![]() |
![]() ![]() |
BMW met Turbo's zie je niet vaak..
![]() |
Quote:
BMW's zijn toch ook foute wagens, waar foute mensen in rijden. Dan mogen er ook wel foute velgen onder ;) |
'Beetje' kort door de bocht :shake:
Z3 is ook niet mn smaak maar wat erboven voorbij komt is over het algemeen zekers niet verkeerd. Rijden liefhebbers in en normaliter geen 'foute mensen'. ![]() |
Quote:
Net zoals bij vw's, weten mesen die er geen verstand van hebben het verschil niet tussen liefhebber en sjonny! |
in gti'tjes rijden toch ook alleen sjonnies met een pet op en met hun hand in het dashboard kastje..
|
vet die witte coupe van boven aan
|
![]() |
:eek: we have a winner!!!!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() check die airbox :eek: geniaal http://speedhunters.com/archive/201...ck-special.aspx |
big ass intake!!!
|
Inderdaad zeg ! :eek:
Hier zie je em nog even knallen op het circuit.. http://www.youtube.com/watch?v=Pb5S0N319QI |
Quote:
Gaaf! |
|
Rustflames :thumbup:
![]() |
Quote:
deze heb ik in australie gezien .. ligt een rotormotor in met 4 turbo's en 1661pk doet onder de 7 sec op de 1,4 mile ( met audio :rolleyes: ).. queenstreet performance http://www.youtube.com/watch?v=35Q9FhURrRs hier was ie nog matzwart |
![]() ![]() |
[QUOTE=Richard]deze heb ik in australie gezien .. ligt een rotormotor in met 4 turbo's en 1661pk doet onder de 7 sec op de 1,4 mile ( met audio :rolleyes: )..
en open dakkie.. :giggle: |
TCZL. das mn nieuwe favo...
mooiste uit deze thread |
Kwam hem tegen op Vwvortex.
Staan helaas geen andere foto's meer bij ;) |
Ik heb er ook al enkele bmw's opzitten :D
Mijn eerste was een 316 en ik moet zeggen dat ik beschaamd was om ermee te rijden :screwy: Diezelfde dag terug verkocht en mijn eerste 6 cilinder helemaal oem gekocht voor 300 euro :D Daar een mtech 1 set opgestoken en terug verkocht voor het 3000 :thumbup: ![]() ![]() Daarna hebben er nog enkele e30's bijgekomen maar niets speciaals. Toen maar eens beslist een jongere diesel te kopen: E39 525d volledig mtech uitgevoerd. ![]() ![]() ![]() Na een tijdje was de fun eraf dus maar weer verkocht en terug een e30. Ditmaal een 325i cabrio ![]() ![]() ![]() ![]() Die heb ik dan verkocht om mijn huidige 325i 2-deurs te kopen. Oogt vele malen klassieker en heeft enkele leuke opties :D Eigenlijk mag die ook weg maar enkel met vag inruil ;) ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Mooi man die 3 !
Klassieke look met gouden BBS :) ![]() ![]() ![]() |
Weinig E36's, niemand daar meer dikke foto's van?
|
![]() |
Quote:
Komt omdat die dingen zo lelijk zijn :D |
Quote:
echnie :eek: |
![]() Dit vind ik toch verschrikkelijk dik! |
Ik vind het een marrokanenbak, maar wie ben ik :D
|
Quote:
Hier reed ik vroeger mee. 325TD 2500TD 6 cil. Ik vond het leuk speelgoed :D op de M3 velgjes. ![]() op wintervelgen ![]() met de booskijkers ![]() Grtz Jel |
Niks mis met een frisse E36 !! Fijne benzine en diesel 6 cilinders, moooie cabrio's :thumbup:
Helaas zit dit model net in de prijsklasse van o.a. beginnende autorijders en dus in de (foute)overgangsfase van Tubberware Tuning & Co... ![]() ![]() ![]() ![]() |
cabrio is super lelijk....een coupe is wel supervet. Maar dan uiteraard wel met een 6-pitter!
|
E28 M5 CSL
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
:eek: Niet! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nope, helemaaal niks mis mee..
Ook niet met een strakke (M3) cabrio zonder poespas imo GOEIE foto's zeg van die E28 !! :thumbup: |
![]() |
Zit er toch heel aan te denken om maar is voor E36 325 te gaan kijken als de GTi weg is.
Goed laag en met zo'n M3 kit er omheen zijn het toch wel dikke auto's... |
Quote:
doe mij deze maar :thumbup: |
Of deze :D
![]() |
|
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 05:56. |