![]() |
Mijn ex-Jetta :(
Ik moet het toch eens gaan afleren van mijn auto's zo snel te verkopen, van deze heb ik echt spijt ... ![]() ![]() ![]() |
Mooie Jetta Tomkraft! En die omgeving is ook perfect om een paar mooie foto's te schieten:D
|
:eek: krijg weer jetta fever. :thumbup:
denk dat die polo wel weer eens weg gaat :D |
Quote:
Jup.. ik had verwacht dat de garage wel wat leger zou zijn, maar de mensen bleven maar binnen rijden :redface: |
![]() Mien Jetta... Wil nog andere velgen (nog niet eruit welke...) En de striping eraf :tongue: |
Mijn Jetta er ook eens bij zwieren. Bij deze ook meteen mijn allereerste post op dit forum.
![]() ![]() |
Quote:
Stond deze onlangs niet te koop op marktplaats? Ben jij de nieuwe eigenaar dan? Zeer mooie Jetta.... |
Quote:
deze is naar gelderland gegaan en niet naar belgie bij mijn weten |
Quote:
Leuke jetta, Waar zijn die GT plaatjes voor in de grill trouwens te scoren? Ik zie ze wel vaker op foto's. |
Lennart, mag ik een keer met jou op Photoshoot??? :clap: :dance: :jacks: :shocked:
|
Quote:
die zijn er wel meer :D :D |
Quote:
goeie vraag maarten :thumbup: |
Quote:
Wie zoekt die vindt. :D Datgene dat ik heb is eigenlijk niet het originele en is niet in superstaat, maar ik ben al tevreden dat ik eentje heb gevonden dat erop lijkt. Ze zijn inderdaad moeilijk te vinden. Het achterste JettaGT-logo heb ik nog splinternieuw gekocht. Maar weer niet het exacte aan het bouwjaar. Ik zoek dus verder naar de juiste logo's..... Close-up ![]() ![]() |
Nog tips waar te zoeken, ik kon op de duitse en US eBay niks vinden...
|
Quote:
Kun je dan een foto voor me vinden van de achterkant van je auto? |
Quote:
Is dit een goede? Foto is genomen 1dag voor de VW-mania vorig jaar. ![]() Zo stond hij op de mania zelf. :cool: ![]() |
Quote:
Als het goed is hebben Wytze (jettaracing) en ik nog met jou staan praten over deze wagen. Bij mijn weten een zeer aparte verschijning! |
Quote:
Inderdaad. Deze foto (met mezelf op de achtergrond rechts) komt trouwens van Wytse. :) Ben jij de eigenaar van die bordeaux Jetta? Een aparte verschijning? De wagen of ik? :D |
Quote:
Yep, jullie hebben nog staan praten. De 1e keer toen we je Jetta zagen was om Gevelsberg. |
Quote:
Hehe ... Gevelsberg. Daar heb ik Wytse (en de trunk society) trouwens leren kennen. Nog een geluk, want ik voelde me daar wat verloren als enige Belg... :rolleyes: Zo stond hij er toen bij. ![]() Misschien best dat ik zelf een nieuw topic start over mijn wagen, want we zijn hier aan het uitweiden. |
De bordeaux rode is inderdaad van mij:)
|
En hier nog een rode
gister gepoetst en de rode kleur kwam weer heel mooi naar boven ga er nog wat kleine dingetjes aan veranderen maar ik weet zo niet precies wat even een update, ik heb inmiddels andere knippers in de bumpers zijn nu smoke knippers ingekomen, ga straks de zwarte sierstukken bij de deuren even bijwerken 2e foto van onderen die zijn beschadigd, en de spiegelkappen worden in kleur gespoten, en ben ondertussen bezig met andere velgen :D suggesties zijn welkom |
Je moet ze ook eerst even uploaden naar een foto-album ergens. Linken vanaf je eigen pc wil niet ;)
|
Quote:
Thanks het is gelukt :thumbup: |
Quote:
Verlaging, Mooie velgjes, liefst iets aparters als BBS, miss dat knalwitte ronal turbo's wel gaaf zullen zijn. Weer eens iets anders. Heldere knippers in de bumpers |
porsche wielen :thumbup: ....goed plat :thumbup: ...gt achter lichten ....... :eek:
waar ken ik dat toch van :woowoo: |
Dat is toch die lelijke jetta die daar in die nederlandse reserveprovincie rondrijdt? :tongue:
|
Quote:
t is dat je in sweden zit ................. :mad: :D :woowoo: |
vandaag dat hok weer mogen aanschouwen..:D
|
erg he ........
richard denk aan jou wielen :D voor je iets typt :D :D |
visa versa..;)
|
Quote:
hahah o ja ..... :D |
Quote:
:) Ik weet alleen niet wat erger en of beter is :woowoo: |
Quote:
is bijde in het hooge noorden .......zit wel goed :D |
Haha, om van hier naar friesland te rijden, is net zo van als van friesland naar zuid-frankrijk ;)
|
mmm ja maar dan ga ik toch liever naar zuid Frankrijk :tongue:
|
ach weetje, doe mij maar:
![]() |
mijn nieuwe
![]() |
Quote:
hebben ze daar geen grolsch maarten ? :D |
Gelukkig wel, beter te zuipen dan wat die zweden bier noemen... Het kost hier al een vermogen.
Alleen jammer dat ze geen blond bier hebben, maar dat maken ze op een andere manier ruimschoots goed :wuv: |
All times are GMT +1. The time now is 05:15. |