiler en de achterlichten na :thumbup:
Niet kwaad bedoeld he friese vriend ;) |
...en voorbumper. Weet er nog een paar te koop ;)
|
Houd jullie klaar ! hier komt de definitieve winterversie van de rode jetta :D
De winterachterlampen hadden jullie al gezien ,en vrees niet de hella's liggen mooi in de originele doos te wachten tot de zomer ,want de rest van de auto zal hier en daar ook worden aangepakt :thumbup: ,en dan kunnen ze er mooi in als ie weer helemaal netjes is . En hier de winterwielen !!!! :eek: :woowoo: Vet 5,5 x 13 staal met 175/70x13 ! En natuurlijk een set plasic advance wieldoppen :screwy: Volgend jaar zullen de azev's weer van stal worden gehaald ,die hebben er nu zo'n 2 jaar niet meer onder gezeten ! :rolleyes: En natuurlijk een veilge wintermodus ivm gladheid natuurlijk ,want een wieldop is goedkoper dan vervangen of spuiten van een complete aluvelg ;) |
:sly: ......wat heeft thea in jou eten gedaan :wow:
|
ik heb je vandaag ook gezien zeker wytze ergens in dokkum.
|
Quote:
Niks hoor , maar heb misschien de compo's verkocht vandaar ,en deze wielen zouden er ook al onder voor de winter :thumbup: |
Quote:
in het eten gedaan? niet maar wat heeft ze met de wielen gedaan hahah :eek: |
Quote:
is toch raar .... :wow: zo iets verwacht je niet ....... die doppen :tard: |
Ach ,er liggen nog wel meer wielen in de stelling ,maar deze waren het beste kwa banden ,en ik had er van deze mooie wieldoppen bij :woowoo:
|
Hahaha, erg onverwachte update !
Ben benieuwd wat er allemaal met de rode gaat gebeuren volgend jaar, blijft een van mijn absolute Jetta favorieten ! |
Zo dan, maakt de Jetta meteen een stuk minder dik, maar desondanks blijft ie natuurlijk super (en nu op de velgen na dus).
|
Sjonny!!!!!!!!
:D :thumbup: |
Quote:
Zei ik ook al :D Topwagen Wytze dat weet je he ;) |
Die set zat onder die GTD toen je m kocht toch ? :P
Nja als het ff meezit binnenkort weer wat breders eronder haha ! |
3 super gave wagens man !
|
zet die van mijn vriendin er ook ff op,was eerst van mij met 90mm verlaging en 15'' verbreed staal eronder,maar nu wat hoger voor de drempeltjes :cool:
![]() ![]() ![]() :thumbup: |
Vette winterlook wytze! :D
|
Heb er vandaag eerst maar eens 25 mm spoorverbreders achter tussen gezet ,lijkt alweer stukken beter :tongue:
Foto's volgen morgen wel even :woowoo: |
Ja hallo, dit is een summertopic hoor :D
|
Quote:
Zelfs in de winter houden we een zomergevoel hier :woowoo: |
Niet met zomerwielen in elk geval haha :D
|
Ja ,en ook hier is weer het nodige gebeurt ;)
Er zit waarachtig weer een subwoofer in de rode jetta ! Heb vanmiddag een complete set erbij gekocht van een kameraad,waar de versterker nu in de golf zit . Dus de kist met de sub ,en de oude versterker van de golf ,die hebben nu een plaatsje gevonden in de kofferbak van de jetta . Dan kunnen de vrouw en kids ook met een beetje muziek rondtoeren :thumbup: En blijft de kofferbak ook nog goed bruikbaar :thumbup: In de 'lege' versie En in de gebruikers versie :tongue: :woowoo: |
het lijkt me verstandig om een rooster te kopen voor over de sub, deze beschadigd snel als er veel gebruik wordt gemaakt van de kofferbak. Ik zie al deukjes zitten in het midden.
Maar die velgen die je erop heb gezet staan echt DIK ga zo door! |
Jee, ik zie nu pas die winterlook van die rooie jetta.. Ruk die suffe doppen eraf, gewoon het staal zichtbaar houden. Dat is veel mooier :)
Een setje Corrado staal met 195/50 is ook niet lelijk :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 02:09. |