![]() |
heb je de helel subframe van de golf3 onder de 2 gezet ? is dat zo plug and play?
gebruik je ook de draagarmen van de3 of? |
Quote:
Ooohh, zo doen ze dat bij die supercleane golfjes??:P waar heel de motorruimte alleen nog maar een motor zit:P |
Quote:
Subframe golf 3, kleine aanpassing voor 2 extra punten waar hij nog vast moet. Draagarmen van de 2, anders kunnen ze hem nooit meer goed uitlijnen en blijven je banden scheef afslijten. En aandrijfstangen golf 2. ;) |
Nou niet per see zo, maar dat was mijn idee van hoe ik het bij mij wil 'oplossen'.
|
hoeheb je het dan gedaan met stuurbekrachtiging enz?
en welke aandrijfassen hebben we het over ? |
Van de golf 2 zoals ik al noemde;)
Stuurbekrachtiging zat op het subframe van de golf 3gemonteerd en heb ik laten zitten wel de stuurstangen van de golf 2 weer pakken. ;) |
okey.
dan weten we dat ook alweer, thnx man :) |
![]() Nieuwe velgen gekocht:D 7j 15" Velgranden zijn vrijwel onbeschadigd behalve 1, die laat ik even afdraaien. Dan alle randen polijsten. ;) |
fake splits,maar wel een grappig modelletje.beter dan lenso's iig;)
|
Klopt, maar vond ze wel mooi. En inderdaad beter als lenso's:P
|
Ik ben begonnen met alle plastic nep boutjes uit te boren en m8 schroefdraad tappen.
Hierin draai ik RVS gepolijste inbus boutjes. Hier zie je 1 RVS en de rest is plastic. ![]() ![]() Ook aan het krabben geweest om alle dreunmatten los te krijgen ( om straks de roestplekjes te stralen ) ![]() |
Heb een busje 2 componenten lak laten maken en mijn gezandstraalde klauwen en trommels gespoten.
Heb ook nieuwe achterwiellagertjes. ![]() ![]() |
Gave wielen! Ik had ze in 18" onder mijn Golf 4...inderdaad stukken beter dan Lenso`s :D Vond ze wel loodzwaar...zijn die van jou dat ook?
|
Nee valt mee eigenlijk?
Mijn 16" 7.5 J waren wel wat zwaarder. Ben er wel blij mee:) |
om al die teerzooi los te krijgen kan je het beste droogijs gebruiken.
en wat voor IC heb je gebruikt? |
droogijs?
|
|
zie link: lid die het al gebruikt heeft
http://www.vwforum.nl/even-voorstel...?hilit=droogijs |
Vet, maarja. nu ben ik al bijna klaar.
Maar ik kan nergens op de site vinden wat dat spul kost? Lijkt me vet om een keer ergens anders voor te gebruiken:) hahah Het trouwens een VW crafter intercooler gebruikt, ik zou als ik jou was een Sprinter intercooler pakken. Crafter is K*t om alles aan te passen.. |
weet ook niet hoeveel het kost maar het is echt ideaal spul om dat teer los te krijgen.
Hmm crafter is dus teveel gezeik, sprinte ICs zijn best prijzig tegenwoordig even naar alternatieven zoeken dan. Hoe ver ben je met je project ? |
All times are GMT +1. The time now is 04:20. |