![]() |
Van het weekend ga ik een golf 3 16v halen :thumbup:
Dus het complete onderstel van de 3 gaat naar de 2. Maar gaan de achterveren niet te schuin staan dan omdat de achteras breder is? Zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben? |
Achteras valt mee. Zie het alsof je een spacer van 10/15mm plaatst!
|
Dat de wielen wat meer naar buiten staan is niet erg. Maar de bevestiging van de veerpoot gaat ook meer naar buiten neem ik aan??? Lijkt mij niet zo goed voor de bevestiging van de veerpoot omdat hij dan een beetje schuin staat of maakt dat niet uit??
|
Quote:
maakt niets uit. |
|
Zo het slachtfeest kan beginnen :)
![]() In de golf 3 zit ook nog een mooi edition interieur in met 2 in hoogte verstelbare stoelen en hoofdsteunen achter en helemaal schadevrij :thumbup: ![]() |
Kijk eens aan zeg, mooi spul gekocht! ;) Succes
|
Quote:
Thanks en het is zeker mooi spul ;) |
We zijn vanavond begonnen met het slachten van de passat :D
We zijn lekker opgeschoten al zeg ik het zelf maar wat kunnen sommige toch knoeien met de electra van een auto :shake: Ik zal morgen wel ff wat foto's posten. |
Hier wat foto's van hoe het er nu bij staat.
![]() ![]() ![]() Als dat straks maar goed komt :D :D :D Ik heb alles gelabelt dus dan weet ik het over een paar maanden nog steeds hoe het zit. Deze zat in de voorbumper ![]() Is dat een buitentempratuur sensor? |
Ziet er wel zo uit! heb je em achter het rooster (bumper) wegehaald?
|
Quote:
Ja als je de foto bekijkt van de voorkant van de auto zie hem bij het rechter voorwiel hangen. |
Ziet er inderdaad uit als een buitentemperatuursensor
|
Quote:
laten we het daar maar ophouden dan :thumbup: |
Goed bezig man good luck met het project,
(y) |
Quote:
Thanks |
Sinterklaas is ook bij ons geweest :) :)
![]() |
Ik heb eindelijk de motor eruit :)
Als je een vriendin, 2 kinderen en een drukke baan hebt dan blijft er natuurlijk niet zo veel sleuteltijd over ;) ![]() Kijk hem mooi hangen in me zelf gemaakte verstelbare evenaar :thumbup: Nu nog de laatste paar bruikbare onderdelen eraf sleutelen en dan kan de rest naar de autosloop. |
Kan dit topic trouwens verplaatst worden naar 'watergekoelde' projecten?
Dat lijkt mij een betere plek omdat het toch wel een project is geworden. |
Gister avond ff bezig geweest om wat kabelbomen uit te pluizen en weg te knippen wat ik niet nodig heb. Lekker klussie ;)
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 00:45. |