![]() |
Quote:
Komt goed... En ik wou even passen, maar heb al gezien dat mijn subwoofer eruit moet dan, maar ik denk dat ik dan maar een andere kist moet bouwen.... scheelt zowieso weer veel ruimte! |
Quote:
Die spatlappen vin ik juist gaaf :cool: |
Mooi uitlatje Tom! Ken alleen nog iets schuiner ;) En Inderdaad, een 2 heeft maar weinig nodig om dik te zijn, maar daardoor is het wel lastig telkens origineel te zijn..
|
Quote:
schuiner omhoog? |
Hij lijkt op mijn uitlaat, en die staat nog schuiner... vandaar ook de wink...
|
veerpootbruggen er al in? :biggrin: :D :) :tongue:
|
Wat ik nog staan heb voor de winter:
1600 motor met 5 bak, en setje cbr 900 carb's. (voor de bak moet ik nog even info hebben.... heb nu een 4 bak, en ga naar 5-bak... geen idee hoe dat zit met stangen. En daarnaast moet ik nog met mijn aandrijfassen gaan passen) Amerikaans front. 15 inch staal voor de winter, moet nog banden hebben. En er moeten nog even doppen bij eigenlijk, of ik spuit ze zilver... Veerpootbruggen heb ik nog altijd liggen, zie ik nog wel even of die er van de winter op komen. En misschien eind van de winter nog laten lassen en spuiten. |
amerikaans front! vet :rock:
|
Zou ik ook net zeggen!! Dat staat ÜBER fansels..
|
dacht ik! :P
|
al lang liggen??? :D hoe kom je eraan ??? :D:D jaja leuke vragen ;)
|
ben er blij mee.... ;) dom antwoord heh? :tongue:
|
niet anders van je gewend ....;) neej maar echt mega vet zo'n front, heb het zelf nooi "durven" aanschaffen/monteren. maar is wel mega stoer. moet bij de stijl van de auto passen is mijn mening, staat niet op elke golf.
als je fotos hebt graag:D:D |
ik ben benieuwd als het frontje er in zit.
|
Quote:
zo eng is dat nou ook weer niet he.. om een grill monteren ofwel? :chair: |
weet niet of tom nog een ander subframe en stuurhuis compleet zoekt maar domi heeft er nog 1 over van de g60.
motor is met subframe en stuurhuis ineen onder weg gehaald dus zit compleet in elkaar nog,alleen de motor gaat eraf uiteraard. |
ik weet ook niet of tom dat nog zoekt... :tongue:
ik iig niet trouwens... maar dat even ter zijde. |
tom tommy is etzelfde toch,mar ok dacht et zo door je topic te lezen dat als je een dikker blok erin wou je een ander subframe en stuurhuis nodig had.
|
Quote:
Ik heb er voor gekozen een dikke blok aan te schaffen waarmee ik de oude situatie kan behouden zeg maar... :cool: :D En daar heb ik zo goed als alles al voor staan/liggen. but thanks for the offer anyway. |
ozo ok dan,dacht er ineens aan.spul wordt niet meer gebruikt straks.D
|
van een rado toch?
|
jep van de sloper :D
|
Quote:
corrado sloperrrrrrrrttt :woowoo: :woowoo: |
:drill:
|
hee thom, u bent weer goed bezig!
als je een keer wil zien hoe dat zit met met de schakelstangen op een 5-bak, zeg het dan even, dan kom ik wel een keer en kun je vergelijken... |
Quote:
Oke, thanks, das een goed aanbod. Even een update: wintermode ![]() ![]() En er staat nog zown rooie racer bij nu! Mijn broers winteraanwinst. ![]() ![]() |
wow... dat lijkt goed thom!!!
|
wel erg goed uitgevallen voor winterwielen... :D
|
Beetje te goed Tom... vind ze meesterlijk :) Rials ?
|
Ja idd, ze zijn er vet....!!!!!
|
Klopt, Rials....
leuk idee ermee was: hart in mat/oud goud... en rand polijsten... :cool: Maar goed... zijn winterspoortrekkers... De automaat moet ook even zakken, en leuke wielen... Rijdt lekker zown ding trouwens...(maar niet voor mij :tongue: ) |
wat voor banden liggen er wel niet op joh! lekker plat!
|
165/45.... wil eigenlijk nog wel zown setje!
|
sjees, dat is je 2e setje dan al ofniet? waar haal je ze toch vandaan...
|
euhmz, zijn de banden van men CC's gewoon... :D
|
Winter of zomermode, het is toch een super golf 2..
En wat betreft de spatlappen, k vind ze goed bij het geheel passen... Zo spring je een beetje eruit ;).. Van deze marsrode g2 kunnen er heel wat van leren :thumbup: Keep up the good work... |
Wintermode ziet er strak uit! alleen wat bumperpoets :p
|
Op de een of andere manier vindt ik dit een van de mooiste Type 2's die ik ken
weet niet waarom maar alles lijkt te kloppen bij deze auto.... :) |
Hij ziet er echt heel netjes uit! :thumbup:
Alleen jammer van die bandjes om er in de winter mee te rijden!! Ik heb na lang zoeken vandaag eindelijk twee nieuwe gevonden.... (voor een normale prijs) |
ik bied je 120 p/s ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 02:46. |