![]() |
Quote:
:thumbup: joa weetk woon in t centrum :D maybe gaat er nog een golfje mee :D en idd hopen op goed weer heb er wel zin in :thumbup: |
Hopelijk heb ik goed geteld, want lijstjes bijhouden is moeilijk he mensen:P
Maar we hebben 16 inschrijvingen inclusief nog 2 mensen van TCZL die nog niet actief zijn op het forum. @Chris maak eens je pb box leeg;) |
Quote:
Komen twee vrienden van mij mee. Heb je die meegeteld? |
Quote:
Als dat diegene zijn die ook in het lijstje zijn genoemd dan zitten ze erbij;) |
ja heb ik erbij vermeld
|
Toevallig iemand die een uitklapbare partytent meeneemt?
Als iedereen dan een stoeltje meeneemt Kunnen we daar gezellig zitten onder :thumbup: |
Stoeltje aanwezig zal eens aan robin vragen die heeft partytent:)
Zal morgen of straks ff posten |
Quote:
ik heb een party tent;) :thumbup: komt in orde:P |
goed bezig kerel;) wie gaat boppe;)
|
Goed Bezig kerel!
ALS iedereen Dan zijn Eigen stoeltje meeneemt :thumbup: |
Quote:
Goed bezig maar dat wist je waarschijnlijk al :thumbup: |
denk wel dat ik even kom kijken..
|
Ik heb zondag eigelijk ook niet veel te doen.
mss kom ik ook nog wel ff kijke, laat het nog definitief weten. Erik. |
Quote:
Goedzo :thumbup: Rijd je met onze groep mee vanuit de verzamelplaats of ga je rechtstreeks? |
Zaterdag eerst maar eens richting sloop, zodat de golf er nog net wat netter bijstaat zondag. Hoop alleen niet dat het nachtwerk gaat worden :screwy:
|
wat is dr allemaal nodig dan?;)
|
Quote:
hoelaat en waar ?? (ben te lui om te zoeken, haha) |
Quote:
Voor iedereen die mee wil rijden in colonne: We vertrekken om kwart voor tien (0945u) in Sittard bij het Fortuna stadion, vlakbij de Mac Donalds en de snelweg afrit Sittard / Urmond. Wie dus mee wil rijden Moet Vóór kwart voor tien bij het Fortuna Stadion aanwezig zijn. |
Quote:
Wat moet je hebben dan? Bel me deze week maar ff op dan over zaterdag he :thumbup: Eventueel is hier ook nog een sloop, is wel maar tot 1 uur open! |
Quote:
9u45 ?? :screwy: dan begin ik eens op te staan om de auto te poetsen :tongue: zal tegen 13u wel daar zijn :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 12:50. |